سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو

سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو ؟ سوالی است که شاید با توجه به گسترده تر شدن محصولات سرفیس و استفاده از آن ها برای کاربری های مختلف روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در این مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت که بین یک لپ تاپ مایکروسافت سرفیس دست دوم و یک لپ تاپ نو از دیگر برند ها کدام یک را بهتر است با یک بودجه یکسان خریداری نماییم؟

این موضوع از مقوله های مختلفی مانند هزینه، کیفیت و امکانات مورد بررسی قرار می گیرد که در ادامه در نمایندگی مایکروسافت سرفیس به آن ها اشاره می کنیم.

 

بررسی از نظر کیفیت برای خرید سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو ؟

سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو

یکی از مهم ترین فاکتور ها در خرید لپ تاپ ها که امروزه به عنوان یک نیاز اصلی در زندگی همه افراد بشر رسوخ پیدا کرده اند، کیفیت این محصولات و امکاناتی که در آن ها قرار داده شده است می باشد.

سرفیس مایکروسافت که در مقالات مختلف در مورد مزایای آن ها صحبت کرده ایم تقریبا با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار ویژه و به روزی که دارند جایی برای تعریف کردن نگذاشته اند.

به همین دلیل می توان این محصولات را از نظر کیفیت در سطح بسیار بالای دانست هر چند کاربری آن ها برای افرادی که به دنبال انجام کار های شخصی و روزمره مانند دانشجویان هستند مناسب نیست و بیشتر برای افراد متخصص و با زمینه کاری متوسط به بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

مسئله ای که در انتخاب سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو ؟ اهیمت ویژه ای در مورد کیفیت این محصولات پیدا می کند، کیفیت محصولات دست دوم آن است که از طریق نمایندگی سرفیس می توانید در این مورد نیز اطلاعات مناسبی را به دست آورید.

نمایندگی سرفیس در ایران مشاوره های لازم جهت انتخاب یک سرفیس دست دوم مناسب که مشکل خاصی نداشته باشد را نیز در اختیار شما قرار می دهد.

لپ تاپ های ساده و با کاربری روزمره دیگر برند ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما مهم ترین مسئله در این مورد، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری کمتر آن ها نسبت به مدل های مطرح شده می باشد.

یعنی اگر قصد خرید یک سرفیس دست دوم را داشته باشید، می توانید از امکانات بیشتری نسبت به مدل های پایه دیگر برند ها برخوردار شوید.

 

بررسی از نظر قیمت

سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو

سرفیس ها با توجه به ساختار بسیار پیشرفته و خاصی که دارند و البته امکانات بسیار پیشرفته ای مانند تاچ نمایشگر، قلم، کیبورد با طراحی جذاب و کاربردی، نمایشگر چرخان و قابلیت تبدیل به محصولات دو در یک و … از نظر قیمت نسبت به دیگر برند ها در سطح بالاتری قرار دارند.

اما زمانی که بحث خرید سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو به میان می آید قطعاً قیمت این محصولات نسبت به خرید محصول اصلی و جدید پایین تر است.

به همین دلیل است که کاربران می توانند با بودجه ای تقریباً مناسب یکی از محصولات سرفیس را به صورت دست دوم تهیه نمایند.

البته همانطور که گفته شد، خرید محصولات سرفیس به صورت دست دوم باید با احتیاط بالایی انجام شود تا بتوانید یک لپ تپ با تمام مشخصات و ویژگی های بی نظیری که دارد را خریداری نمایید.

با توجه به نوسانات قیمتی که در بازار لپ تاپ وجود دارد، قیمت سرفیس پرو 3 یا 4 بدون مشکل تعمیراتی در حدود 5 تا 6 میلیون تومان است.

این محصولات البته از پردازنده های مرکزی core i5 بهره می برند.

کسانی که قصد خرید لپ تاپ نو را داشته باشند نیز در همین رنج قیمت می توانند محصولات متنوع دیگر برند ها مانند لنوو و یا ایسوس را البته با سخت افزاری پایین تر خریداری نمایند.

 

کیفیت بالای سرفیس در مقابل گارانتی و نو بودن دیگر برند ها

سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو

یکی از مهم ترین مسائلی که در مورد انتخاب و خرید سرفیس دست دوم یا لپ تاپ نو ؟ به وجود می آید این است که از بین کیفیت بالای محصولات سرفیس و گارانتی که در قبال خرید محصولات نو به مشتریان ارائه می شود، کدام مورد می تواند از اهمیت بالاتری برخوردار باشد؟

موضوعی مهمی که در این باره باید به آن اشاره نمود این است که سرفیس ها از نظر بدنه و سخت افزاری کیفیت بالایی دارند و شاید این کیفیت بالا بتواند به گارانتی محصولات و مدل های پایه ای دیگر برند ها غلبه نماید.

علاوه بر این شما با خرید یک سرفیس دست دوم می توانید از امکانات ویژه لپ تاپ های پرچمدار در دیگر برند ها برخوردار شوید که با قیمت های بالاتری در دسترس هستند.

بررسی های نمایندگی تعمیرات سرفیس نشان میدهد خرید یک سرفیس دست دوم نسبت به لپ تاپ های نو دیگر برند ها با همان بازه قیمتی می تواند از نظر اقتصادی برای شما  کارایی که مد نظر دارید بسیار به صرفه باشد زیرا برنامه های مختلف را به سرعت و به راحتی اجرا می کند و در صورت نیاز به سرعت بالاتر، مجبور به تعویض لپ تاپ و خرید لپ تاپ جدید نیستید.

2.3/5 - (9 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس