سرفیس برند لاکچری

سرفیس برند لاکچری به خوبی بیان گر این موضوع است که برای خرید این محصولات و همچنین لوازم جانبی آن باید هزینه های غیر معمول و بالایی را پرداخت نمایید.

این هزینه ها البته در مقایسه با دیگر برند ها و محصولات سنجیده می شوند و گرنه کیفیت بی نظیر سرفیس های مایکروسافت واقعا ارزش این قیمت بالا را دارد.

سرفیس برند لاکچری

سرفیس برند لاکچری

این روز ها واژه برند، لاکچری، مد و … را از گوشه و کنار زیاد می شنویم و شاید یکی از بهترین مصداق های این موضوع در مورد لوازم دیجیتال را بتواند سرفیس های شرکت مایکروسافت دانست.

سرفیس مایکروسافت که در زمینه تولید محصولات دیجیتال در مدل های مختلف شناخته می شود، قیمت اولیه بسیار بالاتری نسبت به دیگر مدل های هم نوع در بازار دارد.

اولین و مهم ترین دلیل بالا بودن این قیمت را می توان کیفیت بالا و ساختار منحصر به  فرد این محصولات دانست.

طبق بررسی های ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس ، مایکروسافت هم مثل اپل در استفاده از استراتژی تمایز بین محصولات سنگ تمام گذاشته است و توانسته است محصولات بی نظیری را با تفاوت های کلی و جزئی با دیگر محصولات وارد بازار نماید.

همین تفاوت قیمت باعث شده است تا سرفیس برند لاکچری شناخته شود و طیف بزرگی از خانواده جامعه با درآمد متوسط توان خرید آن را نداشته باشند و بیشتر به سمت محصولات ارزان قیمت تر روی بیاورند.

علاوه بر قیمت اولیه این محصول که نسبت به محصولات مشابه بسیار بالاتر است، مواردی دیگری مانند اینکه مایکروسافت همراه محصولات خود معمولاً کیبورد و قلم را ارائه نمی کند و خریدار باید به صورت شخصی و با هزینه جداگانه برای خرید آن ها اقدام نماید می تواند از دیگر عواملی برای بالا رفتن قیمت این محصولات لاکچری باشد.

این هزینه به نسبت لپ تاپ هایی که کیبورد را به همراه خود دارند یا به صورت جداگانه و با قیمت بسیار پایین در اختیار افراد قرار می دهند می تواند بسیار بالا باشد.

بسیاری از افراد جامعه نیز که به دنبال کاربری عمومی هستند می توانند با قیمتی دو برابر یک کیبورد سرفیس، به راحتی یک لپ تاپ را که همه کار های شخصی آن ها را انجام می دهد خریداری نمایند.

قیمت بالای خدمات و لوازم جانبی

سرفیس برند لاکچری

علاوه بر بالا بودن قیمت اولیه که یکی از عوامل اصلی در معرفی سرفیس برند لاکچری می باشد، خدمات ارائه شده برای این محصولات نیز با توجه به کیفیت ساخت بالا و همچنین ساختار منحصر به فردی که دارند با هزینه های بالاتری همراه است.

ساختار سرفیس ها به گونه ای است که افراد بدون دانش فنی خاص در این زمینه نمی توانند آن ها را تعمیر و یا به روزرسانی نمایند و به همین دلیل شاهد کم بودن نیروی متخصص در این زمینه و بالا رفتن هزینه ها هستیم.

علاوه بر این در صورت خراب شدن هر کدام از لوازم جانبی و یا قطعات داخلی محصولات، قیمت قطعات اصلی بسیار بالا می باشد که می تواند هزینه های زیادی را به افراد تحمیل نماید.

به طور مثال در صورتی که شارژر سرفیس شما دچار خرابی و ایراد شده باشد و قصد داشته باشید یک شارژ اصلی را برای آن خریداری نمایید باید در حدود 500 تا 600 هزار تومان برای این کار هزینه نمایید.

البته این نکته نیز می تواند در بالا رفتن این خدمات و قیمت لوازم جانبی تاثیرگذار باشد که گستردگی آن ها کم بوده و پیدا کردن لوازم جانبی اصل سرفیس کمی به خصوص در کشورمان سخت می باشد.

کیفیت بالای سرفیس ها و ارزش اقتصادی بالای این محصولات

سرفیس برند لاکچری

بسیاری از افراد فارغ از قیمت محصولات، کیفیت آن ها را در اولویت قرار می دهند که سرفیس به عنوان یک برند لاکچری و با قیمت بالا می تواند به خوبی این افراد را برای خرید مجاب نماید.

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس هر چند از نظر قیمت گذاری می توان سرفیس برند لاکچری را بسیار درست دانست اما زمانی که به کیفیت این برند نگاه می اندازیم به خوبی متوجه می شویم که سرفیس ها از نظر ارزش اقتصادی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

سرفیس ها از نظر ساختار فنی و پردازنده ها و همچنین امکاناتی که در آن ها از نظر قلم، کیبورد، نمایشگر، باتری و … قرار داده شده است در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا سبب شده است تا کیفیت و کارایی بالایی را از این برند شاهد باشیم.

به طور کلی می توان گفت هر چند سرفیس ها قیمت بالایی دارند اما پرداخت این قیمت می تواند ضامن حفظ ارزش اقتصادی سرمایه شما باشد و در صورتی که از این محصولات برای کار های تخصصی استفاده نمایید قطعا به هیچ مشکلی برخورد نخواهید کرد.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس