مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴

جذابیت و شیک بودن در کنار استفاده از مشخصات فنی بسیار با کیفیت باعث شده است تا حتی بعد از عدم تولید مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴ نیز شاهد محبوبیت این تبلت در میان کاربران باشیم.

مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴ از آن دسته از تبلت هایی است که در رنج نمایشگر 10 اینچ قرار می گیرد و با کیفیت نمایش بالا و صفحه نمایشگر لمسی می تواند لذت کاربری بالایی را از ویندوز هماهنگ شده با نمایشگر های لمسی به کاربران بدهد.

ما در این مطلب در نمایندگی سرفیس قصد داریم به بررسی این محصول جذاب مایکروسافت بپردازیم.

 

مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴

مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴

از نظر ساختاری و طراحی می توان با توجه به استفاده از منیزیوم در ساخت مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴ آن را به عنوان یک محصول با دوام و بسیار شیک معرفی نمود که اثر انگشت کاربران بر روی آن باقی نمی ماند.

وزن و ابعاد بسیار عالی این محصول باعث شده است تا به راحتی از آن بتوان برای ساعت های طولانی  استفاده نمود.

هر چند برای تبلت مورد نظر یک پایه نیز در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند در هنگام کار از آن استفاده نمایند.

10.6 اینچ اندازه نمایشگر این سرفیس می باشد که از کیفیت HD نیز پشتیبانی می کند.

وضوح نمایشگر به اندازه ای است که لذت تماشای تصاویر به خوبی به کاربران القا می شود و علاوه بر این از طریق  اسپیکر های با کیفیتی که دارد صدا را نیز به خوبی پخش می کند.

بر روی بدنه دستگاه علاوه بر یک پورت HDMI که از آن می توان برای اتصال کنسول های بازی استفاده نمود، یک پورت USB3.0 نیز قرار داده شده است تا از این طریق کاربران بتوانند به دستگاه متصل شده و اطلاعات و فایل های مختلف را به دیگر وسایل و تجهیزات جانبی منتقل نمایند.

 

مشخصات سخت افزاری و فنی دستگاه

مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴

از نظر سرعت و قدرت اجرای نرم افزار ها و بازی های مختلف می توان مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴ به عنوان یک محصول میان رده ای و بسیار پرقدرت مطرح نمود.

دلیل اصلی قدرت بالای این محصول را می توانیم استفاده از پردازنده های core i5 مدل  3317U بدانیم که یکی از سریع ترین و پرقدرت ترین پردازنده هایی است که برای تبلت ها ارائه و استفاده شده است.

در کنار این پردازنده قوی و پرسرعت می توان به استفاده از 4 گیگابایت رم نیز اشاره داشت که باعث می شود تا راندمان و کارایی دستگاه در اجرای نرم افزار ها و دستوراتی که از طریق صفحه نمایشگر لمسی به دستگاه داده می شود بالا برود.

کسانی که می خواهند فایل ها و نرم افزار های مختلف را روی دستگاه ذخیره نمایند می توانند از 128 گیگابایت حافظه داخلی که برای دستگاه در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.

این حافظه به خوبی می تواند نیاز های کاربران را برطرف نماید تا عکس ها و یا فایل بازی ها و برنامه های مورد نیاز خود را در حافظه مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴ ذخیره نمایند.

البته از طریق شیار کارت حافظه قرار داده شده روی تبلت نیز می توان ظرفیت آن را به میزان مورد نظر ارتقاء داد.

از دیگر امکاناتی که بر روی این دستگاه قرار داده شده است می توان به بلوتوث، وب کم، امکان تنظیم زاویه در حین کار کردن و قرار دادن روی پایه، باتری با کیفیت و بادوام بالا و … اشاره نمود.

 

تعمیرات مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴

مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴

با توجه به اینکه این محصول دیگر در سبد تولیدات شرکت مایکروسافت وجود ندارد و از سال 2018 مدل جدیدی از آن به بازار عرضه نمی شود، دغدغه هایی برای مشتریان که قصد خرید این تبلت را دارند و یا اینکه قبلاً آن را خریداری کرده اند به وجود آمده است.

تیم فنی و تخصصی ما سعی کرده است تا با تعمیرات سرفیس و پشتیبانی کامل از این محصول با کیفیت و خوش ساخت مایکروسافت، همه دغدغه های شما را برطرف نماید.

تعمیر تمامی قسمت های دستگاه از جمله قسمت های مهمی مانند مادربورد یا تاچ و نمایشگر دستگاه در این مرکز با کمترین هزینه ها انجام می شود.

برای تعمیر از یک تیم فنی و تخصصی با مهارت بالا که از بهترین و به روزترین ابزار تخصصی در کنار خود بهره می برند، استفاده شده است.

این تیم فنی پس از عیب یابی کامل تبلت شما نسبت به تعمیر قسمت های معیوب در سریع ترین زمان ممکن اقدام می کنند.

مهم ترین نکته در اینجا این است که در برخی از موارد قسمت هایی از مایکروسافت سرفیس پرو ۱۰ اینچ ۱۵۱۴ ممکن است دچار صدمات جدی شده باشند که کارایی خود را از دست داده و یا اینکه تعمیر آن ها از نظر اقتصادی به صرفه نباشد که در این حال می توانید از قطعات اصلی و اورجینالی که مرکز نمایندگی مایکروسافت سرفیس در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

4.3/5 - (6 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس