لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس

اگر شما هم برای خرید لپ تاپ به عنوان یکی از نیاز های اصلی و روزانه خود با ترید هایی در بین لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس رو به رو هستید حتما به نکاتی که در این مطلب در نمایندگی سرفیس ذکر می شود توجه نمایید تا بتوانید از آن ها برای خرید یک محصول با کارایی بالاتر استفاده نمایید.

 

لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس

لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس

سرفیس ها از جمله محبوب ترین لپ تاپ های ساخته شده در بازار امروز هستند که تنوع بسیار زیبایی را به محصولات در این زمینه داده اند.

تا قبل از تولید سرفیس پرو 3 ، مایکروسافت با مشکلاتی در زمینه همگام سازی نمایشگر تاچ لمسی با ویندوز رو به رو بود که بعد از تولید این محصول دوباره توانست نگاه های جهانی را به خود جلب نماید.

سرفیس ها در میان لپ تاپ های هم رده ای خود از بهترین نسل پردازنده ها و همچنین سخت افزار بسیار قوی استفاده می کنند.

در ساخت بدنه سرفیس ها از منیزیوم استفاده می شود این در حالی استه که بده بسیاری از برند های معتبر لپ تاپ را پلاستیک یا فلز تشکیل داده است.

منیزیوم البته بر مقاومت بالاتر به کاربران این اجازه را می دهد تا شاهد طراحی جذاب تر محصول نیز باشند.

سرفیس ها لپ تاپ های دو در یک هستند که می توان از آن ها به عنوان تبلت نیز استفاده نمود.

این موضوع با توجه به لولا هایی با قابلیت چرخش بالا به خوبی این اجازه را به کاربران می دهد تا بتوانند به راحتی از آن  به عنوان تبلت با کارایی و کاربری آسان استفاده نمایند.

لپ تاپ های دیگر برند ها از نظر سخت افزار داخلی در مدل های پرچمدار شاید به سرفیس های شرکت مایکروسافت برسند اما قطعا از نظر کارایی هنوز می توان سرفیس را به عنوان بهترین لپ تاپ در میان سیستم عامل های ویندوزی دانست.

 

استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا

لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس

طبق بررسی های کارشناسان ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس یکی از مهم ترین ویژگی هایی سرفیس که باعث تردید هایی در انتخاب بین لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس شده است، استفاده از تکنولوژی های نوین در این زمینه می باشد.

در سرفیس ها شاهد استفاده از یک کیبورد به صورت مجزا هستیم که علاوه بر زیبایی، کاربری و رابط ارگونومیک بسیار بالایی دارد.

باتری که برای سرفیس ها در نظر گرفته شده است دوام و کارایی بالاتری نسبت به باتری لپ تپ های دیگر برند ها دارد.

علاوه بر این سرفیس به دنبال استفاده از تکنولوژی انرژی خورشیدی در لپ تاپ های خود است تا از طریق پایه ای که برای آن ها در نظر گرفته شده است بتوانند انرژی مورد نیاز خود را به دست آورند.

لپ تاپ های دیگر از جمله برند های ایسوس نیز به دنبال پیشرفت و بازار رقابتی که در این زمینه وجود دارد، نگاهی به آینده داشته و لپ تاپ هایی با دو نمایشگر را در دستور کار قرار داده اند.

کاربری آسان این لپ تاپ ها و همچنین راحت بودن استفاده از قلمی که برای سرفیس در نظر گرفته شده است همگی می تواند به عنوان یک مزیت محسوب شود.

نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که سرفیس ها معمولاً برای کاربری عادی مورد استفاده قرار نمی گیرد و امکاناتی که برای آن ها در نظر گرفته شده است می تواند مورد پسند سطوح بالاتر باشد.

پردازنده های گرافیکی و مرکزی که در سرفیس ها استفاده شده است در کنار همگام سازی سیستم عامل ویندوز با نمایشگر تاچ به کاربران این توان را می دهد تا نرم افزار های کاربردی را به صورت همزمان روی دستگاه اجرا نمایند و هیچ دغدغه ای برای اجرای نرم افزار های گرافیکی حرفه ای و بازی های سنگین نداشته باشند.

 

قیمت بالاتر سرفیس ها

لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس

یکی از مهم ترین مسائلی که شاید تردید هایی برای برخی از کاربران برای خرید سرفیس مایکروسافت در انتخاب بین لپ تاپ ساده یا مایکروسافت سرفیس به وجود بیاورد، قیمت به مراتب بالاتر این محصولات می باشد.

سرفیس ها همانطور که در مقالات مختلف اشاره شده است، ساختار خاصی و منحصزر به فردی دارند و همین موضوع باعث شده است تا قیمت آن ها نسبت به لپ تاپ های دیگر برند ها بالاتر برود.

البته زمانی که به دو کاربرده بودن این محصول برای استفاده به عنوان لپ تاپ و تبلت و همچنین امکانات بسیار بی نظیر آن توجه می کنیم، می توانیم به عنوان یک محصول اقتصادی و با ارزش به آن نگاه کنیم.

حال اینکنه سرفیس ها از نظر کیفیت نیز در سطح بالای هستند و مشتریانی که به دنبال کیفیت بالا هستند معمولاً برای خرید سریس ها اقدام می کنند.

البته فاکتور قیمت یک اصل مهم در خرید لوازم دیجیتال می باشد که در این مورد نیز می تواند مورد بحث و بررسی قرار بگیرد هر چند کیفیت سرفیس ها درصد بالایی از این فاکتور را پوشانده است تا مشتریان با خیال راحت برای خرید یک محصول با دوام و کارایی بالا اقدام نمایند.

 

2/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس