مایکروسافت سرفیس استودیو 2

مایکروسافت سرفیس استودیو 2 نسبت به نسل قبلی خود تفاوت های زیادی در ظاهر و طراحی نداشته و بیشتر سعی شده است تا سخت افزار این رایانه نسبت به نسل قبلی ارتقاء یابد.

به همین دلیل شاهد توان گرافیکی بالاتر برای اجرای طراحی های حرفه ای و نیمه حرفه ای و همچنین بازی های نسبتاً سنگین در این محصول هستیم هر چند تفاوت های ظاهری اندکی نیز نسبت به گذشته داشته است.

ما در این مطلب در نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم به بررسی تفاوت های مایکروسافت سرفیس استودیو 2 با نسل قبلی رایانه های مجمتع این شرکت بپردازیم.

 

معرفی مایکروسافت سرفیس استودیو 2

مایکروسافت سرفیس استودیو 2

پس از مدت زیادی که از معرفی نسل اول سرفیس استودیو مایکروسافت گذشته بود بالاخره این شرکت از نسل دوم این رایانه های مجتمع دوس داشتنی رونمایی کرد.

این رایانه از نظر کیفیت ظاهری و طراحی جذاب می توانند نظر مشتریان را جلب نمایند اما این فقط پایان کار نیست و سخت افزار قوی در کنار سرعت بالایی که دارند می تواند باعث فروش بالای آن ها شود.

با توجه به فاصله ی زیادی که بین نسل اول دو دوم این رایانه ها افتاد و البته تغییرات سخت افزاری گسترده ای که در این مدت برای لپ تاپ ها و رایانه ها به وجود آمده است، انتظار می رفت که تمرکز شرکت مایکروسافت بر روی ارتقاء دستگاه از نظر سخت افزاری باشد که به خوبی این نیاز با استفاده از تکنولوژی های روز برطرف شده است.

البته طراحی بی نظیر دستگاه در مدل اولیه نیز با تغییرات جزئی همراه شده است تا ظاهری شیک و امروزی تر برای مایکروسافت سرفیس استودیو 2 را شاهد باشیم.

 

صفحه نمایش 28 اینچی مایکروسافت سرفیس استودیو 2

مایکروسافت سرفیس استودیو 2ه از نوع LCD بوده و با استفاده از استاندارد رنگی DCI-P3 توانسته است 13.5 میلیون پیکسل را در خود جای دهد.

مهم ترین ویژگی های استاندارد مورد استفاده در این رایانه توانایی نمایش رنگ های بیشتر و همچنین دقت بالاتر در تصاویر می باشد.

طبق بررسی های ما در نمایندگی سرفیس در این نمایشگر شاهد رشد 38 درصدی روشنایی نسبت به نسل قبلی هستیم که در کنار تضاد رنگی آن با بهبود 22 درصدی می تواند کیفیت بی نظیری را در نمایش تصاویر ارائه دهد.

در ساخت نمایشگر مایکروسافت سرفیس استودیو 2 از فناوری نوینی به نام ترانزیستور اکسیدی استفاده شده است تا کیفیت و دوام نمایشگر به بالاترین میزان خود در میان رایانه های امروزی برسد و البته این فناوری دیگر رایانه ها را در نمایش تصاویر با چالش روبه رو کند.

رزولوشن نمایشگر دستگاه که از نظر طراحی و فریم های کناری نیز جذابیت بسیار بالایی دارد 3000*4500 پیکسل بوده و می تواند کیفیت نمایشگر را در همه ی محیط ها برای استفاده بالا ببرد.

 

تمرکز بیشتر بر روی پردازنده ی گرافیکی

پردازنده گرافیکی سرفیس

یکی از مهم ترین مواردی که در ساخت مایکروسافت سرفیس استودیو 2 نسبت به نسل قبلی تمرکز بیشتری روی آن قرار داده شده و شاهد ارتقای آن هستیم، کارت گرافیک دستگاه می باشد.

طبق ادعای ردموندی های در سرفیس استودیو 2 از نسل جدید پردازنده های گرافیکی شرکت انویدیا که از معماری پاسکال بهره می برند، استفاده شده است.

با توجه به اطلاعاتی که در مورد کارت گرافیک مورد نظر در منابع معتبر وجود دارد می توان گفت که استفاده از آن باعث افزایش 50 درصدی کارایی دستگاه در اجرای بازی های سنگین و یا طراحی حرفه ای شده است.

این پردازنده ها در کانفیگ های مختلفی بر روی نسخه های دستگاه نصب شده اند که در نسخه ای که با پردازنده ی مرکزی core i5 به بازار  عرضه شده است، شاهد استفاده از مدل  GeForce GTX 1060 با 6 گیگابایت حافظه ی اختصاصی هستیم.

در مدلی با پردازنده ی core i7 شرکت اینتل از  GeForce GTX 1070 با حافظه ی اختصاصی 8 گیگابایت استفاده شده است تا به خوبی نیاز های کاربران در محیط های کاری را برطرف نماید.

برای حافظه ی داخلی مایکروسافت سرفیس استودیو 2 نیز از 2 ترابایت حافظه از نوع SSD برای ذخیره سازی فایل ها و اطلاعات مختلف استفاده شده است.

مشتریان و کاربران می توانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل های با 32 یا 16 گیگابایت رم را خریداری نمایند.

 

دیگر ویژگی های مایکروسافت سرفیس استودیو 2

مایکروسافت سرفیس استودیو 2

این محصول از یک دوربین با قدرت 0.5 مگاپیکسل با توان فیلم برداری 1080 استفاده می کند.

4 پورت USB3.0، یک پورت USB Type-C، شیار کارت حافظه و پورت اترنت از جمله امکانات ارتباطی با دیگر تجهیزات و وسایل برای انتقال داده ها و اطلاعات بر روی مایکروسافت سرفیس استودیو 2 هستند.

البته این محصول از اتصال بی سیم وای فای و همچنین پورت شبکه نیز برخوردار می باشد تا راه های بیشتر و به روزتری در اختیار کاربران باشد.

بر روی ساختار سرفیس استودیو 2  یک جک هدفون نیز قرار گرفته است تا از این طریق یا اتصال هدست بی سیم کاربران بتوانند در محیط های کاری از این دستگاه برای تماشای فیلم و یا مکالمه با تلفن های نرم افزاری استفاده نمایند.

پس می توان نتیجه گرفت کارایی، کیفیت بالا و به روز بودن از ویژگی های اصلی نسل جدید سرفیس استودیو های شرکت مایکروسافت می باشد.

4/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس