تعمیر سرفیس بوک

دستگاه Surface Book از مایکروسافت، یک تکنولوژی بی‌نظیر است که بخاطر طراحی خارق‌العاده‌اش و عملکرد چندمنظوره‌اش شناخته شده است. با این حال، حتی این دستگاه استثنایی نیز به مشکلات متداول که ممکن است برای کاربران آزاردهنده باشد مصون نیست. در این مقاله، ما به بررسی این ایرادات متداول می‌پردازیم، راه‌حل‌هایی برای مقابله با آنها ارائه می‌دهیم، مزایا و معایب داشتن یک Surface Book را ارزیابی می‌کنیم، و هزینه‌های مرتبط با تعمیر سرفیس بوک را مورد بحث قرار می‌دهیم.

تماس مستقیم با نمایندگی مایکروسافت سرفیس

تعمیر سرفیس بوک

مشکلات متداول در تعمیر سرفیس بوک

پرش تصویر

چشمک‌زدن صفحه نمایش و پرش تصویر می‌تواند یک مشکل آزاردهنده باشد که اغلب به دلیل درایورهای قدیمی یا ناسازگار رخ می‌دهد. همچنین ممکن است این ایراد ناشی از مشکلات سخت‌افزاری باشد. احتمال خرابی صفحه نمایش هم در این رابطه وجود دارد در که باید توسط متخصصان بررسی شود.

مشکلات تخلیه باتری

آیا با تخلیه سریع باتری Surface Book خود مواجه هستید؟ ممکن است این موضوع به علت برنامه‌های زیادی باشد که به منابع سیستمی بالایی احتیاج دارند . شاید سیستم عامل شما درگیر ویروس و یا بد افزار شده باشد که باتری سرفیس بوک شما را دچار مشکل کرده است. بیش از حد متصل بودن دستگاه به شارژر نیز یکی دیگر از علل بروز مشکلات تخلیه باتری است.

یکی دیگر از ایراداتی که در رابطه با تعمیرات سرفیس بوک قابل تامل است باد کردن باتری سرفیس بوک میباشد. اگر متوجه شدید که قاب کف دستگاه و یا پنل ال سی دی شما باد کرده و یا اصطلاحا ورم کرده است سریعا به نمایندگی تعمیرات سرفیس مراجعه نمایید. این موضوع نه تنها خطرناک است بلکه فشار آوردن باتری لیتیومی میتواند به سایز قطعات نیز آسیب بزند.و هزینه های جبران ناپذیری را به شما تحمیل کند.

تعمیرات سرفیس بوک

حرارت بالا در تعمیر سرفیس بوک

گرم شدن اضافی نه تنها عملکرد را مختل می‌کند بلکه ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند. ما به علت‌های گرم شدن اضافی و راه‌حل‌های خنثی‌سازی آن پرداخته و راه‌کارهای خنثی‌سازی برای حفظ عملکرد صحیح Surface Book شما ارائه خواهیم داد. اگر از نسخه های سری قدیمی تر سرفیس بوک استفاده میکنید دقت داشته باشید که سیستم خنک کننده شما احتیاج به سرویس و نگهداری دارد. چرا که ممکن است فن سرفیس بوک شما وظیفه خود را به درستی انجام ندهد و در نتیجه سایر قطعات دچار مشکل شوند.

مشکلات کیبورد و تاچ‌پد

ایرادهای مربوط به کیبورد یا تاچ‌پد می‌توانند به عملکرد شما خلل وارد کنند.در صورتی که صفحه کیبورد و تاچ پد سرفیس بوک شما دچار مایع خوردگی و یا ضربدیدگی شود احتمال بروز مشکلات زیادی خواهد شد. در این حالت ممکن است بعضی از کلید ها به درستی کار نکنند و یا تاچ موس سرفیس بوک شما دچار اختلال شود.در رابطه با تعمیر سرفیس بوک این موضوع بسیار مهمی است.

تعمیر سرفیس بوک در رابطه با روشن نشدن

یکی از ایرادات متداولی که برای سرفیس بوک ها به وجود میاید مشکل عدم روشن شدن دستگاه است. این ایراد معمولا در نسخه های سرفیس بوک 1 و 2 پیش میاید. دلیل این موضوع هم بروز اتصال در مادربرد ، خرابی شارژر و یا خرابی باتری است.کاربران میتوانند از یک شارژر جایگزین و تست برای بررسی دستگاه خود استفاده کنند. اما اگر نتیجه ای نگرفتید بهترین راهکار مراجعه به نمایندگی سرفیس است.

تعمیر Surface book

چگونگی رفع مشکلات Surface Book

راه‌حل‌های چشمک زدن صفحه نمایش

درایورهای قدیمی یا ناسازگار به عنوان عامل اصلی چشمک زدن صفحه نمایش شناخته می‌شوند.ابتدا سعی کنید آخرین درایور های مربوط به کارت گرافیک را دانلود کنید. این احتمال وجود دارد که با نصب آخرین نسخه ها مشکلات شما برطرف شود. اگر این ایراد رفع نشد و احساس کردید که بدنه لپ تاپ شما داغ شده احتمالا نیاز به تعمیر سرفیس بوک خواهید داشت و قطعات سخت افزاری شما دچار آسیب شده است.برای رفع این ایراد تنها راهکار مراجعه به نمایندگی مایکروسافت سرفیس است.

تعمیر سرفیس بوک در رابطه با تخلیه باتری

تغییراتی در تنظیمات و شناسایی برنامه‌های با مصرف بالای انرژی باتری می‌تواند به طور قابل توجهی عمر باتری شما را بهبود ببخشد.سعی کنید برنامه هایی را که استفاده نمیکنید پاک کنید. آنتی ویروس را راه اندازی کنید تا احیانا سیستم عامل و فایل های شما دچار مشکل نشده باشند. از بیش از حد نگه داشتن سرفیس بوک به شارژر خودداری کنید. و هر زمانی که شارژ دستگاه شما پر شد آن را از آداپتور جدا کنید. اگر مدتی قصد استفاده از سیستم خود را ندارید شارژ باتری را بالای 50 درصد برسانید و سپس خاموش کنید.

تعمیرات Surface book

راه‌حل‌های گرم شدن اضافی

گرم شدن اضافی ممکن است ناشی از پرکار بودن پردازنده و یا ایرادات مربوط به فن و هیت سینک باشد. اگر از تعداد زیادی نرم افزار به صورت همزمان استفاده میکنید و یا امور پردازشی شما بالاست باید فکری به حال این مشکل کنید.تعمیرات سرفیس بوک Microsoft در این رابطه کار آسانی نخواهد بود.استفاده از فن های کول پد برای شما میتواند مفید باشد. اما شاید بالا رفتن حرارت دستگاه شما به خاطر ایرادات مربوط به فن و هیت سینک باشد. اگر در فضایی کار میکنید که گرد . خاک زیادی وجود دارد و یا مدت زیادی از آخرین سرویس سرفیس بوک شما گذشته قطعا باید جهت تعمیر و سرویس این قطعات در اسرع وقت اقدام کنید.

رفع مشکل کیبورد و تاچ پد در تعمیرات Surface book

کلیدهای بی‌واکنش و مشکلات تاچ‌پد می‌توانند آزاردهنده باشند.معمولا ایراد های مربوط به کیبورد و تاچ موس سرفیس بوک به علت ضربدیدگی و مایع خوردگی است. از آنجایی که باز کردن سرفیس بوک توسط کاربر امکان پذیر نیست، بهترین راهکار مراجعه به نمایندگی سرفیس میباشد. کارشناسان در اولین مرحله اقدام به باز کردن پنل دستگاه و بررسی کانکتور های کیبورد و تاچ موس میکنند. در صورتی که اقدامات در راستای تعمیر کیبورد و یا تاچ موس جواب دهد پروسه تعمیر Surface Book انجام خواهد شد. در غیر این صورت باید به فکر تعویض کیبورد و تاچ پد باشید.

مزایا و معایب داشتن یک Surface Book

طراحی خارق‌العاده

یکی از ویژگی‌های برجسته Surface Book، طراحی خارق‌العاده‌اش است. جذابیت های ظاهری و کیفیت بالای ساخت و همچنین برخورداری از قابلیت تاچ اسکرین برخی از دلایلی هستند که کاربران را به سمت انتخاب سرفیس بوک هدایت میکنند.

صفحه نمایش با کیفیت بالا

صفحه نمایش با وضوح بالا از ویژگی‌های برجسته Surface Book است. ما به تمیزی و دقت رنگ‌های آن پرداخته و تجربه تماشای شما را ارتقا می‌دهیم.این شعاری است که مایکروسافت در ارائه و فروش سرفیس بوک عنوان میکند. البته این مورد واقعا بزرگ نمایی نیست و کیفیت صفحه نمایش و حساسیب تاچ اسکرین در دستگاه های سرفیس بوک زبان زد تمامی متخصصان است.تاچ و ال سی دی سرفیس بوک به حدی با کیفیت و با دوام است که اگر دچار مایع خوردگی و ضربدیدگی نشود قطعا به تعمیر سرفیس بوک احتیاج نخواهید داشت.

چندمنظوره بودن

با صفحه‌نمایش قابل جداشدن ، Surface Book یک دستگاه چندمنظوره بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. ما انعطاف‌پذیری آن برای وظایف مختلف، از طراحی تا پردازش محاسبات سنگین را دلیل اصلی انتخاب سرفیس بوک میدانیم.امکان استفاده از پنل صفحه نمایش به عنوان تبلت به تنهایی و سبک وزن بودن سرفیس بوک به جذابیت های آن افزوده است.

عملکرد بالای سرفیس بوک

Surface Book عملکرد قدرتمندی دارد و قادر به انجام وظایف مشکل با آسانی است.مهندسی ساخت و بهره بردن از قطعات سخت افزاری بسیار مدرن و حرفه ای باعث شده این برند از بسیاری از رقبای سرسخت خود پیشی بگیرد. در تست های نرم افزاری و سخت افزاری سرفیس بوک همواره توانسته امتیازات خوبی را کسب کند.درصد بالای رضایت کاربران از این محصول و همینطور کیفیت آن باعث میشود به تعمیر سرفیس بوک تا مدت ها احتیاج پیدا نکنید.

تعمیر مایکروسافت سرفیس بوک

معایب داشتن یک Surface Book

قیمت بالا

داشتن یک Surface Book همراه با هزینه‌ های بالایی همراه است. کیفیت بالای سرفیس به جای خود اما بالا بودن هزینه های تعمیر سرفیس بوک و همینطور هزینه ای که باید برای خرید این دستگاه شیک پرداخت کنید شاید از معایب مایکروسافت سرفیس بوک به حساب بیاید. البته مایکروسافت همواره کیفیت بالا را توجیهی قابل تامل برای قیمت بالای این دستگاه میداند.

محدودیت‌های قابلیت ارتقاء

برخلاف لپ‌تاپ‌های سنتی، Surface Book برای ارتقاء قطعات توسط کاربر طراحی نشده است.طراحی و مهندسی ساخت دستگاه های سرفیس بوک به گونه ای است که امکان ارتقا را از شما میگیرد. این بدان معنی است که در بلند مدت شما امکان ارتقا دستگاه خود را نخواهید داشت. دلیل این امر استفاده از تمامی قطعات به صورت Onboard است. پس دقت داشته باشید که موقع خرید مشخصات و امکانات درست را برای خرید سرفیس بوک لحاظ کنید.

هزینه تعمیر Surface Book

تعمیر سرفیس بوک صورت تخصصی

در رابطه با تعمیر سرفیس بوک و هزینه تعمیر Surface book باید بررسی شود که دستگاه شما دچار چه ایرادی شده است. ایرادات نرم افزاری معمولا با هزینه های پایین قابل بررسی و عیب یابی و رفع مشکل هستند. اما اگر سرفیس بوک شما روشن نمیشود و یا دچار عدم تصویر دهی شده یا اینکه باتری آن شارژ نمیشود باید منتظر هزینه های بالا جهت تعمیر سرفیس بوک باشید.

در رابطه با تعمیر سرفیس بوک باید در نظر داشته باشید که اگر این دستگاه را انتخاب کردید باید به شدت مراقب باشید تا از آن نگهداری کنید. آسیب دیدن فیزیکی و ضربدیدگی و یا حتی بروز مشکلات سهوی شما را از لحاظ هزینه به دردسر خواهد انداخت.

تعمیر سرفیس بوک مایکروسافت تخصص ماست

در پایان باید اشاره کنیم مایکروسافت سرفیس بوک یک دستگاه استثنایی است که طراحی ممتاز، صفحه نمایش خیره کننده، تطبیق پذیری و عملکرد بالا را ارائه می دهد. با این حال، مانند هر فناوری دیگری، با چالش هایی همراه است. با درک و رسیدگی به مسائل رایج، سنجیدن جوانب مثبت و منفی و اطلاع از گزینه های تعمیر، می توانید از سرفیس بوک خود نهایت استفاده را ببرید.

در صورتی که در رابطه با تعمیر سرفیس بوک خود نیاز به یک تیم حرفه ای داشتید میتوانید با کارشناسان نمایندگی مرکزی سرفیس در تهران تماس بگیرید تا از تجربه و تخصصی تیم حرفه ای تعمیرات بهره ببرید.

 

سوالات متداول

باتری سرفیس بوک معمولاً با شارژ کامل چقدر دوام می آورد؟

عمر باتری سرفیس بوک بسته به استفاده متفاوت است، اما معمولاً بین 4 تا 8 ساعت دوام می آورد.

 

آیا می توان اجزای یک سرفیس بوک مانند رم یا حافظه را ارتقا داد؟

متأسفانه سرفیس بوک برای اجزای قابل ارتقا توسط کاربر طراحی نشده است، بنابراین نمی توانید به راحتی رم یا فضای ذخیره سازی را ارتقا دهید.

 

آیا می توانم از سرفیس بوک برای بازی استفاده کنم؟

سرفیس بوک اصولاً برای بازی طراحی نشده است، اما می تواند کمی بازی های سبک را انجام دهد. برای بازی های سخت تر، ممکن است به یک لپ تاپ مخصوص بازی نیاز داشته باشید.

 

مدت گارانتی سرفیس بوک چقدر است؟

ضمانت استاندارد برای سرفیس بوک معمولا یک سال است.

 

آیا اقدامات پیشگیرانه ای برای جلوگیری از مشکلات رایج سرفیس بوک وجود دارد؟

بله، به روز نگه داشتن دستگاه خود با آخرین به روز رسانی های ویندوز و درایورها، استفاده از نرم افزارهای سازگار، و نگهداری باتری می تواند به جلوگیری از مشکلات رایج کمک کند.

Rate this post

2 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس