کیبورد مایکروسافت سرفیس

کیبورد مایکروسافت سرفیس یکی از لوازم جانبی محصولات مایکروسافت به شمار می آید که باید به صورت جداگانه خریداری شود که هر چند امکانات و کیفیت بسیار بالایی دارد اما به دلیل گران بودن و قیمت بسیار بالا، دغدغه هایی را برای کاربران در استفاده از حالت لپ تاپ سرفیس ها به وجود آورده است.

سرفیس ها محصولات متمایزی هستند که در چند سال گذشته با فناوری های به روز و جذاب توانسته اند نگاه مشتریان را به سمت خود جذب نمایند.

در این مطلب در نمایندگی سرفیس قصد داریم به بررسی نحوه استفاده از کیبورد مایکروسافت سرفیس بپردازیم تا با این سخت افزار بیشتر آشنا شوید و بدانید چرا انقدر برای تبلت های سرفیس استفاده از آن مهم است.

 

بررسی کیبورد مایکروسافت سرفیس از نظر ساختار

کیبورد مایکروسافت سرفیس به صورت مگنتی به تبلت سرفیس متصل می شود و در قسمت بالای آن از لبه های آهنربایی استفاده شده است تا اتصال به تبلت را مطمئن تر کند.

علاوه بر این لبه آهنربایی، زاویه مناسبی را نیز برای استفاده از تبلت به صورت لپ تاپ در اختیار کاربران قرار می دهد.

کیبورد های در نظر گرفته شده به صورت جداگانه باید خریداری شوند و برای هر مدل، کیبورد های متناسبی با ابعاد و طراحی آن ها در نظر گرفته شده است.

البته ممکن است یک کیبورد با چند مدل از سرفیس ها سازگار باشد و بتوانید برای آن ها از این مدل استفاده نمایید.

کلید های مختلف مورد نیاز برای کار با لپ تاپ که معمولاً بر روی همه کیبورد های مدل های مختلف قرار دارد، بر روی این کیبورد ها نیز تبعیه شده است تا کاربران بتوانند به خوبی با آن ها نیاز خود را برطرف نمایند.

 

پشتیبانی از نور پس زمینه

کیبورد مایکروسافت سرفیس

یکی تاز مهم ترین امتیازات و ویژگی های کیبورد مایکروسافت سرفیس، پشتیبانی از نور پس زمینه نمایشگر است که به کاربران اجازه می دهد تا بتوانند در محیط های با نور کم نیز به راحتی با تبلت یا لپ تاپ سرفیس خود کار کنند.

از نظر حنس بدنه نیز از همان جنس استفاده شده یعنی منیزیوم در ساخت این کیبورد ها استفاده شده است تا مقاومت بالایی داشته باشند.

کیبورد ها از نظر ارتفاع صفحه کلید و جانمایی در سطح امتیازی بالایی قرار می گیرند و می توانیم آن ها را به عنوان محصولات کاملاً ارگونومیک ارزیابی کنیم.

این ویژگی ها باعث می شود تا کاربران به هنگام استفاده از این کیبورد ها مشکلی برای تایپ سریع نداشته باشند و در سریع ترین زمان ممکن با کمترین خطا بتوانند هر متنی را تایپ نمایند.

 

محافظت از صفحه نمایشگر

یکی از مهم ترین مزایای خرید و استفاده از کیبورد مایکروسافت سرفیس، مراقبت و محافظت از نمایشگر لمسی تبلت سرفیس است.

پس از اتصال کیبورد و در صورتی که کارتان با تبلت تمام شده است، می توانید کیبورد را روی نمایشگر لمسی برگردانید.

این کار علاوه بر شیک شدن دستگاه و جذابیت آن می تواند به حفاظت از نمایشگر آن نیز کمک کند.

در این حالت دکمه های کیبورد کار نمی کنند و می توانید به راحتی به مانند یک کلاسور، سرفیس شرکت مایکروسافت خود را به هر جایی حمل نمایید.

با نصب و قرار دادن صفحه کلید، دیگر نگرانی برای خراب شدن نمایشگر لمسی و حساس سرفیس در برابر ضرب دیدگی یا خط و خش نخواهید داشت.

کیبورد مایکروسافت سرفیس

قیمت بسیار بالای کیبورد مایکروسافت سرفیس

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس یکی از مهم ترین دغدغه هایی که کاربران دارند، قیمت بسیار بالایی این کیبورد هاست که گاهاً می تواند با قیمت بسیاری از لپ تاپ های پایین رده ای و یا میان رده ای دیگر برند ها نیز برابری کند.

این قیمت خیلی بالا می تواند به عنوان یک عیب در نظر گرفته شده است هر چند خرید کیبورد مایکروسافت سرفیس می تواند مزایای نیز که در بالا اشاره شد را به همراه داشته باشد و خیال کاربران را از بابت داشتن یک کیبورد با کیفیت برای تبدیل تبلت سرفیس به لپ تاپ راحت کند.

به طور کلی همه کاربرانی که به دنبال خرید کیبورد مایکروسافت سرفیس هستند قطعاً چالش هایی با قیمت بالای این مورد از تجهیزات جانبی دستگاه که البته بسیار ضروری و مهم است و نقش بسیار کاربردی در استفاده از محصولات دو در یک سرفیس دارد، دارند.

در کیفیت و کارایی بالای کیبورد سرفیس ها هیچ شکی نیست اما نکته مهم و اساسی، مراقبت از این کیبورد هاست تا مشکلی از نظر سخت افزاری برای آن ها به وجود نیاید که محبور به تعمیر و یا تعویض آن ها شوید زیرا در هر دو صورت باید هزینه های بسیار بالایی را بپردازید که شاید برای یک سرفیس که خودش قیمت بسیار بالایی دارد، از نظر اقتصادی به صرفه نباشد.

5/5 - (1 امتیاز)

2 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس