نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت

نمایندگی سرفیس در پایتخت این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سرفیس ها را به راحتی و با کمترین هزینه برطرف نماید و در صورتی که قطعات سخت افزاری مدل های مختلف سرفیس و حتی مدل های قدیمی این محصولات دچار مشکل اساسی شده باشند آنها را با قطعات اصلی و اورجینال که در این مرکز با پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد تعویض نمایید.
گارانتی معتبر برای عملیات تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری همچنین ارائه ضمانت نامه کتبی برای قطعات تعویض شده که به صورت اصلی و اورجینال در اختیار شما قرار می گیرد می تواند در کنار دیگر خدمات ویژه‌ای که نمایندگی سرفیس به شما ارائه می کند به عنوان وجه تمایز این مرکز با دیگر مراکز در تهران و به خصوص پاساژ پایتخت مطرح شود.
در صورتی که قصد دارید از خدمات ویژه این مرکز استفاده کنید می توانید کمی بالاتر از پاساژ پایتخت در پاساژ نور با تیم پشتیبانی و فنی و تخصصی این مرکز به صورت آنلاین یا حضوری در ارتباط بوده و تمامی مشکلات خود را برای برطرف شدن به دست متخصصین این مجموعه بسپارید.
در ادامه به شما می‌گویم که در این مجموعه شما میتوانید چه خدماتی را و به چه صورتی دریافت نمایید و البته روش های ارتباط و تعمیر آنلاین صفحه شما به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد و با استفاده از این روش‌ها بتوانیم در هزینه‌ها و زمان خود صرفه جویی قابل توجهی را به وجود بیاورید.

 

تعمیر سخت افزاری سرفیس

صرفنظر از نظر سخت‌افزاری به عنوان محصولات بسیار بادوام و جذابی شناخته می‌شوند که از نظر طراحی در سطح بسیار بالایی قرار دارند و مشتریان را در همان نگاه اول برای خرید این محصولات تغییر می‌کند اما به دلایل مختلف از جمله ریخته شدن آب یا مایعات و یا ضربه خوردن شاهد خرابی قسمت‌های مختلفی از این دستگاه از جمله تاچ ال سی دی و مادربرد آن هستیم که نیازمند استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار تخصصی و پیشرفته برای تعمیر هر کدام از این قسمت ها می باشد.
علاوه بر ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز برای اینکه شما بتوانید عملیات تعمیر مدلهای مختلف سلفیت را انجام دهید باید حتماً علم و دانش روز در مورد تکنولوژی ها و فناوری های به کار رفته در این دستگاه ها را نیز داشته باشید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن تست و عیب یابی اولیه را انجام داده و پس از انجام مراحل مختلف را حتی به سطح مورد نظری که خراب شده است را درست و تعمیر کنید.
نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید از مشاوره و پشتیبانی یک تیم فنی و تخصصی که از نیروهای مصرف و با تجربه در زمینه تعمیرات انواع مدلهای مختلف صرف هستند استفاده کنید که در تمامی بخش‌های تعمیر سرفیس از تجهیزات به روز و پیشرفته نیز استفاده شده است و این افراد آگاهی کامل از فناوری های به کار رفته در سرفیس ها و همچنین نحوه تعمیر آنها و استفاده از این تجهیزات را به طور کامل آشنایی دارند.

تعمیرات سخت افزاری سرفیس ها
تست و عیب یابی اولیه در نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت به عنوان یکی از بخشهای مهم در عملیات تعمیر شناخته می شود که باعث می شود تا عملیات تعمیر با سرعت و کیفیت بسیار بالاتری انجام شود و نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که با تست و عیب یابی اولیه قسمتهای مختلف دستگاه که دچار خرابی نشده اند در حین عملیات تعمیر سالم می ماند که در برخی از مراکز و یندگی های تعمیرات شاهد بروز چنین مشکلاتی برای قسمتهای سالم دستگاه هستیم که می‌تواند هزینه‌های بسیار بیشتری را برای دوش شما بگذارد.
علاوه بر نمایشگر باید تاچ ال سی دیسرفیس بوک به عنوان یکی از بخش‌های مهم دستگاه ها ممکن است دچار ایرادات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود دیگر قسمتهای دستگاه مانند باتری مادربرد و پردازنده نیز در این قسمت به صورت کامل تعمیر و عیب یابی می شود و البته در صورتی که دستگاه شما نیاز به سرویس کامل داشته باشد این کار نیز توسط همکاران ما با کمترین هزینه ممکن انجام می‌شود.

 

روش های ارتباط با نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت

علاوه بر اینکه شما میتوانید به راحتی و به صورت کاملاً حضوری دستگاه سفید خود را به متخصصان این مجموعه نشان دهید و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آن را برطرف کنید این امکان در اختیار شما قرار داده است تا در صورتی که زمان و یا هزینه کافی برای مراجعه به این مرکز را ندارید به راحتی و از طریق پیک معتمد این مجموعه یا ارسال تیپاکس دستگاه خود را در اختیار تیم فنی و تخصصی ما قرار دهید.
بعد از این کار تیم فنی و تخصصی ما در نمایندگی سرفیس تمامی عملیات عیب یابی به پسر اولیه روی دستگاه شما انجام می‌دهند و همه مراحل عملیات تعمیر سرفیس از طریق پشتیبانی آنلاین واتساپ با شما درمیان گذاشته می‌شود تا در صورتی که نیاز به تعمیر قسمت های جدید و تعویض قطعات مختلف باشد شما نیز در جریان این عملیات قرار گرفته باشید.

 

تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال

در بسیاری از موارد شاهد این موضوع هستیم که قطعات سخت افزاری سرفیس ها به دلیل حجم بالای خرابی قابلیت تعمیر نیاز ندارد و در صورتی که عملیات تعمیر بر روی آنها انجام شود با توجه به قیمت بالایی که برای صفحه در نظر گرفته شده است هزینه عملیات تعمیر بسیار گران خواهد شد و البته کارایی و کیفیت آن نسبت به استفاده از وقتی جدید بر روی دستگاه نیز مناسب نخواهد بود.
تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت بعد از اینکه متوجه شد عملیات تعمیر و قطعه مورد نظر امکان پذیر نبوده و یا قطعه مورد نظر از نظر سخت افزاری ارزش اقتصادی برای تعمیر ندارد با هماهنگی شما نسبت به تعویض قطعات مورد نظر با قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌کند.
با توجه به اینکه صرفا به عنوان محصولات بسیار لاکچری شناخته می شوند و البته بحث تحریم‌ها نیز در داخل کشورمان مطرح است که معمولاً قسمت های خراب شده در صورتی که قصد تعویض آنها را داشته باشیم با قیمتهای بسیار بالایی روبرو می‌شویم و همین موضوع می‌تواند عاملی باشد تا بسیاری از افراد برای استفاده از قطعات فرعی و فیک به جای قطعات خراب شده سرفیس ها استفاده کنند.
این موضوع در کوتاه مدت می‌تواند باعث کاهش راندمان و کارایی دستگاه شما و در بلند مدت می تواند بر روی دیگر قسمت های سخت افزاری سرفیس نیز تاثیرگذار باشد و هزینه‌های تعمیر بسیار بالایی را بر روی دوش شما بگذارد و به همین دلیل توصیه می‌شود تا از قطعات اصلی و اورجینال ای که نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید تا بتوانید کیفیت سرویس خود را در کارایی های مختلف تضمین کنید.
علاوه بر اینکه برای قطعات اصلی و اورجینال شما بعد از عملیات تا می‌توانید از گارانتی معتبر تعمیر سرفیس نیز بهره مند شوید و شرایط بروز هرگونه مشکل از خدمات نمایندگی سرفیس در پاساژ پایتخت به صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.

2/5 - (3 امتیاز)

1 نظر

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس