تعمیر شارژر سرفیس

تعمیر شارژر سرفیس یکی از امور تخصصی که در صورت توجیه اقتصادی و البته خراب نشدن کامل شارژر شما توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی رسمی سرفیس در ایران انجام می‌شود. در صورتی که نیاز داشته باشید شارژ خود را تعویض کنید و یا از شارژر های اصلی و اورجینال به جای شارژر خراب شده استفاده کنید میتوانید با ارزان ترین قیمت ممکن شارژر اصلی و اورجینال سرفیس را از طریق این نمایندگی با قیمت بسیار مناسب و با گارانتی و ضمانت نامه کتبی و رسمی تهیه کنید.

علاوه بر این شما در صورتی که مشکلی در دیگر قسمت سخت‌افزاری سرفیس ها دارید می توانید به راحتی آن را توسط تیم فنی و تخصصی در محیط زندگی خودتان و از طریق خدمات تعمیر سرفیس در محل تعمیر نمایید.

 

تعمیر شارژر سرفیس

شارژر های سرفیس هرچند از کیفیت سخت افزاری بسیار بالایی برخوردار هستند و کارایی و دوام بسیار بالایی دارند اما به دلایل مختلف از جمله نوسانات برق و یا عدم استفاده صحیح و مناسب ممکن است دچار مشکلاتی شوند که کارایی آنها را پایین آورده و در برخی از موارد اصلاً لپ تاپ شما را شارژ نکند. در هنگام استفاده از شارژر های سرفیس باید نهایت دقت را داشته باشید تا نوسانات برق و فشارهایی که ممکن است در این جا به جایی به سیم شارژر وارد شود باعث می‌شود تا لپ تاپ شما دچار خرابی شده و شارژر شما با مشکلاتی روبرو شود.

تعمیر شارژر سرفیس

 

تعمیر شارژر سرفیس به راحتی قابل انجام است اما نکات مهمی را در هنگام تعمیر باید در نظر داشته باشید. مهمترین نکته در هنگام تعمیر شارژرهای آن این است که معمولاً تعمیر کردن یک شارژ هزینه برابر با خرید شارژر اصلی و اورجینال دارد و به همین دلیل بسیاری از کاربران سعی می‌کنند تا به جای تعمیر شارژر از شارژرهای اصلی و اورجینال جایگزین استفاده نمایید.

نکته مهم دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که شارژر وظیفه انتقال انرژی به باتری و مادربرد سرفیس را به عهده دارد و در صورتی که دچار خرابی باشد و در حین تعمیر محصولات چرمی به درستی روی آن انجام نگیرد ممکن است مشکلاتی را برای قسمتهای مختلف سخت افزاری سرفیس شما به وجود بیاورد.

به طور کلی تعمیر شارژر سفر در زمان انجام دهد که به طور کامل شارژ در بازار به صورت اصلی و اورجینال موجود نباشد و یا اینکه از نظر اقتصادی هزینه بسیار کمی برای شما داشته باشد.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس با توجه به روند تعمیراتی که در این مرکز وجود دارد علاوه بر تعمیر حضوری شارژر در محیط زندگی و محیط کاری شما نیز عملیات تعمیر سرفیس را انجام می‌دهد و البته از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ نیز راهکارهایی را برای تست اولیه شارژ و ارسال آن به محیط نمایندگی برای تعمیر به شما ارائه می کند.

 

تعویض شارژر سرفیس

با توجه به اینکه سرفیس ها محصولات لاکچری شناخته می‌شوند در صورتی که شارژر لپ تاپ شما داده شده خراب شده باشد قیمت تعمیر آن نیز بالا می‌رود و در بسیاری از موارد افراد سعی می‌کنند تا از شارژر اصلی و اورجینال به جای شارژر خراب شده استفاده کنند تا هم رییس که خراب شدن دستگاه خود را پایین بیاوریم و هم از این طریق بتواند یک شارژر اصلی و اورجینال داشته باشند که کارایی و دوام بسیار بالاتری نسبت به شارژر تعمیر شده دارد.

در صورتی که قصد داشته باشید شارژر خود را تعویض کنید حتماً باید از شارژر اصلی و اورجینال سرفیس استفاده کنید که ضمانت نامه کتبی و همراه آن‌ها ارائه می‌شود. در نظر داشته باشید شارژر فرعی با قیمت پایین‌تر و با کارایی کمتر به شما ارائه می شود و پس از مدتی علاوه بر خراب شدن باتری و منبع تغذیه دستگاه می‌تواند سایر قسمت‌های سخت افزاری سرفیس شما را نیز با مشکلاتی مواجه کند.

برای اینکه هیچ گونه دردقیقه در زمینه تعویض شارژر باتری سرفیس نداشته باشید تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس تمامی مدل های مختلف شارژرها برای انواع سرفه را به صورت اصلی و اورجینال با گارانتی معتبر در اختیار شما قرار میدهد.

گارانتی کتبی و ضمانت نامه ای که به شما ارائه می شود باعث می‌شود تا در صورتی که بعد از خرید شارژر ایرادی در شارژ کردن و یا بهبود کارایی آن پیدا کردید می توانید به راحتی شارژ را دوباره با شارژر اصلی و اورجینال بدون پرداخت هزینه تعویض کنید.

تعمیر شارژر سرفیس

 

تعویض کابل شارژر و ایرادات رایج آن

علاوه بر شارژ در برخی از موارد ممکن است عدم شارژ شدن سرویس به دلیل خرابی در سوکت شارژ لپ تاپ باشد که به دلایل مختلف مانند عدم استفاده صحیح و یا کشیده شدن سیم شارژر و نوسانات برق نیز در این خراب شدن تاثیر داشته باشد.

شارژر های سرفیس از قسمتهای مختلفی تشکیل شده که در صورتی که یکی از قسمت‌های دچار خرابی و مشکل شده باشد می توانیم آن قسمت را به صورت کامل برای شما تعویض کنیم.

در قسمت تعمیر شارژر سرفیس در صورتیکه خرابی به وجود آمده فقط به قسمت کابل دستگاه مرتبط باشد ابتدا با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته عیب یابی و تست‌های اولیه روی شارژر انجام می‌شود و در صورت مشخص شدن این مشکل کابل مورد نظر با کابل اصلی و اورجینال دستگاه تعویض می شود تا مشکل شارژ به شما برطرف شود.

به صورت کلی خدمات ارائه شده درمرکز تعمیرات سرفیس در زمینه تعمیر شارژر سرفیس با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته انجام می‌شود و گارانتی و ضمانت نامه تعمیر نیز دارد اما نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که هزینه‌های بسیار بالایی که برای تعمیر شارژر های سرفیس به دلیل ساختار سخت افزاری خاصی که دارند باعث شده تا بسیاری از کاربران برای خرید شارژر اصلی و اورجینال اقدام کنند که این موضوع می‌تواند هزینه را برای شما به همراه داشته باشد پس بهتر است حتماً در حفظ و مراقبت از شارژرهای سرفیس خود کوشا باشید تا نیازی به تعمیر شارژر سرفیس و یا تعویض آن نداشته باشید.

4/5 - (3 امتیاز)

9 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس