سرفیس پرو 5 با قابلیت نصب سیم کارت در یکی از نسخه ها و کانفیگ های مختلفی سخت افزاری در سال 2017 روانه بازار شده است و مانند دیگر محصولات مایکروسافت توانسته است محبوبیت بالایی را در این زمینه به دست آورد.

سرفیس پرو 5 را می توان یکی از محصولات کامل شرکت مایکروسافت دانست که حاصل تجربه های موفق و ناموفق قبلی این شرکت می باشد که به خوبی می تواند مطابق با نیاز ها و استاندارد های جهانی کاربران باشد.

بررسی ویژگی های ظاهری سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5

این محصول نیز مانند دیگر سرفیس ها از قابلیت دو در یک به شدن به خوبی پشتیبانی می کند.

نکته ای که شاید آن را بتوان به عنوان یک نقطه ضعف در این محصول عنوان کرد وزن بیشتر آن نسبت به دیگر مدل های سرفیس می باشد که می تواند باعث ایجاد خستگی کاربران به خصوص در هنگام استفاده از لپ تاپ در این محصول باشد.

از لحاظ جنس و بدنه این محصول نیز مانند دیگر محصول ردموندی ها از منیزیوم ساخته شده است و از این نظر و کیفیت بالایی که دارد هیچ حرف و حدیثی را بر جای نگذاشته است.

طراحی های خلاقانه بدنه و ساختار محصول نیز به خوبی در این سرفیس ها دیده می شود و می توان گفت چیزی در این زمینه کم ندارند.

در این محصول از رابط های ارتباطی زیادی استفاده نشده است و فقط شاهد یک پورت USB.A 3.0  و یک پورت مینی دیسپلی هستیم.

این یعنی شما فقط از طریق این روش ها می توانید با دستگاه ارتباط برقرار نمایید در حالی که البته از اتصال بی سیم و روش های ارتباطی این چنینی نیز می توان استفاده نمود.

در سمت چپ و راست بالای محصول شاهد استفاده از دو بلندگوی قوی و قدرتمند هستیم که صدا را با وضوح و کیفیت بالای پخش می کنند.

ضخامت و ابعاد مناسب دستگاه باعث می شود تا به راحتی بتوان آن را در محیط های مختلف حمل نموده و این موضوع در استفاده از سرفیس پرو 5 به عنوان یک تبلت نیز می تواند به کاربران کمک بسیار زیادی بنماید.

سرفیس پرو 5 در یکی از نسخه های خود قابلیت پشتیبانی از سیم کارت را دارد تا این نیاز کاربران برای استفاده از حالت تبلت دستگاه که در مدل های قبلی به آن توجهی نشده بود به خوبی در این محصول نمایان شود.

بررسی ویژگی های نمایشگر سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5

در این محصول از یک نمایشگر 12.3 اینچی استفاده شده است که می تواند تصاویر را با رنگ های مختلف، با وضوح و کیفیت بالا نمایش دهد.

این اندازه صفحه نمایش در هنگام استفاده از تبلت نیز به خوبی می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید.

لولایی که سرفیس پرو 5 قرار گرفته است به کاربران اجازه می دهد تا زاویه ی 65 درجه به راحتی محصول خود را بچرخانند و از آن استفاده نمایند.

نمایشگر محصول با رزولوشن بالا و ۱٫۸۲۴×۲٫۷۳۶ پیکسلی تصاویری جذاب و با وضوح بالا را نمایش می دهد و میدان دید گسترده ای را در احتیار کاربران قراری دهد.

مهم ترین نکته استفاده از فناوری هایی است که به کاربران اجازه می دهد تا ساعت های متوالی بدون خستگی چشمان خود از سرفیس پرو 5 در حالت های مختلف استفاده نمایند.

این نمایشگر از نوع لمسی بوده و قدرت ده لمس به صورت همزمان را دارد که می تواند با توجه به اینکه سیستم عامل ویندوز برای این رابط به صورت تخصصی طراحی شده است، لذت و هیجان بسیار زیادی را به کاربران بدهد.

علاوه بر این در این محصول نیز از یک قلم می توان استفاده نمود که باید آن را به صورت جداگانه تهیه نمود.

 

پردازنده و رم دستگاه

سرفیس پرو 5

سرفیس پرو 5 در کانفیگ های مختلفی به بازار ارائه شده است و در ساخت آن از پردازنده های core i7 و core i5 استفاده شده است.

مدل های پردازنده استفاده شده در این محصول به خوبی پاسخگوی سرعت و قدرت بالای برای اجرای نرم افزار های مختلفی می باشد.

علاوه بر این در ساخت سرفیس پرو 5 از یک پردازنده گرافیکی استفاده شده است تا بتوان از این طریق محصول را برای بازی های نیمه سنگین و یا طراحی های حرفه ای مناسب دانست.

برای رم این دستگاه با توجه به نسخه های مختلف شاهد استفاده از رم 4 یا 6 گیگابایتی هستیم که می تواند عملکرد بالایی را در هنگام استفاده از دستگاه نشان دهد.

سرفیس پرو 5 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قاب پشتی به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین سلفی با قدرت 5 مگاپیکسل استفاده نموده است.

به گزارش نمایندگی تعمیرات سرفیس یکی از مشکلاتی که کابران در هنگام استفاده از سرفیس پرو 5 با آن رو به می شوند به باتری آن بر می گردد که می تواند در اثر عدم مراقبت کاهش شارژ و یا خرابی را با همراه داشته باشد.

از دیگر امکانات جذاب سرفیس پرو 5 می توان به فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه اشاره نمود.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس