مزایا و معایب سرفیس

امروزه خرید لپ تاپ خوب و با کیفیتی که بتواند همه ی نیاز های کاربران را به خوبی پاسخ دهد به یک دغدغه برای همه ی افراد تبدیل شده است ولی می توان در یک جمع بندی کلی مزایا و معایب سرفیس به دلایلی که در ادامه به آن ها می پردازیم گزینه ی ایده آلی برای کاربران باشد.

 

مایکروسافت سرفیس بخریم یا …؟

مزایا و مع

با توجه به تنوع برند هایی که در زمینه ی لپ تاپ و تبلت وجود دارد و شرکت های سازنده در این زمینه با توجه به رقابت شدیدی که بین آن ها وجود دارد به دنبال استفاده از تکنولوژی های جدید در محصولات خود هستند، کار انتخاب در بین تبلت و لپ تاپ های بازار آسان نخواهد بود.

ما در این مطلب در نمایندگی مایکروسافت سرفیس با بررسی مزایا و معایب سرفیس قصد داریم شما را برای یک انتخاب بهتر و آسان تر راهنمایی کنیم.

 

بررسی مزایای مایکروسافت سرفیس

شاید در بین لپ تاپ های و تبلت های بازار بهتر به سراغ شرکتی برویم که خودش سازنده ی ویندوز بوده و به همین دلیل سیستم عامل اختصاصی برای محصولات خود طراحی نموده است تا مشکلاتی که قبل از تولید سرفیس پرو 3 وجود داشت به کلی از بین برود.

به همین دلیل و با توجه به تغییراتی که ویندوز برای لمسی بودن لپ تاپ و تبلت سرفیس ایجاد شده است می توان این محصولات را با رابط کاربری جذاب و هیجان انگیز آن ها شناخت.

 

سخت افزار قوی و نگهداری شارژ بالا

یکی از مهم ترین مزیت ها در مزایا و معایب سرفیس ها را می توان شارژدهی بالای آن ها دانست.

این ویژگی باعث می شود تا مشتربان دغدغه های کمتری برای استفاده از این محصولات در محیط های مختلف و یا هنگام سفر داشته باشند.

برای درک بهتر این موضوع مقاله ی راه های افزایش عمر باتری سرفیس را نیز مطالعه بفرمایید.

علاوه بر این مایکروسافت سرفیس از نظر امکانات سخت افزاری نیز در مدل های مختلف در سطح قابل قبولی قرار گرفته است و می توان آن را به عنوان یک تبلت و البته لپ تاپ سریع و با کارایی بالا معرفی نمود.

 

ساختار شیک و جذاب در کنار سبک بودن سرفیس ها

مزایا و معایب سرفیس

سرفیس ها با توجه به ساختار خاص و استفاده از منیزیوم در بدنه دارای استحکام و قدرت بالایی برای حمل و استفاده در محیط های مختلف دارند.

در کنار این موضوع مایکروسافت سعی کرده است تا از طراحی های نوینی در ساخت این محصولات بهره ببرد و در واقع لولای آن ها با چرخش می تواند به یک تبلت تبدیل شود که قطعا نوع استفاده از آن با نمایشگر های جذابی که به کار گرفته شده است می تواند همه ی نیاز های کاربران را برطرف نماید.

یکی از مهم ترین مزیت ها در مزایا و معایب سرفیس سرفیس ها را می توان وزن و ضخامت کم آن ها دانست که در عین زیبایی و جذابیت ظاهری باعث افزایش مقاومت آن و عدم ضرب دیدگی شوند.

همین امر بر جابجایی آسان تر مایکروسافت سرفیس تاثیر زیادی گذاشته و کاربران می توانند از آن در محیط های مختلف به راحتی استفاده نمایند.

 

ویژگی دو در یک بودن مایکروسافت سرفیس

ما در بررسی مزایا و معایب سرفیس متوجه شدیم شاید در لحظه ی اول که قیمت مایکروسافت سرفیس را با تبلت ها و لپ تاپ های بازار مقایسه نمایید اندکی این قیمت را بالا بدانید اما زمانی که متوجه ویژگی دو در یک آن شوید به راحتی به ارزش اقتصادی بالای محصول پی خواهید برد.

در واقع با هزینه ای که شما برای این خرید خود خواهید پرداخت دو محصول را با کیفیت بالا خریداری می کنید.

بررسی بخش تعمیرات سرفیس این محصولات با توجه به قدرت و زاویه ی چرخش لولا می توانند در حالت های مختلف به تبلت تبدیل شده و لذت کاربری سیستم عامل ویندوز لمسی را به افراد هدیه دهند.

با توجه به کیفیت و ساختار مناسب سرفیس بوک ها می توان گفت همه ی افراد می توانند انواع مدل های ارائه شده به بازار را خریداری نمایند اما قطعا با مشاهده ی رم، پردازنده ی گرافیکی با قدرت بالا و … می توان آن ها را گزینه های ایده آل تری برای مهندسین دانست.

 

معایب مایکروسافت سرفیس

اولین مورد از معایب در مزایا و معایب سرفیس را می توان قیمت بالاتر آن ها نسبت به محصولات دیگر برند ها در بازار دانست.

علاوه بر این قیمت بالا سرفیس ها به صورت پیش فرض کیبورد و قلم را به همراه خود نداشته و کاربران باید برای خرید آن ها نیز هزینه های اضافی را متحمل شوند که این موضوع نیز می تواند از نظر هزینه ها به خصوص در شرایط کنونی کشورمان افراد را در تنگنا قرار دهد.

یکی دیگر از معایبی که بسیاری از دوستداران سرفیس در داخل کشور با آن رو به رو هستند، عدم وجود یک مرکز معتبر برای تعمیرات تخصصی سرفیس هاست که ما با درک درست این نیاز و استفاده از نیرو های متخصص و البته ابزار و دانش روز دنیا سعی کرده ایم این دغدغه را از بین ببریم.

 

4.7/5 - (49 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس