تعمیر سرفیس پرو 3

در دنیای فناوری با سرعت پیشرفت باورنکردنی، مایکروسافت سرفیس پرو 3 به عنوان یک دستگاه چندکاره و قدرتمند جای خود را پیدا کرده است. با این حال، همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، این دستگاه از مشکلاتی که ممکن است در طول زمان پیش آید، مستثنی نیست. در این راهنمای جامع، به مسائل رایجی که کاربران Surface Pro 3 با آنها روبه‌رو می‌شوند، تدابیر پیشگیرانه برای حفاظت از دستگاه شما و بهترین روش‌های استفاده شده توسط مراکز تعمیر سرفیس پرو 3 می‌پردازیم.

تماس مستقیم با نمایندگی سرفیس

تعمیر سرفیس پرو 3

مشکلات متداول با مایکروسافت سرفیس پرو 3

ایراد باتری در سرفیس پرو 3

یکی از شکایات رایج کاربران Surface Pro 3، کاهش عملکرد باتری در طول زمان است. کاربران اغلب خود را به یک منبع برق متصل می‌بینند و دلیل آن چیزی نیست جز آسیب دیدن باتری و تمام شدن عمر آن.البته با توجه به اینکه سرفیس پرو 3 مربوط به نسل 4 است این موضوع خیلی هم عجیب به نظر نمیرسد. اما میتوانید باتری سرفیس پرو 3 را به صورت اصلی و اورجینال در نمایندگی سرفیس تعویض کنید و از کیفیت آن لذت ببرید.

مشکلات حرارت بالا در تعمیرات سرفیس پرو 3

کاربران Surface Pro 3 از مشکلات مربوط به گرمای زیاد و حرارت بالا دستگاه خود گزارش داده‌اند که منجر به کاهش عملکرد و ناراحتی در هنگام استفاده می‌شود. این مشکل ممکن است به انباشت گرد و غبار، وتیلاسیون نامناسب یا حتی نقص سخت افزاری باز گردد.

همان طور که اشاره شد به دلیل قدمت نسبتا بالا سرفیس پرو 3 شاید نیاز باشد که سیستم کولینگ و خنک کننده بررسی و سرویس شود. احتمال خرابی فن و هیت سینک در این دستگاه اگر تا به حال سرویس نشده باشد بالاست.

انباشت گرد و خاک در فن باعث میشود حرارت تراشه ها به درستی تهویه نشود و منجر به استهلاک بالای قطعات خواهد شد.

در نهایت با کندی سیستم و حرارت بالا مواجه خواهید شد.

مشکل تاچ اسکرین و قلم سرفیس پرو 3

برخی از کاربران با مشکلات مربوط به پاسخگویی تاچ‌اسکرین و حساسیت قلم Surface روبه‌رو می‌شوند. این ممکن است تجربه کلی کاربر را مختل کند، به ویژه برای کسانی که به این وسیله‌های ورودی بسیار وابسته هستند.

بسیاری از کاربرانی که سرفیس را انتخاب میکنند به دلیل قابلیت لمسی صفحه نمایش و همینطور بهره گرفتن از قلم جهت امور طراحی است. بعضا دیده میشود که تاچ به درستی عمل نمیکتد و یا واکنش مناسب نسبت به قلم نشان نمیدهد.

اگر میخواهید از خرابی تاچ و قلم و همچنین تعمیر مایکروسافت سرفیس پرو 3 جلوگیری کنید باید سعی کنید ابتدا یکبار تاچ سرفیس خود را کالیبره کنید و اگر مشکل برطرف نشد احتمالا باید به متخصص تعمیرات سرفیس مراجعه نمایید.

کار نکردن قلم و کاهش عملکرد آن نیز میتواند هم به خود تاچ اسکرین برگردد و همینطور احتمال بروز مشکل سخت افزاری در نوک قلم نیز وجود دارد.

تعمیر سرفیس پرو 3

تعمیر سرفیس پرو 3 و چالش‌های اتصال Wi-Fi

مشکلات اتصال به Wi-Fi از سوی کاربران Surface Pro 3 گزارش شده‌اند که از سرعت اینترنت کم قطع و وصل شدن های مداوم می‌تواند مشکل ساز شود. این مشکلات ممکن است به خاطر موارد مربوط به درایور و یا خود قطعه کارت شبکه و WIFI باشد.

در این مورد سرفیس پرو 3 دستگاهی است که به مرور زمان دچار این مشکل میشود. اما تعویض این قطعه توسط کارشناسان نمایندگی کار پیچیده ای نخواهد بود.

به‌روزرسانی‌ها و اختلال های نرم‌افزاری

مانند هر دستگاه دیگری، Surface Pro 3 از مشکلات ناشی از به‌روزرسانی‌ها یا خلل‌های نرم‌افزاری معاف نیست. کاربران ممکن است با خطاهای سیستم، کرش‌ها، یا برنامه‌های غیرقابل پاسخ مواجه شوند.

باید سعی کنید برای بروزرسانی ها حتما از اینترنت پایدار استفاده کنید. اگر در حین آپدیت اینترنت شما قطع شود احتمالا بروزرسانی ها ناقص میماند و دچار مشکلات متعددی خواهید شد.

حتما برای نصب و بروزرسانی درایور های قطعات سخت افزاری به سایت رسمی مایکروسافت سرفیس مراجعه کنید.

اگر اخیرا دچار مشکلات نرم افزاری شده اید چک کنید که آیا نرم افزار جدید نصب کرده اید یا خیر. شاید تداخل این نرم افزار دستگاه شما را دچار مشکل کرده باشد.

مشکل در اتصال کیبورد

از ایرادات متداول دیگر در رابطه با تعمیر سرفیس پرو 3 میتوان به اتصال کیبورد به تبلت اشاره کرد. بعضا شاهد گزارش خرابی و عدم شناخت کیبورد توسط تبلت سرفیس پرو 3 هستیم.

ابتدا بهتر است که سرفیس خود را با یک کیبورد دیگر چک کنید. در صورتی باز هم جواب نگرفتید میتوانید کیبورد را نیز با یک دستگاه سرفیس دیگر بررسی کنید. با این کار متوجه خواهید شد که آیا کیبورد دچار مشکل شده و یا خرابی از خود دستگاه است.

کارشناسان نمایندگی مایکروسافت سرفیس معتقدند که در اکثر مواقع این ایراد به خاطر خرابی کانکتور کیبورد میباشد. این قطعه در مرکز تعمیرات سرفیس قابل عیب یابی و تعمیر است.

تدابیر پیشگیرانه برای کاربران Surface Pro 3

استفاده بهینه از باتری

برای افزایش عمر مفید باتری Surface Pro 3، لازم است تا تنظیمات توان خود را بهینه‌سازی کنید. درخشندگی نمایشگر را تنظیم کنید، برنامه‌های پس‌زمینه غیرضروری را غیرفعال کنید و دستگاه خود را با آخرین فریمور به‌روز کنید.

سرویس سیستم کولینگ ( خنک کننده )

مشکلات گرمایی اغلب می‌تواند با اطمینان از تهویه مناسب حل شود. از استفاده از دستگاه بر روی سطوح نرم ، فرش و یا پتو که ممکن است جریان هوا را مسدود کند، خودداری کنید. برخورداری از تمیزکاری منظم از گرد و غبار و تهویه می‌تواند از انباشت گرد و غبار جلوگیری کرده و کارایی سیستم خنک‌کننده را افزایش دهد.خرابی فن و سیستم خنک کننده از عواملی است که شما را مجبور به تعمیرات Surface pro 3 میکند.

در همین رابطه میتوانید به صورت دوره ای به نمایندگی سرفیس مراجعه کنید و سیستم خنک کننده سرفیس پرو 3 که شامل فن و هیت سینک و همینطور خمیر سیلیکون مخصوص است سرویس و تعمیر کنید.

تعمیر surface pro 3

کالیبره تاچ‌اسکرین و قلم

به صورت دوره‌ای تاچ‌اسکرین و قلم Surface را کالیبره کنید تا از عملکرد بهینه این وسایل ورودی اطمینان حاصل کنید. این کار باعث میشود که در کار کردن با تاچ صفحه نمایش و همچنین قلم سرفیس بهترین تجربه را سپری کنید.

مدیریت تنظیمات Wi-Fi

اگر با مشکلات اتصال Wi-Fi روبرو هستید، اطمینان حاصل کنید که روتر و فریمور Surface Pro 3 به‌روز هستند. علاوه بر این، تنظیمات Wi-Fi خود را تنظیم یا باند فرکانس را تغییر دهید تا گاهی اوقات مشکلات تداخل را کاهش دهید.

به‌روزرسانی‌ها و نگهداری نرم‌افزار

در نظر داشته باشید که به‌روزرسانی‌های ویندوز را برای رفع خلل‌های نرم‌افزاری و بهبود پایداری کلی سیستم نصب کنید. به طور دوره‌ای برای به‌روزرسانی‌های فریمور خاص Surface Pro 3 خود نیز بررسی کنید.

اگر به اینترنت با کیفیت دسترسی دارید پیشنهاد میکنیم که به طور منظم آپدیت ها را انجام دهید. با قرار دادن اتوماتیک اپدیت در حالت روشن همیشه دستگاه شما از لجاظ نرم افزاری ایمن خواهد ماند.

تعمیر سرفیس پرو 3

تشخیص و عیب یابی

یک مرکز تعمیر قابل اعتماد باید بررسی تشخیصی جامع انجام دهد تا علت اصلی مشکل را شناسایی کند. این شامل تست کامپوننت‌های سخت‌افزاری، بررسی تداخل نرم‌افزاری و اعمال تمام به‌روزرسانی‌ها می‌شود.

بخش تخصصی تعمیر سرفیس پرو 3 به دو قسمت سخت افزاری و نرم افزای تقسیم میشود. دستگاه شما هر ایرادی از این دست داشته باشد کارشناسان مربوطه آن را بررسی و عیب یابی میکنند.

در رابطه با موضوع تشخیص و عیب یابی مایکروسافت سرفیس پرو 3 مجموعه ما از آخرین تجهیزات بروز بهره میبرد تا در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت دستگاه شما را رفع ایراد کنیم.

تعمیرات سرفیس پرو 3

 

تکنسین های ماهر و با صلاحیت

استفاده از تکنسین های ماهر و با صلاحیت برای تعمیرات Surface Pro 3 بسیار حیاتی است. این متخصصان باید درک عمیقی از معماری دستگاه داشته باشند و توانایی در مدیریت مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری را داشته باشند.

تمامی کارشناسان در بخش تعمیرات سرفیس مجموعه ما دوره دیده و کارآزموده هستند. تجربه سالیان متمادی در بررسی و تعمیر سرفیس پرو 3 به این نوید را به شما میدهد که با خیالی راحت از خدمات این مجموعه بهره ببرید.

ضمانت قطعات در تعمیرات سرفیس پرو 3

استفاده از قطعات اصلی Microsoft در طول تعمیرات بسیار مهم است تا سازگاری و طول عمر دستگاه حفظ شود. جایگزین کردن با قطعات غیرمطمئن ممکن است به مشکلات بیشتر در آینده و کاهش عملکرد کل دستگاه منجر شود.

تمامی قطعات استفاده شده در مرکز تعمیرات سرفیس پرو 3 به صورت اصلی و اورجینال بوده و دارای ضمانت میباشند.

تضمین کیفیت و کنترل کیفی بعد از تعمیرات سرفیس پرو 3

قبل از تحویل دستگاه Surface Pro 3 تعمیر شده به مشتری، مرکز تعمیر باید آزمون کیفیت و کنترل کیفی دقیقی انجام دهد. این شامل تأیید اینکه تمام مشکلات گزارش‌شده حل شده‌اند، اطمینان از عملکرد کلی دستگاه و انجام آزمون‌های کلی برای تایید پایداری می‌شود.

این کار باعث میشود که شما با خیالی راحت از دستگاه خود استفاده کنید. و در حین کنترل کیفی اگر کارشناسان با مشکلی برخورد کنند مجدد مورد را پیگیری خواهند کرد.

تعمیر مایکروسافت سرفیس پرو 3

تعمیر مادربرد سرفیس پرو 3

اگر با مشکل روشن نشدن سرفیس پرو 3 و یا اختلال هایی در خواندن لوازم جانبی مثل فلش USB مواجه شدید احتمالا مادربرد سرفیس پرو 3 شما آسیب دیده است. بعضا در شارژ نشدن باتری هم ایرادات مادربرد تاثیرگذار است. همان طور که در جلوتر اشاره شد عدم اتصال کیبورد به تبلت نیز مربوط به مادربرد و یا کانکتور کیبورد دارد که فقط تعمیر مادربرد سرفیس پرو 3 آن را برطرف میکند.

کارشناسان بخش تعمیر سرفیس پرو 3 معتقدند برای برطرف کردن این دست از مشکلات بهترین کار مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرات سرفیس است. ساختار دستگاه های مایکروسافت سرفیس به گونه ای است که فقط با دستگاه های جدا کننده حرارتی قابل باز شدن هستند.

تعویض تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 3

اگر صفحه نمایش دستگاه شما دچار ضربدیدگی و یا سقوط شده باشد احتمالا تاچ و ال سی دی آن دچار آسیب و شکستگی میشود. با مراجعه به نمایندگی مایکروسافت در تهران میتوانید در رابطه با تعویض تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 3 خود اقدام کنید.

در بعضی از مواقع شاید ال سی دی شما تصویر را به درستی نمایش بدهد اما تاچ دستگاه در اثر فشار و یا حتی مایع خوردگی دچار اختلال می شود.

اما ساختار تاچ و ال سی دی سرفیس پرو 3 به گونه ای است که هردو آن ها باید باهم تعویض شوند.

کیفیت های مختلفی از تاچ و ال سی دی های سرفیس پرو 3 در بازار وجود دارند . اما مهمترین مساله واکنش سریع تاچ و حساسیت آن میباشد . در عین حالا کنتراست بالای صفحه نمایش و زاویه دید مناسب هم اهمیت ویژه ای دارد.

تعویض باتری سرفیس پرو 3

همان طور که اشاره کردیم به مرور زمان باتری سرفیس پرو 3 کیفیت خود را از دست میدهد. و این طبیعی است چون عمر باتری زمان مشخصی دارد. اما گزارش هایی در رابطه با باد کردن باتری سرفیس پرو 3 نیز به گوش میرسد که بسیار خطرناک است. در این رابطه باید هر چه سریعتر اقدام به تعویض آن نمایید. نوع باتری که در دستگاه های سرفیس استفاده میشود به صورت لیتیوم است. باد کردن باتری سرفیس به صفحه نمایش و مادربرد هم میتواند فشار وارد کرده و این قطعات را نیز دچار مشکل کند.

هنور هم با توجه به عمر نسبتا بالای این دستگاه تعویض باتری سرفیس پرو 3 به صورت اصلی و اورجینال در مرکز نمایندگی ما قابل انجام است.ایراد باتری در تعمیر سرفیس پرو 3 بسیار اهمیت دارد.

تعویض هارد سرفیس پرو 3

اگر سیستم عامل شما بالا نیامد و قادر به نصب مجدد سیستم عامل نبودید ، احتمالا هارد سرفیس پرو 3 شما نیاز به تعویض دارد. نسخه SSD mSata در این سری استفاده شده که امکان تهیه و تعویض آن در نمایندگی مرکزی مایکروسافت سرفیس وجود دارد.

برای تعویض این قطعه همانند تمامی سرویس و تعمیرهای دیگر نیاز به باز کردن کامل دستگاه است. این کار توسط دستگاه های پیشرفته بوسیله کارشناسان متخصص انجام خواهد شد.

باید توجه داشته باشید که امکان بازیابی اطلاعات به خصوص در این نسل از دستگاه ها بسیار پیچیده و مشکل است. به همین خاطر بهتر است همیشه یک بک آپ از اطلاعات و دیتا خود داشته باشید.

در سطح بازار هارد های کارکرده و دست دوم زیادی وجود دارد اما ریسک استفاده از آن ها بالاست. به همین دلیل پیشنهاد میکنیم از نسخه هارد msata اصلی و نو که توسط نمایندگی رسمی ارائه میشود استفاده کنید.

چرا مرکز تعمیر سرفیس پرو 3 ما را انتخاب کنید؟

  1. تخصص و گواهی‌نامه: مرکز تعمیرات سرفیس پرو 3 با افتخار تیمی از تکنسین‌های بسیار ماهر و دارای گواهی‌نامه با تجربه وسیع در تعمیر دستگاه‌های Microsoft Surface دارد. مطمئن باشید که Surface Pro 3 شما در دستان متخصصان قرار دارد.
  2. تضمین قطعات اصلی: ما از استفاده از قطعات اصلی Microsoft برای تمام تعمیرات ،خود را ملزم میدانیم. این تعهد به کیفیت به معنای حفظ عملکرد و قابلیت اعتماد اصلی دستگاه شما است.
  3. خدمات شفاف: در مرکز تعمیرات ما، ما به ارتباط شفاف اعتقاد داریم. از لحظه‌ای که Surface Pro 3 خود را برای تعمیر وارد می‌کنید، شما اطلاعات واضح و دقیقی درباره تشخیص، فرآیند تعمیر و تخمین هزینه دریافت خواهید کرد.
  4. تحویل سریع: ما اهمیت Surface Pro 3 در زندگی روزمره شما را درک می‌کنیم. مرکز تعمیرات ما متعهد به ارائه تحویل سریع بدون کاستن از کیفیت تعمیر است.
  5. رضایت مشتری: هدف نهایی ما، رضایت مشتری است. ما تا حد امکان برای اطمینان از اینکه دستگاه شما به بهترین شرایط بازمی‌گردد، اقدام می‌کنیم.

تعمیرات سرفیس پرو 3

تماس مستقیم با نمایندگی سرفیس

در کل، Microsoft Surface Pro 3، هرچند دستگاه قدرتمند و قابل اعتمادی است، از مشکلات متداولی که ممکن است طی زمان پیش بیاید، مستثنی نیست. با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و اعتماد به مرکز تعمیرات معتبر، شما می‌توانید عمر مفید Surface Pro 3 خود را افزایش دهید و از چندکاره‌ای بودن و عملکرد آن بهره‌مند بمانید. ما را برای یک راه حل بی‌درنگ و قابل اعتماد برای مشکلات Surface Pro 3 خود انتخاب کنید و تفاوت تعمیر سرفیس پرو 3 به صورت تخصصی و بالاترین کیفیت را تجربه کنید.

4.8/5 - (5 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس