سرفیس پرو 4

بسیاری از کاربرانی که با سرفیس پرو ۴ کار کرده اند این محصول را به عنوان ضعیف ترین تجربه مایکروسافت می دانند…

اما دلیل این ضعف چیست و چرا بسیاری از کسانی که با مایکروسافت سرفیس پرو ۴ کار کردند آن را به عنوان یکی از ضعیف‌ترین محصولات این شرکت و برند می‌دانند؟

اگر به دنبال بررسی تخصصی محصول هستید  و می خواهید بدانید که چرا بسیاری از کارشناسان  آن  را به عنوان ضعیف ترین تجربه مایکروسافت معرفی کردند حتما این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

بسیاری از کاربران این سیستم که به بخش تعمیرات تخصصی سرفیس در نمایندگی سرفیس مراجعه می‌کنند بعد از مراجعه تازه متوجه مشکلات خواهند شد و تا قبل از آن حس می کردن دیگر بخش ها دچار مشکل شده اند.

باتری دستگاه پس از مدتی باد می کند

سرفیس پرو به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار مایکروسافت از نظر سخت افزاری و طراحی در سطح بسیار بالایی قرار دارد اما مشکلاتی که برای این دستگاه به وجود می‌آید باعث شده است تا بسیاری از کسانی که برای استفاده از آن اقدام می کنند با مشکلاتی روبرو شوند و پس از مدت کوتاهی نیازمند تعمیر و تعویض قطعات مختلف آن باشند.

عبارت پر دردسر برای این مدل درمیان افراد متخصصی که برای تعمیر انواع مدلهای مختلف سرفیس اقدام می‌کنند کاملا مرسوم و آشناست و  به خوبی می دانند که این مدل به دلایل بسیار مختلف و متفاوتی که شاید برخی از آنها هنوز هم ناشناخته باشند دچار مشکلاتی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شود که هزینه‌های بسیار زیاد و هنگفتی را بر روی دسته مشتریان و کاربران می‌گذارد.

یکی از مهمترین مشکلاتی که بعد از خرید سرفیس پرو ۴ با آن دست و پنجه نرم خواهد کرد باد کردن باتری دستگاه است که ممکن است مشکلاتی را برای آن به وجود بیاورد.

باتری به عنوان یک عضو حیاتی برای لپ تاپ در نظر گرفته می شود به خصوص اینکه سرفیس ها قابلیت دو در یک دارند و از آنها به عنوان تبلت نیز می توان استفاده نمود نقش و اهمیت باتری بسیار بالاتر می رود.

باد کردن باتری باعث اختلال در کارایی آن شده و همین موضوع باعث می‌شود تا نوساناتی در نوع استفاده و میزان شارژدهی باتری وجود داشته باشد که قطعاً کاربران را در هنگام استفاده از حالت لپ تاپ باید تبلت اذیت خواهد کرد.

بررسی های نمایندگی تعمیرات سرفیس نشان میدهد علاوه بر این با توجه به ساختار فیزیکی که سرفیس پرو ۴ دارد باد کردن باتری باعث می‌شود تا به قسمت تاچ ال سی دی دستگاه فشار وارد شده و همین موضوع باعث خرابی در این قسمت و البته کاهش کارآیی و عملکرد و البته سرعت عمل آنها نیز می شود.

یعنی در برخی از موارد شما ممکن است خرابی هایی را در عملکرد تاچ ال سی دی سرفیس پرو ۴ به عنوان یکی از مهمترین بخش های این لپ تاپ جذاب که از نظر طراحی شناخته می‌شود مشاهده نمایید این موضوع به دلیل باد کردن باتری و فشار آوردن به تاچ ال سی دی دستگاه می باشد.

هرچند سرفیس پرو ۴ دیگر در میان تولیدات شرکت مایکروسافت قرار ندارد اما این ضعف ها در کنار هزینه بسیار بالایی که باید برای خرید قطعات آن پرداخت نمایید باعث می شود تا به عنوان یکی از پر دردسر ترین مدلهای تولید شده توسط مایکروسافت و حتی به عنوان یکی از پر دردسر ترین مدل های لپ تاپ بازار معرفی و شناخته شود.

سرفیس پرو 4

خرابی ال سی دی یک مشکل اساسی

علاوه بر این که مشکل باد کردن باتری میتواند باعث فشار به تاچ ال سی دی و خرابی آن شود در بسیاری از موارد مشاهده شده که محصولات تولید شده توسط مایکروسافت در این مدل به صورت کلی دارای ضعف در تاچ و ال سی دی هستند و تا چند دستگاه به صورت کاملا خود به خود بدون اینکه اشاره ای به آن وارد شود عمل کرده و عملیات مختلف بر روی ال سی دی آن انجام می شود.

به این کار اصطلاحا ghost touch می‌گویند که در آن بدون اینکه کاربر حرکتی بر روی نمایشگر و تاچ ال سی دی دستگاه انجام بدهد عملیات مختلفی مانند باز کردن یک اپلیکیشن یا بستن آن و موارد مختلف دیگری بر روی سرفیس پرو ۴ انجام خواهد شد.

در کنار این موضوع یکی دیگر از ضعف های تاچ ال سی دی سفید پرو ۴ به مشکل پرش تصویر برمی گردد.

تعداد بسیار زیادی از کاربرانی که از سرفیس پرو ۴ استفاده می کنند پس از مدت کوتاهی کار کردن با این دستگاه شاهد پرش تصویر روی ال سی دی آن هستند که مشکلاتی برای استفاده از دستگاه را به وجود می آورد.

در کنار همه این موارد یک مورد کاملاً اساسی در مورد ضعف های سرفیس پرو ۴ وجود دارد که این دستگاه به صورت کاملا خود به خود خاموش می شود.

زمانی که دستگاه سورت خودجوش خاموش شده باشد مشکل چیپست i/o و مدار پاور پیدا کرده و البته هنوز ‌توان گفت که به صورت صددرصد می‌توان به عملیات تعمیر و تعویض بسیاری از قطعات مشکل قطعی را برطرف نمود.

به طور کلی سرفیس پرو ۴ با توجه به این ضعفها و البته ضعف‌های کوچک و بزرگ دیگری که در هنگام استفاده از آن برای کاربران وجود دارد به عنوان یک تجربه بسیار ضعیف از مایکروسافت شناخته می شود و با توجه به اینکه هزینه های تعویض قطعات و البته هزینه های تعمیر تخصصی سرویس ها بسیار بالاست ممکن است خرید و یا استفاده از این مدل هزینه‌های بسیار زیادی را برای تعمیر روی دوش شما بگذارد.

سرفیس پرو 4

تعمیرات تخصصی سرفیس پرو ۴

هرچند در بالا مواردی را در مورد مشکلات و ضعف های سرفیس پرو ۴ بیان کردیم اما این مدل به دلیل امکانات بسیار زیاد و البته کیفیت در طراحی و ساختار به عنوان یکی از محصولات معروف و محبوب مایکروسافت شناخته می‌شود که در کشور ما نیز مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

با توجه به این موضوع و برای برطرف کردن تمامی دغدغه های کاربرانی که از این دستگاه استفاده می‌کنند تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس جدیدترین و به روزترین دستگاه ها و تجهیزات را خریداری کرده است تا با استفاده از علم و دانش افراد متخصصی که در این بخش فعالیت می کنند بتوانند به راحتی تمامی عملیات مربوط به تعمیر و تعویض قطعات مختلف دستگاه را انجام دهد.

بعد از تعمیر سرفیس پرو ۴ شما می توانید گارانتی معتبر تعمیر نیز هدیه بگیرید تا در صورت بروز مشکلات جدید برای دستگاه و یا عدم کارایی مناسب آن بتوانید به راحتی از خدمات این مرکز به رایگان استفاده کنید.

البته قبل از ارائه گارانتی معتبر شما می توانید در محیط دستگاه و مشکلاتی که داشته باشد را تست نمایید و از سلامت و همچنین اصل بودن لوازم جانبی استفاده شده برای آن و همچنین اصل بودن قطعات تعویض شده و کاملا مطمئن شوید.

برای استفاده از خدمات تعمیر سرفیس پرو ۴ شما می توانید علاوه علاوه بر مراجعه حضوری به این مرکز از طریق ارسال پیک یا ارسال تیپاکس در شهرستان ها به راحتی دستگاه خود را به دست متخصصین این مرکز بسپارید.

2.9/5 - (7 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس