بررسی تخصصی Surface go 2

Surface go 2 که در کانفیگ های مختلفی به بازار وارد شده است از نظر اندازه نمایشگر نسبت به مدل قبلی خود کمی بزرگتر شده است و این بزرگتر شدن باعث شده است تا کیفیت نمایش تصاویر در این محصول نیز بالا برود.

بعد از موفقیت هایی که مایکروسافت در عرضه surface go به دست آورد، مدل جدیدی از این سری وارد بازار شده است تا بتواند با برطرف کردن و ارتقاء کیفیت ضعف هایی که در مدل قبلی وجود داشت، کاربران را برای استفاده کامل از این تبلت برای رفع نیاز های خود متقاعد نماید.

در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا این محصول و کانفیگ های مختلف آن را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

البته در صورتی که قصد دارید در مورد جدید ترین گوشی سرفیس یعنی سرفیس دوئو اطلاعاتی به دست آورید حتما نقد تخصصی این محصول توسط کارشناسان فنی نمایندگی سرفیس مطالعه نمایید.

نمایشگر بزرگتر

بررسی تخصصی Surface go 2

یکی از مهم ترین تغییرات Surface go 2 را می توان بزرگتر شدن نمایشگر آن نسبت به مدل قبلی دانست.

در مدل قبلی تبلت سرفیس شاهد استفاده از نمایشگر 10 اینچی بودیم که در این سری به 10.5 اینچ تغییر یافته است.

البته اندزاه و ابعاد دستگاه همان اندازه قبلی است و مایکروسافت با کاهش حاشیه ها و طراحی خلاقانه تر توانسته است این اندازه نمایشگر را افزایش دهد.

در واقع می توان گفت نمایشگر Surface go 2 نسبت به مدل قبلی بهینه تر شده است.

این بزرگتر شدن باعث می شود تا کیفیت نمایش تصاویر نیز بالاتر برود و به همین دلیل است که وضوح تصویر در این تبلت به 1920 در 1080 رسیده است در حالی که نسبت تصاویر همچنان در این محصولات همان 3:2 است.

شاید در ابتدا گمان کنید وزن 500 گرمی برای این تبلت اندکی زیاد است و در مقایسه با گوشی های هوشمند کمی کاربران را در استفاده های طولانی مدت خسته نماید.

اما استفاده از طراحی خلاقانه باعث شده است تا کاربران بتوانند برای مدت طولانی بدون احساس خستگی تمامی کار های شخصی و روزانه خود را با تبلت سرفیس انجام دهند.

برای نمایشگر این دستگاه از پنل پیکسل سنس استفاده شده است.

صفحه نمایش لمسی این تبلت نیز به وسیله محافظ اصلی یعنی گوریلاگلس 5 محافظت می شود تا در برابر ضرب دیدگی و خطرات دیگر دچار مشکل نشود.

مدل پایه ای Surface go 2

بررسی تخصصی Surface go 2

همانطور که گفتیم این دستگاه در چند مدل به بازار ارائه شده است تا کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود یکی از این مدل ها را خریداری نموده و از آن در محیط استفاده کنند.

مدل پایه ای Surface go 2 که قیمت کمتری نیز دارد برای انجام امور روزانه مناسب است و نمی توانید از آن انتظار زیادی برای بازی های به روز و پیشرفته و یا نرم افزار های طراحی پیشرفته داشته باشید.

این مدل پایه از پردازنده اینتل Pentium Gold  بهره می برد که قیمت آن نیز به حدود 400 دلار می رسد.

برای اینکه سرعت و کارایی مناسبی را بر روی این مدل شاهد باشیم از رم 4 گیگ در ساختار آن استفاده شده است.

برای ذخیره کردن اطلاعات نیز می توانید از حافظه 64 گیگ دستگاه بهره ببرید.

بقیه امکانات قرار داده شده بر روی این مدل با دیگر مدل ها یکسان است و شما می توانید از قابلیت های مختلف بر روی آن بهره مند شوید.

دیگر کانفیگ های دستگاه

برای اینکه کار های بزرگتری را با سرعت  قدرت بیشتری بتوانیم بر روی این محصول انجام بدهیم و البته در حین اجرای نرم افزار های مختلف به بهترین شکل ممکن از آن ها خروجی بگیریم، می توانیم به سراغ دو مدل گرانتر و البته قوی تر Surface go 2 برویم.

بالاترین مدل ارائه شده در این دستگاه از پردازنده‌ی نسل هشتم Core m3 استفاده می کند و می تواند سرعت و قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به استفاده از این پردازنده قوی در ساختار دستگاه شاهد افزایش 64 درصدی سرعت اجرای برنامه های نسبت به مدل قبلی خواهیم بود.

8 گیگ رم برای افزایش راندمان و بالا بردن کارایی دستگاه در نظر گرفته شده است و می توانید تمامی فایل های خود را با سرعت بالایی به واسطه ی استفاده از حافظه داخلی 128 گیگ از نوع SSD بر روی دستگاه ذخیره نمایید.

بررسی تخصصی Surface go 2

قیمت این مدل به چیزی حدود 630 دلار می رسد.

برای مدل میان رده ای از پردازنده اینتل Pentium Gold 4425Y استفاده شده است.

مانند مدل بالاتر در این کانفیگ نیز از رم 8 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگ به صورت SSD استفاده شده است که می تواند سرعت بالایی در اختیار شما قرار دهد.

قیمت این مدل نیز در زمان عرضه چیزی حدود 550 دلار بوده است.

کیبورد Type Covers نیز مانند دیگر محصولات برای سرفیس گو جداگانه و با قیمت پایه‌ی ۹۹ دلار فروخته می‌شود.

طبق بررسی های ما در نمایندگی مایکروسافت تجهیزات جانبی برای این مدل و سری قبلی یکسان است و به دلیل اینکه تغییری در پورت های ارتباطی ایجاد نشده است می توانید از TYPE COVER و دیگر لوازم جانبی نسل های قبلی بر روی Surface go 2 نیز استفاده نمایید.

دیگر امکانات Surface go 2

همه مدل هایی که در مورد آن ها بحث کردیم، از فناوری نسل چهارم اینترنت تلفن های همراه پشتیبانی می کنند و سرعت آپلود و دانلود بسیار بالایی در اختیار کاربران قرار می دهند.

از جمله امکانات ارتباطی قرار داده شده بر روی Surface go 2 می توان به یک پورت HDMI به همراه یک پورت USB Type-C و جک هدفون اشاره نمود.

البته از طریق بلوتوث داخلی نیز می توانید با این دستگاه در ارتباط بوده و فایل های مختلف را با آن رد و بدل نمایید.

علاوه بر کارت خوان شما می توانید از وب کم تبلت نیز برای ارتباطات اینترنتی که این روز ها به عضو جدایی ناپذیر ارتباطات کاری و خانوادگی تبدیل شده است، استفاده نمایید.

بررسی های نمایندگی تعمیرات سرفیس نشان میدهد در همه مدل های ارائه شده، عمر باتری برای شارژدهی کامل در هنگام استفاده به 10 ساعت می رسد و این عدد می تواند خیال کاربران برای داشتن یک باتری با کیفیت را راحت نماید.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس