راه اندازی سریع سرفیس ها

در این مطلب همه مراحل برای راه اندازی سریع سرفیس ها را مورد بررسی قرار می دهیم تا اگر یکی از مدل های سرفیس را خریداری نمودید، بتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان با حفظ نکات ایمنی آن را راه اندازی نمایید.

در صورتی که برای خرید و راه اندازی سرفیس ها با مشکلی رو به رو شدید می توانید از مشاوره فنی و تخصصی تیم نمایندگی سرفیس استفاده نمایید که به صورت تخصصی برای رفع مشکلات شما در محل یا در محیط نمایندگی اقدام می نمایند.

 

خرید سرفیس ها

راه اندازی سریع سرفیس ها

قبل از راه اندازی سرفیس ها بهتر است نکاتی را در مورد خرید سرفیس های مایکروسافت به یاد داشته باشید تا بتوانید هم خرید جذابی داشته باشید و هم اینکه از نظر اقتصادی به صرفه ترین خرید ممکن و با کیفیت بالا را انجام دهید.

همانطور که می دانید و در یک مطلب نیز به طور کامل و جامع به آن پرداختیم، سرفیس ها نیز ممکن است به صورت ریفربیشد وارد بازار شده باشند.

ریفربیشد ها همان دستگاه هایی هستند که بعد از رسیدن به بازار یا به دست مشتری به دلایل فنی و یا کم بودن یک قطعه سخت افزاری برگشت خورده اند و پس از تعمیر و اصلاح با برچسب ریفربیشد دوباره وارد بازار شده اند.

متاسفانه در کشورمان بسیاری از افراد، این دستگاه را در کارتون و بسته بندی نو به جای دستگاه های نو و با همان قیمت به مشتریان می فروشند.

پس باید دقت کنید که حتما دستگاه شما پلمب شده باشد و به هیچ عنوان قبلا در آن باز نشده باشد.

این نکته در هنگام خرید باعث می شود تا از مشکلاتی که در آینده به وجود می آید، جلوگیری نمایید و این یعنی شما دستگاه سالم و با کیفیتی را خریداری کرده اید.

 

لوازم جانبی را چک کنید

راه اندازی سریع سرفیس ها

قبل از راه اندازی سریع سرفیس ها لازم است تا ابتدا لوازم جانبی دستگاه را پس از باز شدن درب کارتن آن مورد بررسی قرار دهید.

بسیاری از سرفیس ها با لوازم جانبی خاصی که بر روی آن ها ذکر شده است وارد بازار می شوند و به همین دلیل باید چک کنید که این لوازم جانبی کم نشده باشد و به همان تعداد و مدل در کارتن دستگاه موجود باشند.

البته در برخی از مدل ها نیز هیچ لوازم جانبی قرار داده نشده است و کاربران باید خودشان برخی از لوازم جانبی را خریداری نمایند.

بعد از اطمینان از این موارد بهتر است سرفیس را از جعبه خود خارج کنید و مراحل راه اندازی سریع سرفیس ها را به ترتیب انجام دهید.

دقت داشته باشید بهتر است برای اولین بار سرفیس را از طریق اتصال آداپتور راه اندازی کنید تا از شارژ شدن آن و البته خاموش نشدن در حین راه اندازی مطمئن باشید.

 

راه اندازی سریع سرفیس ها

بعد از باز کردن جعبه دستگاه روی دکمه پاور را فشار دهید تا نمایشگر سرفیس روشن شده و عملیات راه اندازی آن به صورت مرحله به مرحله بعد از نمایش لوگو شرکت سرفیس انجام شود.

در اولین مرحله شما باید زبان مورد نظر برای راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه را انتخاب نمایید.

پیشنهاد می شود در این مرحله زبان English (United Stetes) را انتخاب کنید.

البته این نکته را همیشه به یاد داشته باشید اگر یک مرحله جلو بروید می توانید دوباره برگردید و زبان را تغییر دهید اما در صورتی که چند مرحله جلوتر بروید امکان برگشت و تغییر زبان برای شما وجود نخواهد داشت.

در مرحله بعدی و برای بخش country or region و time zone گزینه Tehran را انتخاب کنید.

این کار برای تنظیم تاریخ و زمان دستگاه شما است تا با توجه به منطقه زمانی که در آن قرار دارید این دو ابزار به درستی نمایش داده شوند.

البته به یاد داشته باشید در صورتی که موقعیت مکانی و ساعت دستگاه به خوبی تنظیم نشده باشد ممکن است در برخی از عملکرد های دستگاه مانند دسترسی به اینترنت دچار مشکلاتی شوید.

راه اندازی سریع سرفیس ها

اضافه کردن زبان فارسی به کیبورد

در مرحله بعد شما باید زبان های مورد نظر خود را به کیبورد دستگاه اضافه نمایید تا بتوانید در مواردی که به تایپ فارسی نیاز دارید به راحتی این کار را انجام دهید.

در قسمت add layout  گزینه Persian را انتخاب کنید تا زبان فارسی به کیبورد سرفیس شما اضافه شود.

برای بخش app language نیز از زبان انگلیسی استفاده نمایید.

بعد از اینکار، نام کاربری سرفیس خود را انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید برای راه اندازی سریع سرفیس ها از پسورد استفاده کنید، در مرحله بعدی می توایند یک پسورد را برای دستگاه خود در نظر بگیرید.

این نکته را البته به یاد داشته باشید اگر زمانی رمز عبور خود را فراموش کنید، باید دوباره عملیات راه اندازی سریغ سرفیس ها را انجام دهید و رمز مورد نطر قابل بازگردانی نیست.

در مرحله آخر پیمان نامه حریم خصوصی را تایید کنید.

اکنون سرفیس برای راه اندازی سریع به مدت زمان مشخصی زمان نیاز دارد.

همچنین برای کلیه تعمیرات سرفیس می توانید به مرکز ما به عنوان نمایندگی مایکروسافت سرفیس مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس