کپی ایسوس از سرفیس

ایسوس اخیراً چند مدل از لپ تاپ های خود را کاملاً شبیه به مدل های سرفیس وارد بازار نموده است و همین مساله باعث شده است تا مخاطبان از آن به عنوان کپی ایسوس از سرفیس نام ببرند.

کپی ایسوس از سرفیس؟ صرفا نمی تواند برایاین شرکت بد باشد و مزایای بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت که در ادامه در نمایندگی مایکروسافت سرفیس به آن ها اشاره می کنیم.

 

بررسی زوایای کپی ایسوس از سرفیس

کپی ایسوس از سرفیس

مایکروسافت یکی از برند های معتبر تولید کننده تبلت و لپ تاپ است که در این زمینه توانسته است نوآوری های بسیار مناسب و با کیفیتی را ارائه نماید.

این موضوع در همه جا و بعد از موفقیت یک برند در ارائه طرح های خاص دیده می شود که برند های دیگر به تولید نمونه های مشابه روی بیاورند.

برای سرفیس ها نیز این تصور می شد و بسیاری از شرکت ها نیز تا کنون سعی کرده اند مدل های مختلفی را شبیه به سرفیس به بازار ارائه نمایند.

شاید شبیه ترین و دقیق ترین کپی از سرفیس ها را بتوان به نام شرکت معتبر و بزرگ ایسوس نوشت.

ایسوس که خودش در این زمینه دستی بر آتش دارد و محصولات بسیار با کیفیتی را در زمینه های مختلف تولید می کند، این بار به سراغ تولید لپ تاپ هایی با مشخصاتی نزدیک به سرفیس رفته است.

ایسوس به عنوان یکی از برند هایی که نگاهی به آینده دارد وارد این رقابت جذاب شده است و این موضوع می تواند مزایای بسیار زیادی را به همراه داشته باشد زیرا کیفیت و مشخصات لپ تاپ های سرفیس بر هیچ کس پوشیده نیست.

همین امر می تواند در کنار نگاه به آینده شرکت ایسوس باعث شود تا این برند محبوب که البته خودش نیز از کیفیت بالایی برخوردار است بتواند محصولات جذابی را در آینده وارد بازار رقابت با سرفیس ها نماید.

 

برای کیفیت ایسوس هنوز باید صبر کنیم

کپی ایسوس از سرفیس

طبق بررسی های ما در نمایندگی سرفیس هر چند برند ایسوس محصولات مشابهی را مانند سرفیس های شرکت مایکروسافت با همان مشخصات و ویژگی های ظاهری روانه بازار نموده است اما برای اینکه بتوانیم شاهد کیفیت اصلی این برند در تولید این محصولات و فناوری جدید باشیم که قابل رقابت با سرفیس ها باشد باید اندکی صبر کنیم.

همواره این موضوع که اصل و اورجینال بودن یک چیزی از کپی آن بهتر است در مورد مسائل مختلف صدق می کند که اینجا نیز با توجه به کپی ایسوس از سرفیس؟ می تواند گفت که سرفیس ها یک سر و گردن بالاتر از محصولات ایسوس هستند.

البته نکته مهمی که در مورد این مقایسه و کپی ایسوس از سرفیس ؟ می توان به آن اشاره نمود، قیمت بسیار پایین تر محصولات ایسوس است که با مشخصاتی شبیه به سرفیس وارد بازار می شوند.

هر چند بسیار از کاربران از طیف متوسط جامعه، قیمت را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر می گیرند اما باید به این بعد از مسئله نیز نگاه کرد که آیا این برند ها در تولید لپ تاپ های مشابه می توانند کیفیت یکسانی داشته باشند؟

قطعا پاسخ این سوال با توجه به اینکه مایکروسافت خودش در زمینه تولید و ارائه نرم افزار ها و همچنین لوازم جانبی فعالیت می کند می تواند به نفع این برند باشد و ایسوس را از نظر کیفیت در سطح پایین تری قرار دهد.

 

بررسی محصولات از نظر ویژگی های ظاهری

کپی ایسوس از سرفیس

از نظر ظاهری با توجه به اینکه سرفیس ها به عنوان لپ تاپ های شیک و جذابی شناخته می شوند، ایسوس نیز سعی کرده است تا با با استفاده از بدنه فلزی باریک و سبک این زیبایی را به محصولات خود اختصاص دهد.

در کنار این زیبایی، استفاده از یک لولا 360 درجه باعث شده است تا کاربرانی که می خواهند از یک محصول با دو کاربری استفاده نمایند به سراغ این مدل ها بروند.

از نمونه های کپی ایسوس از سرفیس ؟ می توان به zenbook s این برند و همچنین مدل های zenbook ux550 و zenbook flip 13 اشاره نمود.

در این مدل ها از نمایشگر های کوچک استفاده شده است تا در هنگام چرخش لولا بتواند حس تبلت را نیز به خوبی به کاربران القا نمایند.

نمایشگری که برای آن ها در نظر گرفته شده است مانند سرفیس ها از نوع لمسی بوده و رابط کاربری آن برای استفاده از سیستم عامل ویندوز اختصاصی شده است.

هر چند این نمایشگر ها از کیفیت فور کی برای تصاویر بهره مند هستند اما نمی توان آن ها را نمایشگر ها و رابط کاربری سرفی مقایسه نمود.

از نظر پردازنده ها نیز، ایسوس به تقلید از مایکروسافت به سراغ پردازنده های دو هسته ای رفته است تا به عنوان پردازنده های کم مصرف باعث بالا رفتن راندمان باتری دستگاه شوند.

از نظر امکانات ارتباطی البته ایسوس را شاید بتوان کمی بالاتر دانست زیرا از پورت های مختلف از جمله hdmi استفاده می کند که در سرفیس ها با محدودیت رو به رو هستیم.

به طور کلی ایسوس هنوز به کیفیت سرفیس ها نرسیده است اما این رقابت می تواند در آینده هر روز جذاب تر شود و شاهد پیشرفت محصولات ایسوس باشیم.

Rate this post

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس