مایکروسافت سرفیس پرو 6

اگر این روز ها عبارت مایکروسافت سرفیس پرو 6 لاکچری خوش قیمت را از زبان فروشنده ها و یا کسانی که در کار بررسی و تحلیل مدل های مختلف لپ تاپ هستند، شنیدید اصلا تعجب نکنید و حتما به دنبال راه حلی مانند خواندن ادامه این مطلب در نمایندگی سرفیس برای آشنایی بیشتر با این مدل زیبا و شیک از لپ تاپ های سرفیس باشید.

 

مایکروسافت سرفیس پرو 6 لاکچری خوش قیمت

مایکروسافت سرفیس پرو 6

محصولات سرفیس را به دلیل امکانات به روز و پیشرفته و البته ساختار منحصر به فردی که دارند را لاکچری می نامند و به همین دلیل قیمت آن ها نیز بالاتر از سطح دیگر مدل های برند های تولید کننده در این زمینه است.

مایکروسافت در سرفیس های خود به خصوص سرفیس 6 پرو که قصد داریم در ادامه امکانات آن را مورد بررسی قرار دهیم، سعی کرده است در کنار برطرف کردن نیاز های کاربران مانند محصولات قبلی توجه ویژه ای به طراحی و شیک بودن ساختاری محصول داشته باشد.

در این کار به خوبی موفق بوده و در نگاه اول با دیدن سرفیس 6 پرو قطعا برای خرید آن ترغیب می شوید البته که مانعی به نام قیمت گران و لاکچری بودن در مقابل شما قرار می گیرد…

این محصول با پردازنده های core i7 را می توان در بازار پرنوسان این روز های کشورمان به همراه کیبورد که جز لوازم جانبی این محصول می باشد و به صورت جداگانه به فروش می رسد، با قیمت 25 تا 30 میلیون تومان خریداری نمود.

با توجه به روند رو به رشدی که قیمت دیگر برند ها و مدل های مختلف لپ تاپ آن ها در پیش گرفته اند می توان گفت که خرید این محصول نیز می تواند از نظر اقتصادی ارزش بالایی داشته باشد.

کیفیت محصول در کنار کارایی که برای انجام پروژه های مختلف طراحی، مهندسی و حتی انجام جدیدترین بازی های روز دنیا باعث شده است تا این قیمت کاملاً به صرفه بوده و فروشندگان این روزها از عبارت مایکروسافت سرفیس پرو ۶ لاکچری خوش قیمت استفاده کنند.

با خرید این محصول یک لپ تاپ شیک و بسیار جم و جور دارید که می تواند با قابلیت دو در یک شدن تمامی نیاز های شما در محیط کاری و کسب و کار را برطرف نماید.

 

بررسی مشخصات ظاهری مایکروسافت سرفیس پرو 6

مایکروسافت سرفیس پرو 6

طبق بررسی های ما در نمایندگی مایکروسافت سرفیس ساختار ویژه و منحصر به فرد مایکروسافت سرفیس پرو 6 باعث شده است تا وزن آن بدون اتصال به کیبورد به 770 گرم برسد و در هنگام استفاده به عنوان تبلت بتوانید به راحتی ساعت ها بدون احساس خستگی با آن کار کنید.

البته این محصول نیز مانند دیگر سری های سرفیس از یک پایه نگهدارنده در ساختار خود استفاده می کند تا مشتریان مجبور نباشند دائما آن را روی دست خود نگه دارند.

برای سرفیس پرو 6 یک نمایشگر 12.3 اینچی در نظر گرفته شده است تا از این طریق کاربران بتوانند به راحتی با دستگاه عملیات مختلفی از جمله ادیت فیلم و عکس با سرعت و کیفیت بالا را انجام دهند.

این نمایشگر که به صورت کاملاً لمسی بوده و از طریق قلم مخصوص نیز قابل کار کردن می باشد از وضوح تصویر 2736*1824 پیکسل پشتیبانی می کند و این یعنی با یک نمایشگر با کیفیت رو به رو هستید که قطعا ارزش پرداخت این قیمت را نسبت به دیگر مدل ها دارد.

صفحه نمایش لمسی به کار رفته برای سرفیس پرو 6 از 10 لمس به صورت همزمان نیز پشتیبانی می کند و بعد از اتصال کیبورد نیز به راحتی با همین قابلیت در دسترس قرار دارد.

 

پردازنده مرکزی و گرافیکی

مایکروسافت سرفیس پرو 6

مایکروسافت سرفیس پرو 6 را شرکت مایکروسافت در کانفیگ های مختلفی براساس نیاز و البته هزینه ای که مشتریان در نظر دارند روانه بازار کرده است.

برای پردازنده دستگاه از پردازنده های core i7 و core i5 اینتل استفاده شده است.

در کنار این پردازند ها مقدار 8 گیگ رم اختصاص در نظر گرفته شده است تا از این طریق سرعت پردازش داده ها و اطلاعات در درون دستگاه بالا برود و با یک محصول قوی و سریع رو به رو باشید.

برای پردازنده گرافیکی نیز که نقش مهم و موثری در سرعت خروجی گرفتن از نرم افزار های ادیت فیلم دارد و می تواند گرافیک بازی های به روز را اجرا کند از پردازنده های شرکت اینتل استفاده شده است.

 

پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics 620 به خوبی نشان می دهد که عبارت مایکروسافت سرفیس پرو ۶ لاکچری خوش قیمت تعبیر کاملاً درستی در مورد این محصول است.

 

سایر امکانات مایکروسافت سرفیس پرو 6

از دیگر امکاناتی که در سرفیس پرو 6 می توانید از آن برای رفع نیاز های خود استفاده کنید.

حافظه داخلی 256 گیگ از نوع SSD

بلوتوث

درگاه USB Type-C

جک هدفون

وبکم

باتری با قابلیت شارژدهی 13.5 پخش مداوم ویدیو با کیفیت بالا

5/5 - (1 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس