لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین

لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین مدل book one از مایکروسافت یک لپ تاپ 2 در یک است که به دلیل وزن مناسب و همچنین کیفیت پردازشگر بالایی که از نظر پردازنده مرکزی و گرافیکی دارد می تواند یک انتخاب مناسب برای افرادی باشد که به دنبال خرید یک لپ تاپ با کیفیت و البته گران قیمت هستند.

در این مطلب در نمایندگی سرفیس به بررسی تمامی ویژگی ها و امکانات این مدل خواهیم پرداخت و نکاتی را در مورد مقایسه آن با سرفیس بوک 2 مایکروسافت نیز بیان خواهیم کرد.

 

بررسی ویژگی های ظاهری و طراحی لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین مدل book one

لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین

این محصول مانند لپ تاپ های سری سرفیس مایکروسافت به صورت دو در یک بوده و و می توانید از طریق لولا های مخصوصی که در ساختار آن استفاده شده است، به راحتی آن را تبدیل به یک تبلت یا لپ تاپ نمایید.

کیفیت ساختاری در کنار طراحی جذاب و البته ضخامت بسیار کم این مدل باعث می شود تا قابلیت حمل آن بالا برود و در نگاه اول مشتریان را برای خرید ترغیب نماید.

بدنه ساخته شده از منزیوم مقاومت بالایی دارد و باعث می شود تا با توجه به وزن 1.58 کیلوگرمی به راحتی کاربران آن را به هر نقطه ای که دوست دارند منتقل نمایند.

لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین مدل book one از نمایشگر لمسی بهره مند بوده و برای آن قلم نیز در نظر گرفته شده است.

کاربران می توانند به راحتی تبلت را از بدنه جدا نموده و به وسیله قلم کنترل آن را در دست بگیرند.

سرعت و کیفیت بالای نمایش در کنار رابط کاربری جذابی که صفحه لمسی این محصول دارد قطعا هر رضایت هر مخاطبی را در هنگام کار کردن به همراه خواهد داشت به طوری که در حین استفاده از این تبلت برای امور مختلف متوجه گذر زمان نخواهد شد.

کیبورد در نظر گرفته شده برای محصول مورد بررسی ما، از ارتفاع مناسب صفحه کلید و همچنین جانمایی درست آن ها استفاده می کند تا سرعت تایپ بالا برود و البته درصد خطای کاربران نیز به پایین ترین حد ممکن خود برسد.

 

بررسی ویژگی های نمایشگر

لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین

برای لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین مدل book one که توسط مایکروسافت ارائه می شود از نمایشگر 13.3 اینچی استفاده شده است.

این نمایشگر هر چند برای استفاده به عنوان تبلت می تواند مناسب باشد اما برای استفاده به عونوان لپ تاپ اندکی کوچک است.

البته کیفیت بالای نمایشگر این نقص را به خوبی پوشانده و دقت نمایش 1800*3200 باعث شده است تا تصاویر و فیلم های با کیفیت بالا نیز بر روی این نمایشگر به صورت زنده و طبیعی تر نمایش داده شوند.

کارشناسان نمایندگی تعمیرات سرفیس معتقدند برای اینکه میدان دید گسترده ای در اختیار کاربران قرار بگیرد تا آن ها در هنگام استفاده از این لپ تاپ یا تبلت، زاویه دید بیشتری داشته باشند از فناوی IPS در ساختار نمایشگر استفاده شده است.

این فناوری همچنین باعث می شود تا کیفیت نمایشگر در زیر نور مستقیم خورشید نیز پایین نیاید.

در تاچ پد نیز همزمان 10 فرمان لمسی اجرا می شوند و البته کیبورد آن نیز به نور پس زمینه مجهز شده است تا مشکلی برای استفاده از لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین مدل book one در محیط های تاریک وجود نداشته باشد.

به طور کلی از نظر نمایشگر و طراحی و زیبایی می توانیم این محصول را جز بهترین های بازار بدانیم که البته با توجه به نوسانات بازار، قیمت بالایی نیز دارد و مانند دیگر محصولات سرفیس به عنوان یک لپ تاپ لاکچری شناخته می شود.

 

بررسی پردازنده ها و قدرت و سرعت دستگاه

لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین

برای اینکه به راحتی بتوان نرم افزار ها و سیستم عامل را روی دستگاه اجرا نمود از پردازند های نسل دهمی core i7 شرکت اینتل استفاده شده است.

طبق بررسی های ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس با توجه به اینکه فقط پردازنده مرکزی به تنهایی نمی تواند باعث افزایش سرعت و قدرت لپ تاپ شود، از یک رم 16 گیگ نیز استفاده شده است تا در کنار پردازنده نسل دهم با 4 مگ حافظه کش، شاهد راندمان و کاربری بالای این محصول باشیم.

پردازنده گرافیکی اما از وجود حافظه اختصاصی بی بهره بوده و از مدل HD Graphics 620 شرکت اینتل استفاده شده است.

این پردازنده جز جدیدترین پردازنده های مجتمع اینتل بوده که بازی های به روز و سنگین را با سرعت بالایی اجرا می کند و خروجی گرفتن از نرم افزار های گرافیکی را نیز آسان تر و سریع تر می کند.

دیگر امکانات لپ تاپ 13.3 اینچی پورش دیزاین مدل book one

دو اسپیکر داخلی هر کدام با قدرت 2 وات

بلوتوث داخلی

پشتیبانی از اتصل بی سیم وای فای

پورت usb Type-C

دو پورت USB 3.1

دو پورت USB 3.0

پورت  Thunderbolt

باتری با قابیلت شارژدهی تا 14 ساعت

وب کم 5 مگاپیکسلی

درایو نوری

بدنه ضد اثر انگشت

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس