سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت

سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت با دو کارت گرافیک مجزا و استفاده از دو باتری برای حالت تبلت و لپ تاپ به صورت مجزا یکی از بهترین و مناسب ترین محصولات مایکروسافت برای کاربران می باشد.

کسانی که این محصول را خریداری می کنند قطعا از داشتن امکانات مختلف و همچنین قابلیت دو در یک این سرفیس ها که البته در این محصول بسیار ارتقاء یافته است و وابستگی آن ها به هم کمتر شده است، می توانند متوجه اقتصادی بودن قیمت سرفیس بوک پرفورمنس شوند که می تواند کار های مختلف و جذابی برای آن ها انجام دهد.

ما در این مطلب در نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم به بررسی این محصول شرکت مایکروسافت بپردازیم.

 

بررسی باتری سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت

سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت

با نگاهی به امکانات سرفیس پرفورمنس می توان متوجه شد که مایکروسافت همه ی تلاش و خلاقیت خود را در ساخت بدنه و ظاهر آن و همچنین استفاده از امکانات به روز در نرم افزار و سخت افزار دستگاه به کار برده است تا این محصول همانی باشد که مشتریان به دنبال خرید آن هستند.

قرار دادن دو باتری مجزا برای تبلت و کیبورد دستگاه باعث شده است تا کاربران سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت بتوانند به راحتی از تبلت یا لپ تاپ بدون وابستگی به باتری دیگری استفاده نمایند.

این یعنی اگر باتری و شارژ تبلت تمام شده باشد به راحتی می توان از حالت لپ تاپ این محصول بهره مند شد.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این دو  باتری از ظرفیت هم نمی توانند استفاده نمایند.

برای تبلت یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 18 وات ساعت و برای لپ تاپ یا در داخل کیبورد آن از یک باتری با ظرفیت 51 وات ساعت استفاده شده است.

این باتری ها می توانند تا دوازده ساعت تبلت و لپ تاپ را برای امور مختلف روشن نگه دارند.

 

استفاده از دو کارت گرافیک مجزا

در بررسی ارزشمندی و به صرفه بودن قیمت سرفیس بوک پرفورمنس می توان به همین قابلیت یعنی استفاده از دو کارت گرافیک به صورت مجزا در کیبورد و تبلت دستگاه اشاره نمود.

هر چند این کارت گرافیک ها با دو گیگابایت ظرفیت حافظه ی داخلی کار را برای طراحی حرفه ای با این محصول آسان نموده است اما کسانی که طرفدار بازی های سنگین و با کیفیت بالا هستند بهتر است از سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت برای این کار استفاده نکنند.

این پردازنده های گرافیکی ساخته شده توسط شرکت انویدیا و از مدل GeForce GTX 965M می باشند که یکی از پرقدرت ترین کارت های گرافیک این شرکت برای محصولات تبلت و لپ تاپ می باشد.

سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت

ویژگی های صفحه نمایش و بررسی طراحی ظاهر جذاب سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت

برای این محصول که از نظر ریل و بدنه می تواند جز طراحی های جذاب لپ تاپ های دنیا قرار بگیرد از یک صفحه نمایش 13.5 اینچی استفاده شده است.

این صفحه نمایش با رزولوشن 3000*2000 می تواند تصاویر را با کیفیت بالا برای مشتریان به نمایش درآورد.

صفحه نمایش سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت از نوع لمسی بوده و با توجه به وزن 1.6 کیلوگرمی می توان از آن به عنوان تبلت در محیط های مختلف نیز استفاده نمود.

طراحی که برای سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت در نظر گرفته شده است در عین سادگی یک ظاهر شیک و جذاب نیز به دستگاه داده و باعث می شود تا مشتریان بتوانند به راحتی از حالت های مختلف تبلت با چرخش لولای آن استفاده نمایند.

کیبورد سرفیس پرفورمنس این امکان را به کاربران می دهد تا با استفاده از نور پس زمینه و همچنین ارتفاع مناسب کلید ها به راحتی از آن برای تایپ استفاده نمایند.

علاوه بر این قلم در نظر گرفته شده برای سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت می تواند تا 1024 درجه فشار را تحمل نموده و با نوک بسیار نرم و مناسبی که دارد طراحی ها و یا دستورات لازم را بر روی صفحه نمایش لمسی اجرا نماید.

این قلم با دستگاه عرضه نشده و باید آن را به صورت جداگانه خریداری نمود.

در ساختار سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت از دو پورت USB3.0 برای اتصال لوازم جانبی مختلف و یک پورت مینی دیسپلی و اسلات کارت حافظه نیز استفاده شده است.

 

ظرفیت حافظه ی دستگاه و استفاده از یک پردازنده ی سریع

سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت

برای اجرای دستورات و برنامه های مختلف بر روی سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت از پردازنده ی core i7 شرکت اینتل مدل 6600U استفاده شده است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی سرفیس این پردازنده که دارای هشت هسته ی مجزا می باشد از سریعترین پردازنده های اینتل بوده که در کنار رم 16 گیگابایتی امکان بهره وری بیشتر و بالاتر کاربران از دستگاه در محیط های مختلف را فراهم آورده است.

برای حافظه ی داخلی دستگاه نیز مقادیر مختلفی در نظر گرفته شده تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود آن را خریداری یا از طریق اسلات کارت حافظه ارتقاء دهند.

از دیگر امکانات سرفیس بوک پرفورمنس مایکروسافت می توان به موارد زیر اشاره نمود.

پشتیبانی از اتصال بی سیم

بلندگوهای داخلی استریو با وضوح و قدرت صدای بالا

سیستم عامل ویندوز 10

کارت خوان

وبکم

5/5 - (4 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس