قلم سرفیس ها

یکی از مهم ترین تکنولوژی هایی که شرکت مایکروسافت توانست به واسطه ی تولید سرفیس ها مانور زیادی روی آن داده و تقریباً در این زمینه به محبوبیت بالایی برسد، قلم سرفیس ها بود.

سرفیس ها را با توجه به نوع و مشخصاتی که دارند در دسته بندی های مختلف تقسیم می کنند و با توجه به هیمن موضوع مایکروسافت نیز قلم سرفیس ها را در مدل های مختلف به بازار عرضه نموده است.

کارایی بالای قلم سرفیس ها

قلم سرفیس باید به صورت جداگانه تهیه شود و همین امر می تواند برای کاربران دغدغه هایی را در مورد کارایی آن ایجادی نماید زیرا با خرید این قلم و کیبورد، قیمت تمام شده ی محصول قدری بالا می رود.

مهم ترین نکته در مورد قلم سرفیس را می توان کارایی و کیفیت بالای آن ها نسبت به مدل های مشابه در بازار دانست.

این قلم ها از ساختار بسیار خوبی در بدنه درست شده اند و البته شیک بودن و زیبا بودن سرفیس ها برای این قلم ها نیز در نظر گرفته شده است.

قلم های سرفیس اولین قلم های با قابلیت ویژه و عملکرد بی نشیر بودند بودند که از قابلیت کج نویسی پشتیبانی کردند و البته این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

در ساختار قلم ها و همچنین سرفیس مطابق با هر قلم تنظیماتی قرار داده شده است که می توان قلم را با توجه به نوع چپ دست یا راست دست بودن انتخاب نمود تا در صورت طراحی و یا یادداشت بر روی صفحه، سرفیس این موضوع را تشخیص داده و از آن برای زیباتر شدن و بهتر شدن موارد استفاده در قلم استفاده نماید.

نکته ای که در مورد قلم سرفیس ها وجود دارد این است که برای مدل های مختلف که سازگاری با آن ها دارند، هر کدام از قلم های دارای ساختار خاصی هستند و باید برای هر مدل قلم مخصوص آن را تهیه نمود.

نوک نرم، میزان مقاومت بالا، طراحی ساده و زیبا، عدم خراب شدن نمایشگر دستگاه و … از دیگر ویژگی های قلم سرفیس می باشند.

تعمیرات قلم سرفیس

قلم سرفیس ها

یکی از مهم ترین موضوعاتی که قطعا اکثر کاربران قلم های سرفیس با آن روبه رو می شوند، نوع استفاده از این محصول و مشکلاتی است که ممکن است به دلیل نقص فنی و ساختاری و یا عدم مراقبت درست از محصول به وجود بیایند.

قلم سرفیس ها دارای قسمت های مختلفی است که هر کدام از آن ها وظیفه و عملکرد خاصی را بر عهده دارند و می توانند دچار خرابی و یا نقص شوند.

با توجه به بحث تعمیرات تخصصی این قلم ها و همچنین تحریم هایی که وجود دارد، پیدا کردن مرکزی در داخل کشور که بتواند این محصولات را به صورت تخصصی تعمیر نماید، بسیار سخت است.

به همین دلیل ما در مرکز نمایندگی سرفیس کلیه تعمیرات سرفیس ها را با استفاده از نیروی مجرب و با تجربه انجام و ضمانت میکنیم.

در این بخش افراد متخصص و کاربلد داخلی دور هم جمع شده اند تا با استفاده از به روزترین ابزار و تجهیزات بتوانند مشکلات تمامی مدل های مختلف قلم سرفیس ها را حل نمایند.

موضوعی که در اینجا می تواند برای مشتریان و کاربران دغدغه هایی را ایجاد نماید، کیفیت تعمیرات است که با توجه به دانش تخصصی روز افراد و همچنین استفاده از ابزار و تجهیزات پیشرفته، مدیریت مرکز با ارائه ی گارانتی معتبر، تعمیرات قلم سرفیس را از نظر کیفی تضمین نموده است.

تعمیر بخش های مختلف قلم سرفیس ها و یا تعویض باتری آن در سریع ترین زمان ممکن در این مرکز انجام می شود که البته با توجه به شرایط اقتصادی کنونی سعی کرده ایم تا کمترین هزینه را برای این کار در نظر بگیریم.

پس با خدمات بی نظیری که در این مرکز ارائه می شود می توانید تمامی مشکلات قلم سرفیس خود را به خوبی برطرف نمایید.

برخی از مشکلاتی که برای قلم سرفیس به وجود می آید

قلم سرفیس ها

بسیاری از مشتریان در هنگام مراجعه برای تعمیر قلم سرفیس ها مشکلات مختلفی را بیان می کنند که می توان از طریق سخت افزاری و یا نرم افزاری آن ها را حل نمود.

عمده مشکلاتی که ممکن است برای قلم سرفیس ها به وجود آمده و البته همه ی آن ها در این مرکز قابل حل می باشند، عبارتند از:

قلم جوهر ندارد ( پس از طی مراحل نرم افزاری مختلف در صورت عدم برطرف شدن مشکل باید برای تعویض قلم اقدام نمایید که در این مرکز قلم های اصل و اورجینال را با بهترین قیمت می توانید خریداری نمایید.)

با ضربه زدن بر روی دکمه بالا، میانبر تعیین شده قلم باز نمی شود.

چراغ روی قلم به صورت قرمز چشمک زن در آمده است که در این صورت باید برای تعویض باتری قلم اقدام نمایید تا دوباره شاهد عملکرد و کارایی بالای آن بر روی محصول سرفیس خود باشید.

چرا قلم سرفیس آسیب می بیند؟

دلایل آسیب دیدن قلم سرفیس عموما به چند علت است. آب خوردگی قلم ، ضربدیدگی و مشکلات مربوط به نوک قلم. اگر روی قلم شما مایعات ریخته شود کار بسیار سختی دارید. چون احتمالا آب و مایع به داخل آن نفوذ می کند و فلت های ظریف و کانکتور های قلم را دچار مشکل میکند.

ضربدیدگی قلم سرفیس ممکن است بخش پاک کن و یا نوک قلم را با اختلال مواجه کند. بعضا دیده می شود که بعد از ضرب دیدگی فقط پاک کن قلم درست کار می کند و نوک قلم از کار افتاده است. تحت فشار قرار گرفتن نوک قلم باعث پارگی فلت داخل آن شده و به هولدر نوک قلم نیز آسیب میزند.

آیا قلم سرفیس تعمیر می شود؟

این سوالی است که در ذهن بسیاری از کاربران قلم سرفیس نقش بسته است. قلم های سرفیس قابلیت تعمیر دارند اما امکان تعمیر در این نسخه ها بسیار محدود است. دلیل آن هم نوع طراحی این قلم ها می باشد.

ظرافت بالا و زیبایی قلم های سرفیس در طراحی امکان تعمیر آن را بسیار پایین آورده است. اما در برخی از موارد که قلم مایکروسافت سرفیس شما دچا مشکل شده امکان تعمیر و عیب یابی وجود دارد. برای این کار میتوانید به مرکز تعمیر سرفیس در تهران مراجعه کنید.

هزینه تعمیر قلم سرفیس

در رابطه با هزینه تعمیر قلم مهم ترین مساله ای که اهمیت دارد میزان آسیب دیدگی است. اگر مشکل شما با تعویض باتری و یا تعویض نوک قلم و یا تعمیرات جزئی برطرف شود قطعا مبلغ زیادی را پرداخت نخواهید کرد.

اما اگر فلت و یا هولدر نوک قلم و همینطور بخش سخت افزاری دچار مشکل شده باشد شما به دردسر افتاده اید. در این حالت شاید تعمیر و یا تعویض قطعات توجیهی نداشته باشد و بهتراست یک قلم نو برای مایکروسافت سرفیس خود تهیه کنید.

باتری قلم سرفیس چقدر عمر می کند؟

عمر باتری قلم سرفیس به دو عامل بستگی دارد. یکی میزان استفاده شما از قلم و دوم کیفیت باتری مورد استفاده.

افرادی که کارهای گرافیکی انجام میدهند و از قلم استفاده زیادی دارند معمولا باید یک باتری ذخیره همراه خود داشته باشند. و ممکن است هر یک ماه نیاز به تعویض باتری داشته باشند.

اما کیفیت و مدل باتری هم بی اهمیت نیست. اگر از باتری های با کیفیت و مورد تایید مایکروسافت استفاده کنید قطعا قلم شما عمر بیشتری خواهد کرد.

باتری قلم سرفیس را از کجا تهیه کنیم؟

باتری مورد استفاده در قلم های سرفیس معمولا از سری AAAA است. این باتری در بازار به وفور پیدا میشود اما تمامی این باتری ها مورد تایید جهت استفاده نیستند.بهتر است با نمایندگی رسمی سرفیس در تهران تماس بگیرید و جهت تهیه باتری مخصوص قلم اقدام نمایید.

تعویض نوک قلم سرفیس

شاید به جرات شایع ترین آسیبی که قلم های سرفیس می بیند مربوط به نوک قلم می باشد. استفاده بیش از حد از قلم نوک آن را دچار ساییدگی و خرابی می کند. ضربدیدگی هم یکی دیگر از عوامل آسیب دیدن نوک قلم است.

نوک قلم سرفیس تنوع زیادی دارد و برای مدل های مختلف تفاوت هایی دارد. جهت تعویض نوک قلم می توانید به صورت حضوری به مرکز سرفیس مراجعه نمایید و در کمترین زمان آن را اصلاح کنید.

3.8/5 - (14 امتیاز)

10 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس