آیا سرفیس بوک 3 ارزش خرید دارد؟

سرفیس بوک 3 به عنوان یکی از محصولات جذاب و خوش دسته شرکت مایکروسافت از کامپیوتر های مختلفی بهره مند بوده و در دو مدل ۱۵ و ۱۳ اینچی وارد بازار شده است که با توجه به امکاناتی که بر روی این مدل ها قرار داده شده است در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم که آیا خرید این مدل سرفیس بوک  از نظر اقتصادی برای شما به صرفه می باشد یا باید به سراغ خرید دیگر مدل‌های بازار بروید.

علاوه بر مطالعه این مطلب در صورتی که قصد دارید تمامی مدلهای مختلف سرویس را تعمیر کنید می توانید از خدمات تعمیر سرفیس در نمایندگی اصلی مایکروسافت سرفیس در ایران با استفاده از یک تیم فنی و تخصصی و تجربه بهره‌مند شوید و در صورت نیاز از قطعات اصلی و اورجینال به جای قطعات خراب شده و معیوب دستگاه خود استفاده کنید.

 

طراحی ظاهری و ساختار سرفیس بوک 3

در ساختار این لپ تاپ دو در یک که قابلیت تبدیل به تبلت را نیز دارد از بدنه بسیار زیبا و شیک مانند دیگر مدل های سرفیس استفاده شده است که بر روی آن امکانات ارتباطی مختلف صورت سخت افزاری قرار گرفته و از طریق بلندگوهای داخلی استریو با فناوری دالبی و با پشتیبانی از ویندوز سونیک برای هدفون استفاده می کند.

بر روی سرفیس بوک 3 کیبورد با قابلیت نور پس زمینه قرار داده شده است که این امکان را به شما می دهد تا حتی در محیط های تاریک نیز بتوانید از این محصول برای انجام پروژه ها و کارهای اداری و شخصی خود استفاده کنید.

در کنار این موارد می‌توانیم به وب کم در قسمت بالای نمایشگر نیز اشاره کنیم که در کنار وزن مناسب می تواند از دیگر عوامل مهم برای خرید این محصول باشند و خرید شما را به عنوان یک خرید با ارزش و اقتصادی قلمداد کنند.

در خرید سرفیس بوک ۳ نکته را در نظر داشته باشید که این محصولات در کانفیگ های مختلف و با دو نمایشگر ۱۳.۵ اینچی و ۱۵.۶ اینچی به بازار عرضه می شوند که در ساختار آنها از پنل پیکسل سنس دیسپلی و همچنین صفحه نمایش کاملاً لمسی استفاده شده است.

آیا سرفیس بوک 3 ارزش خرید دارد؟

به طور کلی با توجه به شرایطی که برای ساختار ظاهری سرفیس بوک در نظر گرفته شده است می توانید این محصول را به عنوان یک محصول شیک و جذاب که در همان نگاه اول مشتری برای خرید ترغیب می کند معرفی کنیم.

 

امکانات ارتباطی یکی از نقاط ضعف

امروز امکانات ارتباطی سخت‌افزاری بر روی مدل‌های مختلف لپ تاپ جزو ضروریات هر لپ تاپ می باشند و با توجه به اینکه در هر محیط شرکت ها و کسب و کاری از پورتهای شبکه استفاده می‌شود و معمولاً ارتباط از طریق وای فای با دردسرهای روبرو است نداشتن پورت شبکه بر روی سرفیس بوک 3 باعث می‌شود تا کاربر در هنگام استفاده از اینترنت با مشکلاتی روبرو شد و البته اگر می‌خواهد در بستر شبکه یک سازمان کارهایی را انجام دهد مشکلات مختلفی را برای اتصال به این شبکه از طریق پورت شبکه و کابل لن تجربه کند.

از نظر دیگر امکانات ارتباطی مانند شبکه بیسیم و بلوتوث مشکلی بر روی این سیستم وجود ندارد اما اگر بخواهید از قابلیت hdmi و وصل آن به یک نمایشگر جانبی استفاده کنید این قابلیت نیز بر روی این سیستم پشتیبانی نمی شود هرچند درگاه های usb سه به صورت دوگانه بر روی این سیستم قرار داده شده اند.

 

قدرت و سرعت مناسب در اجرای همزمان نرم افزار ها

با توجه به استفاده از یک رم ۳۲ گیگابایتی از نوع اس اس دی و همچنین یک حافظه گ ۴ گیگابایت رم اختصاصی برای گرافیک سرفیس بوک 3 ، شما می توانید انتظار داشته باشید که نرم افزار های جدید و بازی های به روز را با این سیستم خود اجرا کنید اما شاید خروجی گرفتن از نرم افزارهای تدوین فیلم و اجرای آنها با سرعت بالا همانند نرم افزارهایی مانند فتوشاپ و نرم افزارهای طراحی کمی با تاخیر بر روی این سیستم با توجه به مشخصات فیزیکی و ساختاری که بر روی آن قرار داده شده است همراه باشد.

برای پردازنده سرفیس بوک 3 نیز از پردازنده اینتل با مشخصات core i7 1065g7 استفاده شده است که به عنوان یکی از پردازنده های قوی بر روی مدل های مختلف لپ تاپ سرفیس شناخته می‌شود که البته از حافظه کش ۸ مگا بایتی نیز بهره مند است و این می تواند به عنوان یک مزیت برای این سیستم در نظر گرفته شود تا بتوانید نرم افزاری مختلف به صورت همزمان بر روی آن اجرا کنید.

آیا سرفیس بوک 3 ارزش خرید دارد؟

باتری و دیگر امکانات سرفیس بوک 3

با توجه به اینکه در مشخصات فنی ذکر شده برای سرفیس بوک 3  طول عمر باتری و شارژ دهی آن را ۱۵ ساعت در طول روز اشاره کرده می توانیم بگوییم که این نقطه با یکی از مزیت‌های بسیار جالب این سرفیس روبرو هستیم که در کنار امکانات دیگری مانند کارت خوان و درگاه usb type c و همچنین شبکه بی سیم و بلوتوث باعث می شوند تا کاربران احساس رضایت بیشتری نسبت به استفاده از این محصول در طول انجام پروژه ها و یا انجام کارهای اداری داشته باشند.

بررسی مجموعه تعمیرات سرفیس نشان میدهد به صورت کلی می توانیم بگوییم هر چند که از امکانات ارتباطی نقص‌هایی در این سیستم وجود دارد و نمی توانید نرم افزار های جدید و به روز را با سرعت بسیار بالا روی آن اجرا کنید و یا تدوین فیلم ها و عکس ها را با سرعت بالا بر روی این محصول خروجی بگیرید اما با توجه به امکانات دیگر می توانیم بگوییم که کارایی مناسبی دارد اما قطعاً این هزینه برای این سرفیس بوک 3 اقتصادی نیست و شما فقط باید پول زیبایی و برند این لپ‌تاپ را پرداخت می کنید.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس