تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس

قبل از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس باید ابتدا حتماً تمامی مشکلات به وجود آمده برای مادربرد لپ تاپ یا تبلت شما را به صورت کامل مورد بررسی قرار بگیرند تا در صورتی که با تعمیر قطعات سخت افزاری بر روی مادربرد مشکل دستگاه برطرف می‌شود این کار توست تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس و با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود.

در صورتی که عملیات تعمیر بر روی مایکروسافت سرفیس شما و مادربرد آن امکان‌پذیر نباشد و یا به دلیل بالا بودن هزینه ها صرفه اقتصادی نداشته باشد تیم فنی و تخصصی مرکز نسبت به تعویض این قطعه به قطعه اصلی و اورجینال اقدام می‌کنند که تمامی این مراحل با مشاوره و هماهنگی شما انجام می شود.

در این مطلب قصد داریم به صورت کامل تمامی دلایل خرابی مادربرد ها و همچنین روش های تعمیر و تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را مورد بررسی قرار بدهیم و به شما بگویم که چگونه می توانید با اطمینان کامل عملیات تعویض این قطعه مهم و حیاتی را در سرفیس خود انجام دهید.

 

دلایل خرابی و نقص در مادربرد

مادربرد به عنوان یکی از مهمترین قطعات سخت افزاری لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس در نظر گرفته می‌شود که در بخش‌های مختلف سخت افزاری دستگاه بر روی این قسمت لحیم شده اند. کارهای بسیاری از بخش های مختلف لپ تاپ و تبلت شما به مادربرد دستگاه ربط دارد و زمانی که یک قسمت سخت افزاری از لپ تاپ به کار مشکل شده و یا بطور کامل مادربرد شما دچار نقص شده باشد ممکن است شاهد خرابی کامل دستگاه باشیم.

خرابی مادربرد لپ تاپ و تبلت سرفیس به‌ دلایل مختلف ممکن است به وجود بیاید که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ریختن آب یا مایعات بر روی سرفیس ها و یا وارد شدن ضربات بسیار مهلک و همچنین افتادن از ارتفاع اشاره نمود.

در کنار این موارد زمانی که شما مشکلات سخت افزاری بر روی سرفیس خود داشته باشید و بخواهید یک قطعه از آن را تعویض کنید و از قطعات فرعی و غیر اصل به جای قطعه اصلی استفاده کنید بعد از مدتی ممکن است خطراتی مانند خرابی مادربرد را به همراه داشته باشد.

در کنار همه این موارد بخشی از مشتریانی که به نمایندگی سرفیس مراجعه می‌کنند با مشکلاتی مانند ایرادات نرم‌افزاری و تاثیری که بر روی مادر برد می‌گذارند روبرو هستند و به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که مشکلات نرم افزاری نیز در برخی از موارد ممکن است باعث خرابی مادربرد سرفیس شود.

تعمیر مادربرد مایکروسافت سرفیس

 

تعمیر مادربرد سرفیس

با توجه به اینکه سرفیس دستگاه‌های بسیار گران‌قیمتی در داخل کشورمان هستند و به عنوان محصولات لاکچری شناخته می شوند در صورتی که یک قطعه سخت افزاری در ساختار آنها به خصوص مادربرد که نقش بسیار حیاتی و مهمی را در کارکرد این دستگاه ها دارد دچار خرابی شود، بهتر است قبل از عملیات تعویض، تمامی تلاش ها برای تعمیر سرفیس و مادربرد آن انجام شود.

نکته مهم در مورد تعمیر مادربرد این است که حتماً باید قبل از شروع عملیات تعمیر تست و عیب یابی اولیه توسط دستگاه‌ها و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شود تا فقط قسمت های خراب شده مادربرد مورد تعمیر و بازیابی قرار بگیرند و سایر قسمت‌هایی که سالم و کارایی صحیحی دارند در حین عملیات تعمیر دچار مشکل نشوند.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی مایکروسافت سرفیس با استفاده از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته ابتدا تمامی عملیات مربوط به ای و تست اولیه مادربرد دستگاه را انجام می‌دهد تا تمامی قسمت های خراب شده و عیب و نقص وجود آمده برای مادربرد به صورت کامل مشخص شد و پس از مشخص شدن عیب وجود آمده نسبت به تعمیر مادربرد اقدام می‌نمایند.

نکته حیاتی و مهم که باعث بالا رفتن کیفیت عملیات تعمیر مادربرد مایکروسافت سرفیس در نمایندگی این برند شده است به استفاده از دستگاه ها و تجهیزات به روز و پیشرفته و نیروی متخصص برمی‌گردد.

 

تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس

در صورتی که تست و ارزیابی اولیه مادربرد شما این موضوع را نشان دهد که عملیات تعمیر بر روی دستگاه شما قابل انجام نیست و به هیچ عنوان با تعمیر مادربرد نمی توانید و نقص به وجود آمده بر روی دستگاه را برطرف کنید باید برای تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس اقدام نمایید.

تعویض این قطعه سخت افزاری با توجه به نقش بسیار مهمی که بر روی لپ تاپ ها و تبلت های سرفیس دارد باید حتماً با وسواس خاصی انجام بگیرد. با توجه به اینکه سرفیس لپ تاپ های بسیار گران قیمتی هستند، معمولا لوازم جانبی و همچنین قطعات سخت افزاری آنها در صورتی که قصد تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را داشته باشید دارای هزینه و قیمت بسیار بالایی هستند.

با توجه به اینکه سرفیس از ساختار بسیار خاص و منحصر به فردی استفاده می کنند باید حتماً از لوازم جانبی اصلی مخصوص هر مدل برای این برند استفاده نمایید و در صورتی که از لوازم جانبی و قطعات سخت افزاری اصلی و اورجینال استفاده نکنید پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکلات عدیده‌ای در آن قسمت سخت افزاری و دیگر قسمت‌های لپ تاپ خود خواهید شد و شاید پس از مدتی مجبور باشید هزینه های چند برابری را برای تعمیر و یا تعویض قطعات مختلف لپ تاپ خود پرداخت کنید.

تمامی لوازم جانبی سرفیس و همچنین قطعات سخت افزاری آن شامل مادربرد به صورت کاملا اصلی و اورجینال و با گارانتی و ضمانت نامه معتبر در نمایندگی سرفیس با پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد و در صورتی که از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس را داشته باشید این قطعه سخت افزاری با پائین ترین قیمت و به صورت کاملا اصلی و اورجینال از طرف تیم فنی و تخصصی نمایندگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

دغدغه های پس از تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس

بسیاری از مشتریانی که برای تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس اقدام می‌کنند دغدغه سالم ماندن لپ تاپ خود و خراب شدن دوباره مادربرد آن را دارند که با توجه به قیمت بسیار بالایی که سرفیس ها دارند و البته هزینه های بسیار بالایی که برای تعمیرات و تعویض قطعات آن ها دریافت می شود می توان گفت که دغدغه کاملا به جا و درستی است.

با توجه به اینکه در نمایندگی مایکروسافت سرفیس از یک تیم فنی و تخصصی باتجربه که تمامی فناوری ها و امکانات به کار رفته و  افزار مدل های مختلف سلفی را به خوبی می‌شناسند و با آنها آشنایی دارند به کار گرفته شده است و البته از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته استفاده می کنند می‌توانیم با تضمین و کیفیت بسیار بالا با گارانتی معتبر را به شما ارائه نمایید تا پس از عملیات تعمیر و تعویض مادربرد مایکروسافت سرفیس بتوانید در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات این نمایندگی به صورت کاملا رایگان استفاده نمایید.

در صورتی که قصد دارید عملیات تعویض مادربرد مایکروسافت را انجام دهید علاوه بر مراجعه حضوری به این نمایندگی می توانید از طریق ارسال پیک به راحتی دستگاه خود را به دست تیم فنی و تخصصی مرکز بسپارید و در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت شاهد برطرف شدن مشکلات آن باشید.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس