تعویض رم سرفیس

تعویض رم سرفیس جزو مهمترین سوالاتی است که بسیاری از کسانی که از مدل های مختلف سرفیس استفاده می‌کنند از کارشناسان ما می‌پرسند. در این مطلب قصد داریم به صورت کامل این موضوع را مورد بررسی قرار داده و به شما بگوییم که کدام یک از مدل های سرفیس قابلیت ارتقا دارند و کدام یک را می توانید از نظر رم و هارد به روز رسانی و ارتقا دهید.

نمایندگی سرفیس در تهران به عنوان اولین مرجع رسمی تعمیر سرفیس در تهران سعی کرده است تا تمامی مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای مدل های مختلف سرفیس را در سریعترین زمان ممکن برطرف نماید و به شما کمک نماید تا بتوانید با هزینه بسیار مناسب تعمیر و تعویض قطعات مختلف لپ تاپ های سرفیس را انجام دهید.

تعویض رم سرفیس

سرفیس ها به عنوان محصولات بسیار لاکچری شناخته می شوند که از قسمت‌های سخت افزاری بسیار گران‌قیمتی برخوردار هستند و استراتژی های متفاوتی برای حفظ این لاکچری بودن در سرفیس ها به کار رفته است.

شرکت مایکروسافت برای اینکه بتواند ارزش و اعتبار لپ تاپ های سرفیس خود را حفظ کند سعی کرده است تا از طریق به کار بردن استراتژی‌های مختلف جلوی زیاد شدن تعداد لپ تاپ های خود و یا استفاده بسیار طولانی مدت از آنها را توسط کاربران بگیرد.

یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه مشاهده می‌شود عدم قابلیت تعویض رم سرفیس می باشد که در هیچ کدام از مدل های سرفیس این امکان به شما داده نمی شود تا بتوانید رم دستگاه را جدا کرده و رم جدیدی را به آن اضافه کنید یا زمانی که قصد دارید ارتقاء را انجام دهید به سراغ خرید رم بالاتر و استفاده از آن بروید.

در همه برندها و مدل های لپ تاپ این امر یک چیز عادی است که شما بتوانید به راحتی رم لپ تاپ را تعویض کرده و آن را با رم های با ظرفیت بیشتر جایگزین کنید تا بتوانید از سرعت پردازش بسیار بالاتر برای لپ تاپ خود استفاده کنید.

در واقع این موضوع باعث می شود تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری را از لپ تاپ خود استفاده کنید و به دنبال خرید لپ تاپ جدید نروید که این موضوع برای مایکروسافت سرفیس کمی غیر قابل تحمل است و به همین دلیل سعی کرده است تا از این طریق کاربران را به خرید مدل های جدید سرفیس ترغیب کند و به دنبال ارتقاء به روز رسانی مدل های قدیمی تر نباشند.

البته از نظر سخت افزاری نیز مشکلاتی برای ارتقاء کاربران سرفیس ها وجود دارد که می‌توانیم بگوییم به همان استراتژی و تفکر خود مایکروسافت برمی‌گردد که جلوی ارتقای لپ تاپ برای پردازش های بیشتر را بگیرد و کاربران مجبور باشند برای خرید لپ تاپ های جدید و مدل‌های جدیدتر صرف استفاده نمایند.

سرفیس را نمی توانیم ارتقا دهیم؟

پس از اینکه متوجه شدید نمی توانید رم سرفیس را تعویض نمایید، این سوال در ذهن شما به وجود می‌آید که آیا سرفیس را می توانیم به صورت کامل ارتقا دهیم یا تمامی عملیات ارتقا برای آن بسته شده است.

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همه مدل های سرفیس را از نظر رم نمی‌توانید ارتقا دهید. زمانی که شما زیاد نیاز داشته باشید تا بتوانید پردازش بیشتر و راندمان و کارایی بالاتر از لپتاپ خود شاهد باشید نمی‌توانید این عملکرد تعویض رام و ارتقا آن انجام دهید و باید به سراغ خرید مدل جدیدتر بروید.

اما امکان تعویض هارد برای سرفیس قرار داده شده است و آن هم شاید به دلیل سوخته شدن هارد بعضی از مدل ها باشد که این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا در صورت نیاز بتوانند از هارد های با ظرفیت بالاتر و در صورت سوخته شدن هارد مورد نظر از هارد های جدید بر روی سرفیس خود استفاده نمایند.

پس می‌توانیم بگوییم هر چند عملیات تعویض رم سرفیس امکانپذیر نیست ولی برای برخی از مدل های موجود مانند سرفیس پرو 3 و سرفیس گو شما می توانید به راحتی عملیات ارتقاء و همچنین تعویض هارد را با هارد های جدید و با ظرفیت بالاتر انجام دهید.

خدمات تعویض رم سرفیس

خدمات تعویض هارد در نمایندگی سرفیس

با توجه به مواردی که در بالا اشاره شد می‌توانیم بگوییم که عملیات تعویض رم در نمایندگی سرفیس قابل امکان نیست و زمانی که شما قصد داشته باشید که رم لپ تاپ خود را تعویض کنید و یا لپ تاپ خود را بروزرسانی کنید، می توانید از خدمات ویژه ای که در نمایندگی سرفیس نظر گرفته شده است استفاده نمایید.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که حتماً از هارد های اصلی و اورجینال و با گارانتی و ضمانت نامه معتبر برای مدل های مختلف صفحه استفاده کنید که مشکلات مختلفی که برای هارد های فرعی وجود دارد برای شما به وجود نیاید.

در صورت استفاده از هارد های اصلی و اورجینال می توانید به راحتی از این هارد ها برای افزایش سرعت لپ تاپ خود و همچنین میزان حافظه ذخیره سازی آن به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

با گارانتی و ضمانت نامه کتبی و معتبری که از طریق این مرکز به شما ارائه می شود می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل برای هارد سرفیس، آن را با یک هارد جدید و اصلی اورجینال بدون پرداخت هیچ گونه هزینه جدیدی تعویض نمایید.

علاوه بر این در این مرکز شما می توانید تمامی عملیات مربوط به تعمیرات سرفیس و تعویض قسمت های مختلف سرفیس از جمله قسمت سخت افزاری مانند تاچ و ال سی دی و نمایشگر آن و همچنین قسمت های نرم افزاری مختلف ممکن است به دلایل متفاوت دچار مشکل شوند را با ارزانترین هزینه تعمیر و تعویض نمایید.

2.6/5 - (9 امتیاز)

23 نظرات

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس