تعمیر سرفیس پرو 2

هر چند امروزه مدل های جدید و به روزی از طرف مایکروسافت در زمینه تولید سرفیس پرو یا همان لپ تاپ های دو در یک روانه بازار شده است اما هنوز هم افراد بسیار زیادی از این مدل استفاده می کنند و به همین دلیل است که نمایندگی سرفیس خدمات ویژه ای را برای تعمیر سرفیس پرو 2 در نظر گرفته است.

این خدمات با هزینه بسیار مناسب انجام می شود و البته به دلیل شرایط خاصی که نمایندگی سرفیس دارد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

تعمیر سرفیس پرو 2

تعمیر سرفیس پرو 2

همانطور که می دانید سرفیس ها به عنوان محصولات دو در یک لمسی، از ساختار خاصی بهره مند هستند که آن ها را از دیگر محصولات متمایز می کند.

به همین دلیل است که تعمیر سرفیس پرو 2 نیز باید توسط افراد با دانش و متخصص در این زمینه انجام شود.

البته کسانی که به عنوان تیم فنی نمایندگی مایکروسافت سرفیس در قسمت تعمیر لپ تاپ های سرفیس فعالیت می کنند از ابزار و تجهیزات کاملاً به روز و پیشرفته استفاده می کنند که می تواند نقش مهمی در بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده داشته باشد.

تعمیر سرفیس پرو 2 در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود و همه مشکلات اعم از ضربدیدگی، خرابی و نقص فنی، بالا نیامدن سیستم عامل، مشکلات در تاچ دستگاه، مشکلات مربوط به مادربرد و …. در سریع ترین زمان ممکن برطرف می شود.

نکته مهم و جذاب در مورد تعمیر این محصولات، تعمیر سخت افزار و وسایل جانبی آن ها مانند کیبورد و قلم لپ تاپ های سرفیس نیز می باشد.

سرفیس ها قیمت بالایی دارند و به عنوان محصولات لاکچری شناخته می شوند که این موضوع باعث بالا رفتن قیمت تعمیرات و تجهیزات جانبی آن ها نیز شده است.

نمایندگی سرفیس علاوه بر در نظر گرفتن بهترین قیمت برای تعمیر سرفیس ها، تمامی لوازم جانبی آن ها را نیز به صورت اصل و اورجینال در اختیار کاربران و مشتریان قرار می دهد.

در ادامه شما را با قسمت های مختلف سخت افزاری دستگاه و همچنین امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده است، بیشتر آشنا می کنیم.

 

استفاده از بدنه منیزیومی و مقاوم

تعمیر سرفیس پرو 2
تعمیر سرفیس پرو 2

همزمان با ارائه ویندوز 8.1 مایکروسافت یک بدنه قوی و ظرف جدید برای قرار دادن این سیستم عامل در درون آن تولید نمود.

مایکروسافت سرفیس پرو 3 از بدنه منیزیومی تشکیل شده و به همین دلیل مقاومت و کارایی بالایی در محیط های مختلف دارد و به عنوان یک تبلت می توانید بدون دغدغه از افتادن و یا شکستن، آن را در دست بگیرید.

مایکروسافت سرفیس پرو 2 برای ویندوز لمسی شخصی سازی و هماهنگ شده بود و در نسخه های اولیه مشکلاتی را به همراه داشت.

همانطور که می دانید این محصولات به صورت اورجینال، از کیبورد استفاده نمی کنند و برای داشتن کیبورد باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمایید.

پورت های HDMI نیز برای ردموندی ها تعریف خاصی ندارد و در این دستگاه ها استفاده نمی شود.

از نظر طراحی بدنه و ضخامت البته سرفیس ها جذابیت بسیار بالایی دارند و قطعاً در همان نگاه اول مشتریان را برای خرید ترغیب می کنند.

 

اندازه نمایشگر

برای سرفیس پرو 2 از یک نمایشگر 10.6 اینچی استفاده شده است.

این نمایشگر شرکت مایکروسافت هر چند کار را برای استفاده از این محصول به عنوان یک تبلت بسیار راحت می کند اما در هنگام استفاده از کیبورد و اتصال آن، شاید کمی کار کردن با آن برای کاربران سخت باشد.

کیفیت و وضوح نمایش تصاویر به صورت FULL HD می باشد.

نمایشگر مورد نظر کاملاً لمسی بوده و قابلیت 10 لمس همزمان را دارد.

نکته مهم در مورد تعمیر سرفیس پرو 2 استفاده و مراقبت درست از این نمایشگر لمسی است که می تواند به دلیل استفاده از تاپ و ال سی دی به صورت همزمان، مشکلاتی را در صورت خرابی به همراه داشته باشد.

در هنگام تعمیرات سرفیس باید تاچ و ال سی از بدنه جدا شوند که در برخی از موارد ممکن است باعث خرابی نمایشگر دستگاه و آسیب دیدن آن شود.

تعمیر سرفیس پرو 2

پردازنده و مشخصات عمومی

یک دوربین 1 مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک دوربین سلفی با قدرت 720 پیکسل برای تصویر برداری و یا ارتباطت زنده اینترنتی در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

برای پردازش اطلاعات و بالا بردن سرعت این کار از پردازنده های اینتل استفاده شده است.

این مدل در کانفیگ های مختلفی به بازار از نظر حافظه داخلی و رم عرضه شده است تا کاربران بتوانند متناسب با نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب و خریداری نمایند.

بلندگو های استریو، باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی، بلوتوث نسخه 4.0 و … از دیگر امکانات این مدل هستند.

به طور کلی هر چند سرفیس پرو 2 از مدل های قدیمی مایکروسافت به حساب می آید اما هنوز هم طیف گسترده ای از کاربران از آن استفاده می کنند و بخش تعمیر سرفیس پرو 2 نیز به طور کامل این محصولات را پشتیبانی می کند.

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس