مایکروسافت سرفیس بوک

مایکروسافت سرفیس بوک با دو پردازنده ی core i7 و core i5 به همراه پردازنده ی گرافیکی مجزا و همچنین ساختار شیک و زیبا توانسته است نگاه کاربران به لپ تاپ های دو در یک را تغییر دهد.

ما در این مطلب در نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم تا مشخصات فنی و ویژگی های لپ تاپ مایکروسافت سرفیس بوک را در اختیار شما کاربران قرار دهیم.

این محصول زیبای شرکت مایکروسافت با جدا کردن کیبورد می تواند به یک تبلت تبدیل شده و کاربران با قلمی که روی آن قرار داده شده است، به کار با دستگاه بپردازند.

اهمیت مایکروسافت سرفیس بوک تا اندازه ای بوده است که تغییراتی در ویندوز 10 برای کارایی بهتر روی این محصولات در نظر گرفته شده است.

با خرید یک سرفیس بوک می توانید صاحب یک لپ تاپ قوی، سریع و البته شیک و با دوام شوید که تمامی نیاز های روز شما را به واسطه ی تکنولوژی و امکاناتی که دارد برطرف می نماید.

ویژگی های ظاهری مایکروسافت سرفیس بوک

زمانی که مایکروسافت سرفیس بوک خود را روانه ی بازار نمود تقریباً تحسین همه ی کاربران و حتی شرکت های تولید کننده ی لپ تاپ را به همراه داشت و همین امر باعث شد تا بسیاری از تولید کننده های لپ تاپ به صورت کاملاً آشکار از سرفیس بوک کپی برداری نمایند.

ظاهر زیبای این محصول در کنار قابلیت های ویژه ای که در آن قرار داده شده است از جمله مهم ترین نکاتی است که در هنگام دیدین طراحی شیک و جذاب مایکروسافت سرفیس بوک به آن می رسیم.

بدنه ی این لپ تاپ طراحی ساده و شیکی دارد و در تمامی قسمت های بدنه از فلز منیزیوم نقره ای رنگ مات استفاده شده است.

بدنه ی تمامی فلزی سرفیس بوک مایکروسافت باعث شده است تا وزن آن نسبت به لپ تاپ هایی که از پلاستیک ساخته شده اند، بالاتر باشد اما مایکروسافت با فناوری های مختلف و استفاده از تکنولوژی روز توانسته است ضخامت و وزن این لپ تاپ را به میزانی برساند که کاربر نهایت لذت را در هنگام استفاده از آن تجربه نماید.

مایکروسافت سرفیس بوک و تجربه ی جذاب استفاده از تبلت

مایکروسافت سرفیس بوک

ساختار لولای دستگاه به گونه ای می باشد که می توان به راحتی کیبورد را از آن جدا نموده و از صفحه نمایش لمسی دستگاه با سیستم عامل ویندوز 10 استفاده نمود.

استفاده از سیستم عامل ویندوز 10 برای یک نمایشگر لمسی ابتدا با مشکلاتی روبه رو بود اما مایکروسافت با فناوری های نوین و تغییراتی که در آن ایجاد نمود، یک رابط کاربری جذاب را بر روی سرفیس های خود قرار داده است که کارکردن با آن سریع و بسیار راحت می باشد.

هر چند بسیاری از منتقدان نقد های مختلفی را نسبت به لولای لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو داشته اند و عدم چرخش 360 درجه ای آن را یک نقطه ضعف می دانند اما این ساختار به گونه ای است که می توان در دو حالت مختلف یعنی جدا و قرار داده شده بر روی کیبورد از تبلت استفاده نمود تا به نوعی ضعف چرخش 130 درجه ای لولا جبران شود.

تبلت 13.5 اینچی مایکروسافت سرفیس بوک که از این طریق می توان به آن کار کرد، سخت افزار قوی تر و حساسیت بسیار بالاتری نسبت به دیگر تبلت های بازار دارد و همین امر باعث جذاب تر شدن کارایی آن در محیط های مختلف می شود.

نکته ای که بسیاری از کاربران در مورد استفاده از تبلت مایکروسافت سرفیس بوک تردید دارند به اندازه ی صفحه ی نمایش و وزن آن که کمی نسبت به تبلت های حاضر در بازار بیشتر است بر می گردد.

سخت افزار قوی با کانفیگ های مختلف در مایکروسافت سرفیس بوک

مایکروسافت سرفیس بوک

مایکروسافت سرفیس بوک در دو کانفیگ مختلف با پردازنده های core i7 و core i5 به بازار ارائه شده اند که از نظر پردازشی می توانند سرعت بسیار بالایی را در اختیار کاربران قرار دهند.

استفاده از این پردازنده ها در کنار پردازنده های گرافیکی مجزای شرکت انویدیا باعث شده است تا کاربران به راحتی و با سرعت بالایی بتوانند با تبلت و لپ تاپ لمسی مایکروسافت سرفیس بوک کار کنند.

رم 8 یا 16 گیگابایتی در کنار میزان حافظه ی داخلی که تا 1 ترابایت قرار داده شده است می تواند نیاز های افراد برای استفاده از این دستگاه برای ذخیره فایل های مختلف را برآورده نماید.

بررسی بخش تعمیرات سرفیس نشان میدهد صفحه نمایش 13.5 اینچی مایکروسافت Surface book که از نوع IPS LED می باشد با رزولوشن 3000*2000 می تواند کیفیت بالایی را مانند به روزترین تجهیزات دنیا در زمینه نمایش تصویر از خود بروز دهد.

این کیفیت بالای صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس بوک در کنار صفحه نمایش مات آن حتی در محیط های بیرونی و نور خورشید نیز می تواند به خوبی تصاویر را نمایش دهد.

نکته ی دیگری که در مورد امکانات این لپ تاپ می توان به آن اشاره نمود عدم استفاده از پورت HDMI در این محصولات نیز می باشد که از سه پورت USB3.0  بهره می برند.

در کنار این ویژگی های کلی مایکروسافت Surface book می توان به موارد زیر که از امکانات دستگاه هستند نیز اشاره نمود.

وب کم

بلوتوث داخلی

بلندگو های داخلی استریو با کیفیت و وضوح بالا

3.4/5 - (5 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس