با توجه به ساختار خاصی که سرفیس های مایکروسافت دارند، تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس باید حتما توسط افراد متخصص در این زمینه و با استفاده از دستگاه های مخصوص که برای اینکار ساخته شده اند انحام شوند.

تعمیرات تخصصی می تواند علاوه بر بالا بردن کیفیت محصولات بعد از استفاده دوباره، در چرخه هزینه ها نیز برای شما موثر باشد و به شما کمک نماید تا بتوانید صرفه جویی مناسبی در این زمینه داشته باشید.

نکات مهمی در مورد تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس وجود دارد که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم تا بتوانید بیشتر با این مقوله آشنا شده و در صورتی که به این خدمات نیاز دارید بتوانید با بهترین هزینه، خدمات مناسبی را دریافت کنید.

 

اهیمت صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس

تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس

سرفیس مایکروسافت به دلیل استراتژی جدیدی که به کار گرفت به راحتی توانست جای خود را در میان دل کاربران باز کند.

تنها کسانی که به دنبال لپ تاپ ها و محصولات لاکچری هستند برای خرید این محصولات اقدام نمی کنند و طیف گسترده ای از مردم با توجه به اینکه سرفیس ها امکانات بسیار زیادی و به روزی دارند و البته ارزش اقتصادی آن ها بالاست از این محصولات استفاده می کنند.

یکی از مهم ترین بخش های سرفیس ها نمایشگر آن ها می باشد که این موضوع با توجه به فناوری های به کار رفته در این قسمت اهمیت بیشتری نیز پیدا می کند.

با توجه به اینکه در سرفیس ها نمایشگر از نوع لمسی بوده و محصول به صورت دو در یک می باشد، کارایی اصلی و عمده بر عهده این بخش از دستگاه قرا گرفته است.

حال اینکه یکی از مهم ترین امکانات سرفیس ها یعنی قلم نوری نیز بر روی این نمایشگر لمسی کاربرد دارد و باید حتما در صورتی که با کوچکترین خرابی رو به رو شد، برای تعمیر و یا تعویض آن اقدام نمود.

 

تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس

تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس

با توجه به این مواردی که گفته شد، در صورتی که نمایشگر این محصولات به دلایل مختلف ضربه بخورد یا در حین جابجایی یا موارد دیگر تحت فشار قرار بگیرد، ممکن است دچار آسیب های جدی شود.

این آسیب ها می تواند هم در قالب ترک خوردن و هم به نوعی با سیاه شدن نمایشگر خود را نشان دهند که در صورت مشاهده باید سریعاً سرفیس خود را جهت تعمیر به یک مرکز معتبر ارجاع دهید.

نکته ی مهم این است که با توجه به ساختار سرفیس ها که تاچ و ال سی دی در کنار هم قرار گرفته اند در صورتی که چنین مشکلاتی پیش بیاید حتما باید برای تعمیر نمایشگر اقدام نمود.

تعمیر نمایشگر نیز در برخی از موارد نمی تواند چاره گشا باشد و باید به دنبال راهی برای تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس باشیم.

متاسفانه این خدمات در برخی از مراکز با قیمت های پایینی انجام می شود که در واقع هدف آن ها فقط جذب مشتریانی است که دغدغه مالی دارند که البته خود این کار هم می تواند هزینه های بیشتری را روی دوش آن ها بگذارد.

در قسمت تعمیرات نمایندگی سرفیس در تهران، یک بخش کامل به تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس اختصاص یافته است.

در این بخش با توجه به اطلاعاتی که از مشتری و همچنین مدل دستگاه مورد نظر به دست می آید، نسبت به تعمیر و یا تعویض آن اقدام می شود.

مهم ترین مزیت و خدمات نمایندگی سرفیس در این زمینه را می توان ارائه تجهیزات مورد نیاز برای تعویض نمایشگر با یک نمایشگر اورجینال و اصل می باشد.

سرفیس های شرکت مایکروسافت معمولاً با کیفیت بالای نمایشگر و تاچ آن شناخته می شوند و این موضوع زمانی می تواند دوباره بر روی دستگاه نشان داده شود که از نمایشگر اصل در آن استفاده شده باشد.

 

نیاز به افراد و ابزار تخصصی برای تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس

 

ساختار منحصر به فرد سرفیس ها این مشکلات را به وجود می آورد که تعمیر و یا تعویض قطعات آن ها نیز یک امر کاملاً تخصصی بوده و از عهده افراد عادی و با دانش کم بر نمی آید.

به همین دلیل است که در مرکز و نمایندگی مایکروسافت سرفیس از ابزار و دستگاه های مخصوص برای این کار استفاده می شود.

البته کسانی که بر روی این ابزار و دستگاه ها کار می کنند و به عنوان تعمیرکار در این بخش به فعالیت مشغول هستند، آموزش های لازم جته استفاده از این دستگاه ها را دیده اند.

پس می توان گفت خدمات مربوط به تعویض صفحه نمایش مایکروسافت سرفیس یک کار سخت و تخصصی است که فقط توسط افراد متخصص و با ابزار های مخصوص در نمایندگی باید انجام شود.

این موضوع زمانی که از نمایشگر اصلی استفاده شود، می تواند تضمین کننده سلامت دوباره سرفیس شما باشد که در این مرکز به خوبی انجام می شود.

 

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس