مایکروسافت سرفیس پرو

مایکروسافت سرفیس پرو با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است قرار است به صفحات خورشیدی مجهز شود تا نسل بعدی این محصولات دیگری دغدغه های کاربران برای شارژ کردن محصول را نداشته باشد.

سرفیس پرو با توجه به ساختار خاص و امکانات جذابی که دارد امروزه یکی از محبوب ترین محصولات بازار می باشد و به همین دلیل شرکت مایکروسافت برای حفظ جایگاه خود و همچنین ارتقاء آن هر ساله سعی می کند تا تکنولوژی های جدید و نوین و البته کاربردی را مورد استفاده قرار دهد.

 

مایکروسافت سرفیس پرو و استفاده از صفحات خورشیدی

مایکروسافت سرفیس پرو

در سال 2019 مایکروسافت از سرفیس پرو 7 رونمایی کرد که بر خلاف انتظار با تغییرات زیادی نسبت به مدل های پیشین همراه نشده بود.

با توجه به اختراعی که اخیراً به نام مایکروسافت به ثبت رسیده است، پیش بینی می شود نسل بعدی سرفیس پرو ها در سال 2020 از این اختراع یعنی صفحات خورشیدی برای شارژ کردن دستگاه بهره مند باشد.

هر چند قرار بودن تغییرات گسترده و نوآوری ها در سرفیس پرو 7 روی دهد اما حداقل برای محصول انقلابی جدید مایکروسافت باید یک سال دیگر صبر نمود تا بتوان از ویژگی هایی مختلف آن که به احتمال فراوان کاربران را شگفت زده خواهد کرد استفاده نمود.

سرفیس پرو دارای یک پایه ی نگهدارنده ی بسیار کاربردی است که این محصول را با موارد دیگر متفاوت می کند.

مایکروسافت قصد دارد این پایه را با اختراع جدید خود ترکیب نماید تا بتواند ویژگی های بسیار بی نظیری به سرفیس پرو خود اضافه نماید.

این ایده به صورتی است که در سرفیس پرو 8 پنل های خورشیدی درون پایه دستگاه قرار گرفته تا در هنگام حرکت بتوانند شارژ دستگاه برای روشن شدن را تامین نمایند.

مایکروسافت ادعا کرده است که این پنل ها علاوه بر نور خورشید می توانند در صورت مجاورت با منابع انرژی مختلف به راحتی دستگاه را شارژ نمایند.

توضیحاتی که در این مورد ارائه شده و اسناد منتشر شده نشان می دهد که 4 پنل خورشیدی در پایه ی دستگاه قرار گرفته است.

طبق بررسی ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس نکته ی مهمی که مایکروسافت سرفیس پرو در این قابلیت از آن برخوردار خواهد بود توانایی شارژ در هنگام استفاده می باشد.

این موضوع می تواند یک پله بالاتر از شارژر هایی باشد که هم اکنون در بازار بوده و می توانند با پنل های خورشیدی و البته فقط در صورت عدم استفاده از دستگاه، آن را شارژ نمایند.

 

تنظیم با توجه به میزان نیاز و استفاده از دستگاه

مایکروسافت سرفیس پرو

یکی از مهم ترین موضوعاتی که در مورد استفاده از این قابلیت در مایکروسافت سرفیس پرو به آن اشاره شده است این است که می تواند به جای چهار پنل خورشیدی از تعداد بیشتری پنل استفاده نمود.

این کار معمولاً با توجه به نیاز کاربران و البته نوع استفاده ی آن ها از سرفیس پرو بر می گردد.

علاوه بر این طبق ادعای مایکروسافت می توان زاویه ی پایه دستگاه را تغییر داد تا بیشترین میزان نور به صفحه ی مورد نظر بتابد و این صفحه در مدت زمان کمتری شارژ شود.

البته هنوز اطلاعات رسمی و دقیقی در مورد استفاده از این قابلیت در مایکروسافت سرفیس پرو سال 202 از طرف ردموندی ها تایید نشده است اما با توجه به تغییرات کمی که در سرفیس پرو 7 وجود داشت می توان احتمالاً استفاده از این قابلیت را بسیار بالا دانست.

طبق نظر کارشناسان ما در نمایندگی سرفیس بر طبق این اختراع و استفاده از آن کاربران دیگر دغدغه ای برای تمام شدن شارژ سرفیس خود نخواهند داشت و می توانند از این پنل ها برای شارژ دستگاه مطابق با نیاز خود استفاده نمایند.

هر چند این ایده با جذابیت های بسیار زیادی رو به رو است و ممکن است مایکروسافت سرفیس پرو را به صدر اخبار برساند اما قطعا برای تبدیل آن به واقعیت شرکت مایکروسافت با مشکلات مختلف و زیادی رو به رو خواهد بود.

 

استفاده از صفحات خورشیدی در دیگر محصولات

مایکروسافت سرفیس پرو

مایکروسافت امسال و با توجه به بازار بسیار خوبی که در گوشی های هوشمند وجود دارد، رسماً ورود خود را دوباره با گوشی هوشمند سرفیس دوئو به بازار اعلام نمود.

به همین دلیل انتظار می رود که در سایر محصولات این شرکت از جمله گوشی های تلفن همراه نیز شاهد استفاده از این تکنولوژی باشیم.

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس