تعویض قاب ، لولا و شاسی سرفیس

اگر به دنبال راه حلی برای تعویض قاب، لولا و شاسی سرفیس ها هستید، حتما این مطلب رو تا انتها مطالعه کنید تا روش های بسیار مناسبی را که هزینه های بسیار کمتری را به دنبال خواهند داشت به شما معرفی کنیم.

نمایندگی سرفیس سعی کرده است تا با ارائه خدمات ویژه و جذاب در این زمینه همه نیازهای کاربران برای پشتیبانی کامل از این محصولات خاص و لاکچری را برطرف نماید تا آنهایی که هزینه‌های بالایی را برای خرید محصول پرداخت کرده‌اند به راحتی بتوانند از خدمات پشتیبانی محصولات نیز برخوردار شوند.

در این مطلب قصد داریم به بررسی کنیم که خرابی‌های قاب یا لولا و شاسی به چه دلایلی ممکن است به وجود بیاید و در صورت بروز این خرابی ها چگونه می توانیم آنها را با راه حل های بسیار مناسب تعمیر و یا تعویض نماییم.

تعویض قاب، لولا و شاسی سرفیس

همان طور که می دانید سرفیس های مایکروسافت امروزه به عنوان محصولات لاکچری و بسیار گران قیمت در میان کاربران مطرح شده و البته امکانات و کیفیتی که در آنها قرار داده است باعث شده است تا بسیاری از دوستانی که قصد دارند تمامی نیازهای شخصی و روزانه و همچنین نیازهای کاری خود را با سرعت و کیفیت بسیار بالا انجام دهند به خرید این محصولات روی بیاورند.

تعویض قاب ، لولا و شاسی سرفیس

سرویس ها محصولات دو در یکی هستند که قابلیت ویژه تبدیل شدن به لپ تاپ و تبلت را دارند.

ساختن منحصر به فردی برای سرفیس ها در نظر گرفته شده است و همین موضوع اهمیت استفاده از آن و مراقبت از دستگاه را برای جلوگیری از خراب شدن آن بالاتر برده است.

یکی از مهمترین قسمت هایی که در سرفیس ها وجود داشته و کاربران هنگام استفاده از آن باید حتماً لازم را در مورد این قسمت انجام دهند تا دچار خرابی برای نقض نشود، قاب و لولای پشت دستگاه می باشد.

زمانی که این محصولات بنا به دلایل مختلفی دچار خوردگی شوند قاب پشتی دستگاه ممکن است برداشته و زیبایی و ساختار اولیه خود را از دست بدهد.

لولا و شاسی دستگاه نیز به همین دلیل و در هنگام ضربه خوردن به دلیل ظریف بودن ممکن است دچار مشکلات این چنینی شوند و خرابی آن باعث شود تا به استفاده کردن از اشاره شده و یا اینکه به طور ظاهری کیفیت سرویس پایین بیاید.

زمانی که سفر شما داره نفس و خراب می‌شود معمولاً به دنبال راه حل بسیار مناسبی برای برطرف کردن آن با هزینه بسیار کم است زیرا این دستگاهها محصولات گران قیمت و لاکچری به حساب می‌آیند و معمولاً قطعات آنها برای تعویض کردن قیمت بسیار بالایی دارد.

اگر به دنبال تعویض قاب، لولا و شاسی سرفیس ها هستید، باید هزینه بسیار بالایی را برای پردازید اگر قصد دارید مدیریت هزینه های خود را به عهده بگیرید باید از خدماتی که نمایندگی سرفیس در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که برای تعویض و تعمیر سرفیس ها باید حتماً از نیروی متخصص و مجرب در این زمینه استفاده کنید که آشنایی کاملی با مدلهای مختلف سرویس ها و همچنین تعمیرات و تعویض قطعات آنها دارد.

تعمیر قاب یا لولا و شاسی سرفیس ها

تعویض قاب ، لولا و شاسی سرفیس

سرفیس ها به دلیل ضعیف بودن در صورت عدم مراقبت درست دچار مشکلاتی از نظر فیزیکی می‌شوند و زمانی که بخواهید قطعات آنها را تعویض کنید و صداقت به سختی گیر می آیند و درصورت ایران قطعه نیز هزینه تعویض آنها بسیار بالا خواهد بود.

به همین دلیل تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس در کنار خدمات ویژه و جذابی که برای کاربران در نظر گرفته است این قسمتها را در صورت بروز مشکل و ایجاد خمیدگی با دستگاه و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته صاف نموده و کیفیت ظاهری ابتدایی دستگاه را به ‌آن برمی‌گرداند.

نکته مهم در انجام این عمل استفاده از دستگاه و تجهیزات بسیار پیشرفته است که کیفیت نهایی کار را تضمین می کند و به همین دلیل تیم فنی و تخصصی نمایندگی سپیدار انتهای کار خدمات انجام شده را به صورت کامل گارانتی می کند و در صورت بروز هر گونه مشکل کاربران بتوانند از خدمات این مرکز به صورت رایگان استفاده نمایند.

برای استفاده از خدمات ویژه‌ای که تیم ما در این زمینه برای تعمیر و یا تعویض قاب، لولا و شاسی سرفیس ها در نظر گرفته است می‌توانید علاوه بر رابطه حضوری از روش های ارسال دستگاه از طریق پیک و تیپاکس نیز در شهرهای اطراف استفاده نمایید.

تعمیر پایه های پشت قاب سرفیس

یکی دیگر از مشکلاتی که معمولاً کسانی که از مدلهای مختلف سرویس استفاده می کنم با آن روبرو هستند خرابی پایه هایی است که برای پایه های پشت که همراه با لوله ها باز می شوند به وجود می آید.

تعویض قاب ، لولا و شاسی سرفیس

در صورتی که نتوانست پایه‌های اصلی را برای تعمیر به تعویض این قسمت پیدا کنید هزینه های آن برایتان بسیار زیاد می‌توانید از خدمات ویژه‌ای که برای تعمیرات سرفیس در نظر گرفته است و با توجه به ظرافتی که این پایه ها دارند آنها را با استفاده از دستگاه تجهیزات خاص و به روز تعمیر می کند استفاده نمایید.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که همه قطعات و لوازم جانبی سرفیس ها با قیمت بسیار مناسب و به صورت اصلی و اورجینال و با گارانتی معتبر در نمایندگی ماکروسافت قابل تهیه است و شما کاربران در صورتی که نیاز داشته باشید که از این قطعات استفاده کنید با پایین ترین قیمت در اختیار شما قرار می گیرد.

پس اگر قصد تعویض قاب، لولا و شاسی سرفیس خود را دارید حتماً از خدماتی که نمایندگی سرویس با تیم مجرب و تخصصی خود در این زمینه در نظر گرفته است استفاده نمایید که بهترین راه حل برای کاهش هزینه های شما است و البته کیفیت اولیه دستگاه را دوباره به شما برمی گردد تا بتوانید از داشتن یک محصول زیبا و جذاب نهایت لذت و استفاده را ببرید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس