مایکروسافت سرفیس بوک 2 با بهره مندی از جدیدترین پردازنده های شرکت اینتل می تواند برنامه ها را به سرعت اجرا نماید و با استفاده از پردازنده های گرافیکی قوی شرکت انویدیا به کاربران اجازه می دهد تا بازی های سنگین را روی دستگاه اجرا نمایند.

استفاده از فناوری های مختلف و به روز در نمایشگر مایکروسافت سرفیس بوک 2 باعث شده است تا کاربر از هر زاویه ای بتواند تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را مشاهده نماید.

قیمت مایکروسافت سرفیس بوک 2 با توجه به ضخامت بسیار کم، وزن مناسب و همچنین قدرت و سرعت دستگاه و امکانات ارتباطی که در آن قرار داده شده است می تواند برای بسیاری از دوستداران این برند مناسب و معقول باشد.

 

 

ما در این مقاله در نمایندگی مایکروسافت سرفیس قصد داریم تا مشخصات فنی و امکانات مایکروسافت سرفیس بوک 2 را در مورد بررسی قرار دهیم .

 

نمایشگر 13.5 اینچی یا 15 اینچی؟

مایکروسافت سرفیس بوک 2

یکی از مهم ترین ویژگی ها و مشخصه های فنی مایکروسافت سرفیس بوک 2 را می توان استفاده از کانفیگ های مختلف دانست تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز و حتی هزینه های خود برای خرید یکی از نسخه های دستگاه اقدام نمایند.

برای سرفیس بوک 2 دو نمایشگر با اندازه های مختلف در نظر گرفته شده است.

شاید در نگاه اول تصور کنید نمایشگر 15 اینچی برای لپ تاپ مناسب بوده اما قطعاً برای تبلت مشکلاتی را ایجاد می کند.

با بررسی دقیق تر این محصول می توان به این موضوع پی برد که مایکروسافت به خوبی متوجه شده و با کاهش ضخامت و وزن این محصول خود به راحتی نقص را جبران نموده است.

کاربرانی که مدل 15 اینچی را خریداری می کنند، در هنگام استفاده از تبلت، هیچ احساس بدی نداشته و با توجه به وزن بسیار کمی که این محصول دارد، از کار کردن با تبلت نهایت لذت را خواهند برد.

نمایشگر 13.5 اینچی نیز با کارایی بسیار بالا می تواند نهایت دقت و ظرافت را در تصاویر نشان دهد.

نمایشگر 13.5 اینچی از رزولوشن 3000*2000 پیکسل بهره مند است که البته در کنار لمسی بودن می توان به واقع لذت های بی نظیری را برای کاربران دستگاه در هر دو مورد استفاده یعنی تبلت و لپ تاپ ارائه نماید.

نمایشگر 15 اینچی نیز با رزولوشن 3240*2160 وضوح و کیفیت بسیار بالایی را در نمایش تصاویر ارائه می دهد تا از این طریق به واقع نیاز های کاربران برای یک تبلت یا لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی را به خوبی برطرف نماید.

 

سرعت و قدرت را با هم در مایکروسافت سرفیس بوک 2 تجربه نمایید

در نسخه های مختلفی که از مایکروسافت سرفیس بوک 2 به بازار ارائه شده است، شاهد استفاده از جدیدترین و البته قوی ترین پردازنده های مرکزی شرکت اینتل هستیم.

پردازنده های core i7 و core i5 در مدل های مختلف 8650U و 7300U در این محصولات استفاده شده اند تا از این طریق شاهد اجرای سریع برنامه های مختلف به صورت همزمان روی تبلت یا لپ تاپ باشیم.

رابط کاربری لمسی ویندوز 10 برای تبلت و لپ تاپ با تغییراتی که در آن ایجاد شده است با توجه به این پردازنده ها و البته سرعت بالایی که دارد می تواند نهایت لذت را برای کار کردن از طریق قلم و یا نمایشگر لمسی در اختیار کاربران قرار دهد.

در کنار این پردازنده ی مرکزی، از پردازنده های گرافیکی قوی شرکت انویدیا در مدل های مختلف با حافظه ی اختصاصی 2 گیگابایت استفاده شده است.

این پردازنده های گرافیکی امکان استفاده از مایکروسافت سرفیس بوک 2 برای طراحان حرفه ای و همچنین اجرای بازی های سنگین را فراهم کرده است.

برای اینکه شاهد کارایی بالای دستگاه در هنگام اجرای برنامه ها باشیم، مایکروسافت از رم 16 گیگابایتی استفاده کرده است.

با توجه به اینکه مایکروسافت سرفیس بوک 2 در نسخه های مختلفی ارائه می شود، برای اینکه کاربران بتوانند با توجه به نیاز خود یکی از مدل ها را خریداری نمایند، از 256 گیگابایت تا 1 ترابایت را خریداری نمایند.

 

کیفیت بالای ساخت بدنه و طراحی بی نظیر مایکروسافت سرفیس بوک 2

مایکروسافت سرفیس بوک 2

یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید سرفیس ها می تواند جلب توجه نماید، کیفیت بالای آن ها در بدنه و البته زیبایی ساختار می باشد.

در مایکروسافت سرفیس بوک 2 نیز به خوبی این اصل رعایت شده است و بدنه ی از جنس منیزیوم دستگاه با طراحی و خلاقیت های جذابی در آمیخته شده است تا در همان نگاه اول کاربر را برای خرید مجاب نماید.

لولای دستگاه با کارایی بالا این امکان را به کاربران می دهد تا به اشکال مختلف و در زاویه ی 165 درجه از تبلت نیز استفاده نمایند.

قلم دستگاه باید به صورت جداگانه خریداری شود که البته نوک نرم و کیفیت آن می تواند طراحی و کاربری بر روی نمایشگر لمسی را برای هر فردی آسان نماید.

امکانات ارتباطی و پورت های سرفیس بوک 2 شامل موارد زیر می باشند.

جک هدفون

پورت USB 3.1

پورت USB Type-C

بلوتوث

بنابراین با شرایط فنی و ویژگی های این محصول می توان انتظار داشت که قیمت مایکروسافت سرفیس بوک 2 در نسخه های مختلف با هم تفاوت هایی داشته باشد تا همه ی طیف های مشتریان سرفیس ها بتوانند یکی از این نسخه ها را خریداری نمایند.

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس