مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس

مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس بدون شک به عنوان یکی از قدرتمندترین و سبک ترین کامپیوترهای قابل حمل و هیبریدی جهان به شمار می آید. این کالا جدیدترین تبلت مایکروسافت می باشد که تغییرات داخلی بسیار زیادی در آن ایجاد شده است. این طور که پیداست هدف اصلی شرکت مایکروسافت این بوده تا در عوض جایگزین کردن تبلت سرفیس پرو 7 با سرفیس پرو 8 برای شرکت ها تبلت مدرن با ویژگی های سخت افزاری پیشرفته را به نمایش بگذارد.

برای آشنایی بیشتر  با مشخصات فنی این تبلت در ادامه مقاله قصد داریم مطالب جامع تری را ارائه دهیم.

 طراحی سرفیس پرو 7 با مدرن ترین قطعات پردازشی

مایکروسافت تمام تلاش خود را کرده تا سرفیس پرو 7 پلاس را با استفاده از به روزترین و مدرن ترین قطعات پردازشی تولید و به بازار عرضه کند. این دستگاه همراه با دو روش کاربری می باشد که با سرعت فوق العاده و پشتیبانی از LTE امکان انجام کارهای خلاقانه را برای کاربران فراهم کرده است. مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس در کانفیگ های گوناگون با توجه به نحوه کاربری تولید کرده است. . این محصول با پشتیبانی از قلم سرفیس و ماژول سرفیس دایال انجام ادیت و ویرایش های گرافیکی یا کار کردن با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ را لذت بخش کرده است.

 ذخیره سازی داده ها به صورت ایمن با SSD جداشونده

یکی از مشخصات سرفیس پرو 7 پلاس این می باشد که از SSD جداشونده پشتیبانی می کند. این قابلیت در طراحی جدید سرفیس ها فضای ذخیره سازی را ارتقا داده و منجر به مدیریت بهتر حجم داخلی دستگاه شده است. به طوری که دیگر نیازی نیست کاربران دغدغه پر شدن یا بکاپ گرفتن از داده های دستگاه را داشته باشند.

در حال حاضر به کار بردن ذخیره سازی های SSD با سرعت Read و write بالا، یکی از موضوعات مهم بوده که بر روی سرعت و بازدهی دستگاه ها بسیار موثر است. به همین جهت ذخیره سازی قرار گرفته در این کامپیوتر قدرتمند دارای سرعت انتقال داده بسیار بالایی می باشد.

مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس

برخورداری دوربین سرفیس پرو 7 از Windows Hello

در دوربین پشتی و سلفی سرفیس پرو جدید نیز هیچ گونه تغییری توسط ردموندی ها ایجاد نشده است. در نمای پشتی سرفیس پرو 7، نقش دوربین اصلی بر عهده حسگر 8 مگاپیکسلی می باشد. در نمای جلو نیز ماژول 5 مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را ایفا می کند. هر دو دوربین سرفیس پرو از قابلیت فیلم برداری Full HD برخوردار می باشند.  مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس درست مانند نسل های قبلی جهت احراز هویت بایومتریک دارای قابلیت امنیتی Windows Hello بوده و چهره کاربر را با سرعت بالا تشخیص می دهد.

آیا سرفیس پرو 7 پلاس گرافیک بالایی دارد؟

مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس در بعضی از کانفیگ های خود با پردازنده گرافیکی اختصاصی از سری Intel Iris طراحی و گسترش داده شده که توانایی اجرای بازی ها و نرم افزارهای گرافیکی مختلف را دارد. تعبیه این پردازنده گرافیکی مجزا توسط مایکروسافت باعث شده تا محدودیت های بسیار مهم سرفیس پروها به طور کامل برطرف شوند. از طرفی دیگر به کاربران این امکان را داده تا کارهای حرفه ای از جمله ویرایش فایل تصویری و عکس را در کنار اجرای بازی ها به سهولت انجام دهند و از کامپیوتر سرفیس خود بدون محدودیت استفاده کنند.

بررسی مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس از نظر باتری

خوب است بدانید که سرفیس پرو 7 پلاس می تواند به مدت 15 ساعت با یک شارژ کامل باتری کار کند. این مسئله نشان می دهد که در طراحی این کالا، علاوه بر ظرفیت، مصرف انرژی قطعات گوناگون نیز بهینه سازی شده اند. بنابراین کاربران در طول استفاده روزمره از آن با محدودیت کمتری روبرو می شوند. پردازنده یکی از قطعات بسیار مهم بهینه سازی شده در این دستگاه محسوب می شود که به دلیل مصرف انرژی و تولید حرارت پایین تر منجر شده تا   باتری به مدت 15 ساعت طول عمر داشته باشد.

در صورتی که احساس می کنید باتری سرفیس پرو شما خیلی زود شارژ  خالی کرده و مشکل دارد بهتر است برای تعمیر یا تعویض آن به نمایندگی سرفیس مراجعه کنید. تیم تخصصی ما باتری  معیوب را  با جایگزین کردن باتری اورجینال و با کیفیت تعمیر خواهد کرد.

افزایش سرعت به کمک پردازنده نسل 11 اینتل Core i

مایکروسافت تنها جدیدترین پردازنده های اینتل را در طراحی سخت افزاری و تولید کامپیوترهای سرفیس به کار می گیرد. نسخه 2021 کالاهای این شرکت هم به پردازنده نسل یازدهم اینتل مجهز می باشند. به کار بردن این پردازنده در سرفیس پیشرفته ارائه شده سرعت پردازش آن را 2.1 برابر افزایش داده است. این موضوع برای کاربران شرایطی را فراهم کرده تا بتوانند روزانه این دستگاه همراه را به آسانی مورد استفاده قرار دهند. همچنین باید گفت که مایکروسافت سرفیس 7 پرو از نظر پردازش و اجرای درخواست های کاربر هیچ گونه محدودیتی ندارد.

مایکروسافت سرفیس پرو 7

نمایشگر مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس

مایکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با نسبت تصویر 3 به 2 می باشد. این پنل نمایشگر رزولوشن 1824 در 27360 پیکسلی را عرضه کرده و تراکم پیکسلی آن تقریبا 267 پیکسل در هر اینچ است. به همین جهت می توان گفت که این دستگاه رزولوشن و تراکم پیکسلی خوبی دارد. این صفحه نمایش مولتی تاچ قادر است از 10 لمس به طور همزمان پشتیبانی کند. همچنین باید گفته شود که برای پوشاندن روی آن یک لایه شیشه محافظ گوریلاگلس 4 مورد استفاده قرار گرفته است. سرفیس پرو 7 پلاس تصاویر را با شفافیت و غنای مناسب به کاربران ارائه خواهد داد.

جمع بندی و بررسی نهایی

در این مطلب میکروسافت سرفیس پرو 7 پلاس را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادیم. سرفیس پرو 7 پلاس نسل جدید تبلت های ویندوزی شرکت مایکروسافت می باشد. اگرچه این محصول همان نسخه اصلاح شده نسل قبلی است، اما با وجود این یک دستگاه با کیفیت و پیشرفته بوده که با داشتن آن دیگر به کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز نخواهید داشت.

تعمیرات سرفیس و این محصول یک امر بسیار تخصصی می باشد بنابراین اگر صفحه نمایش، باتری، سیستم عامل و هر نوع مشکل سخت افزاری و نرم افزاری برای سرفیس پرو 7 شما به وجود آمد باید آن را به افراد مجرب و متخصص بسپارید. شما می توانید به صورت حضوری یا از طریق ارسال پیک از بهترین خدمات نمایندگی سرفیس بهره مند شوید. واحد تعمیراتی نمایندگی سرفیس ما دستگاه شما را با استفاده از قطعات اورجینال تعمیر می کند و همچنین برای قطعات تعمیر شده گارانتی معتبر را ارائه می دهد.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس