مشکل پرش تصویر در سرفیس یکی از مشکلاتی است که بسیاری از کاربران این لپ تاپ های با کیفیت با آن روبرو هستند و دغدغه‌های زیادی برای برطرف کردن آن دارند.

نمایندگی سرفیس با استفاده از یک تیم مجرب و با دانش این مشکل را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برای شما برطرف می‌کند.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا توضیحاتی درباره مشکل پرش تصویر در این دستگاه ها و نحوه برطرف کردن آن توسط تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس ارائه میدهیم.

 

صفحه نمایش لمسی و مشکلات آن در سرفیس ها

مشکل پرش تصویر در سرفیس

همانطور که می دانید مایکروسافت لپ تاپ های خود را با نام سرفیس و قابلیت های بسیار جذاب وارد بازار می‌کند تا به خوبی نیازهای مشتریان خود را پاسخ دهند.

لپ تاپ های سرفیس  که حالت دو در یک نیز دارند، از نمایشگر کاملا لمسی بهره مند هستند که می توان از طریق قلم مخصوصی که برای آنها نیز در نظر گرفته شده است، با نمایشگر مورد نظر کار کرد.

استفاده از این نمایشگر لمسی امام در بسیاری از مدلها مشکلات مختلفی را می‌تواند برای مشتریان به همراه داشته باشد.

این مشکلات گاهی هم می‌تواند به دلایل اختلالات در قسمتهای سخت افزاری دستگاه اختلالات نرم‌افزاری باشد که برای آن به وجود می آید.

شرکت مایکروسافت سعی کرده است در نسخه های مختلف از تکنولوژی های استفاده کنند تا مشکلاتی که ممکن است برای قسمت تاچ دستگاه به وجود بیاید به کمترین میزان خود برسد.

در برخی از موارد مانند مشکلاتی که برای تاچ لپ تاپ سرفیس پرو ۴ به وجود آمد مایکروسافت اقدام به تعویض کلیه لپ‌تاپ‌های نمود که این مشکلات را تجربه نموده اند.

البته بسیاری از مشتریان در همان زمان اقدام به تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه کرده بودند که هزینه آنها نیز به مشتریان پس داده شد.

 

مشکل پرش تصویر در سرفیس

مشکل پرش تصویر در سرفیس

یکی از مهمترین مشکلاتی که برای دستگاه های سرفیس در استفاده از تاچ آنها به وجود می‌آید مشکل پرش تصویر در سرفیس است.

تعمیرکاران و کسانی که در زمینه تعمیر لپ تاپ های سرفیس فعالیت می کنند به این مشکل به صورت اصطلاحی ghost touch میگویند که به معنای تاج کردن توسط روح است.

اما این مشکل چه زمانی به وجود می آید؟

اگر از یک دستگاه سرفیس استفاده می کنید و در برخی از موارد مشاهده می کنید که بدون اینکه صفحه نمایشگر خود را تاچ کنید باید توسط قلم بر روی آن کاری انجام بدهید، دستگاه به صورت خودکار عملیاتی را انجام داده و یا بخشی از نمایشگر شما لمس می شود.

یعنی شما هیچ عملیاتی روی دستگاه خود انجام می دهید اما انگار که یک روح بر روی نمایشگر شما در حال اجرای دستورالعمل های مختلف است.

این مشکل در واقع همان مشکل پرش تصویر در سرفیس است که بیشتر برای مدلهای سرفیس پرو ۳ و سرفیس پرو ۴ به وجود می آید.

پرش تصویر در سرفیس یک مشکل است که می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد به همین دلیل باید حتماً توسط افراد متخصص مورد بررسی قرار گرفته و برطرف شود.

 

برطرف کردن مشکل پرش تصویر در سرفیس

مشکل پرش تصویر در سرفیس

همانطوری که گفتیم این مشکل می‌تواند دلایل مختلفی بر روی دستگاه شما داشته باشد که حتماً ابتدا باید لپ تاپ سرفیس مورد نظر عیب یابی شده و سپس مشکل به وجود آمده که می‌تواند سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باشد بر طرف شود.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی مایکروسافت در راستای خدمات بی‌نظیری که برای تعمیر این محصولات را ارائه می کند مشکل پرش تصویر در سرفیس را نیز در سریعترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برای شما برطرف خواهد کرد.

برای رفع این مشکل  باتجربه و بادانش مرکز ابتدا با استفاده از دستگاه های مناسب و پیشرفته نسبت به عیب‌یابی لپ‌تاپ شما اقدام نموده و بعد از تشخیص آن را به قسمت تعمیر انجام میدهند تا مشکل موردنظر برطرف شود.

در صورتی که مشکل پرش تصویر در سرفیس از طریق نرم افزاری قابل حل نباشد، تیم مشاوران ما با مشتریان تماس گرفته و با تاییدیه آنها نسبت به تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه اقدام می‌نمایند.

همانطور که با خدمات ویژه نمایندگی سرفیس در تهران آشنایی دارید، این قطعات سخت افزاری به صورت اصل و اورجینال بر روی لپ تاپ شما نصب می شود تا هیچ مشکل سخت افزاری و نرم افزاری بعد از تعمیر برای من وجود نیاید.

بعد از تعمیر کامل دستگاه نیز گارانتی معتبر تعمیر به شما ارائه می شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات ویژه و رایگان این مرکز استفاده نمایید.

3.8/5 - (10 امتیاز)

2 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس