مرکز ما به عنوان نمایندگی سرفیس در جهت کسب رضایت بالای مشتریان و همچنین دوستداران تبلت های با کیفیت سرفیس مایکروسافت اقدام به فروش لوازم جانبی سرفیس اصل و اورجینال با پایین ترین قیمت ها نموده است.

لوازم جانبی سرفیس

لوازم جانبی سرفیس

سرفیس های مایکروسافت به عنوان یکی از تبلت های جذاب و پر از امکانات بازار مشتریان بسیار زیادی دارند که همین موضوع اهمیت استفاده از این محصولات را بسیار بالا برده است.

استراتژی های مختلف شرکت مایکروسافت برای ارائه ی مدل های سرفیس به بازار باعث شده است تا برخی کاربران مجبور شوند برخی از لوازم جانبی این محصولات را به صورت جداگانه خریداری نمایند.

علاوه بر این برای کارایی بهتر و همچنین محافظت از دستگاه در محیط های مختلف لازم است تا برخی از لوازم جانبی ها که توسط خود شرکت ها یا شرکت های معتبر ارائه می شود را نیز خریداری نمود.

سرفیس ها دارای ساختار ویژه ای هستند و به عنوان تبلت های دو در یک شناخته می شوند که به واسطه ی امکانات و ویژگی هایی که به خصوص در سرفیس پرو 3 قرار داده شده است جذابیت و کارایی خاصی دارند.

به همین دلیل و با توجه به اهمیت تهیه ی لوازم جانبی سرفیس ها در استفاده و نگهداری از این محصولات، مرکز ما در ادامه ی خدمات ویژه ی خود در زمینه ی سرفیس ها، تمامی لوازم جانبی این محصولات شامل قلم سرفیس، شارژر، باتری، محافظ صفحه نمایش و … را با پایین ترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

تهیه ی لوازم جانبی اصل و اورجینال سرفیس ها

یکی از مهم ترین مواردی که در تهیه ی لوازم جانبی سرفیس ها به آن توجه نمود، اصل بودن این لوازم جانبی می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کارایی و کیفیت دستگاه در محیط ها و کاربرد های مختلف داشته باشد.

به عنوان مثال اگر یک شارژر غیر اصل برای سرفیس خود خریداری نمایید، بعد از مدتی شاهد کاهش کیفیت و سرعت شارژ دستگاه خواهید شد.

این تنها بخشی از ماجراست و خراب شدن باتری و همچنین صدمه زدن به دیگر قسمت های دستگاه از جمله منبع تغذیه ی آن از مواردی است که می تواند به دلیل عدم استفاده از لوازم جانبی اصل رخ دهد.

همچنین زمانی که شما یک محصول فرعی و غیر اصل برای سرفیس خود خریداری می کنید، مدت کارایی و دوام آن پایین بوده و همین موضوع سبب می شود تا مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری برای خرید دوباره ی محصول جدید شوید.

انواع لوازم جانبی سرفیس ها

در ادامه تمامی لوازم جانبی سرفیس که به صورت اصلی و اورجینال در نمایندگی رسمی سرفیس در ایران می توانید با ضمانت نامه کتبی خریداری کنید را آورده ایم.

کیبورد مایکروسافت سرفیس

شاید به نوعی بتوان گفت کیبورد مایکروسافت سرفیس یکی از لوازم جانبی مهم بخصوص برای سرفیس سرفیس پرو می باشد. سری سرفیس پرو به دلیل کیفیت ساخت مناسب و طراحی آن از محبوب ترین مدل های سرفیس است. کیبوردی که برای سری سرفیس پرو استفاده می شود قابلیت جدا شدن دارد و در این حالت می توانید از قابلیت تبلت استفاده کنید.

نسخه های متعددی از کیبوردهای سری سرفیس پرو در بازار وجود دارد که بسته به نوع رنگ و طرح قیمت های مختلفی دارند. یکی از کیبوردهای محبوب سری سرفیس پرو به نام سیگنچر یا امضا شناخته می شود که معمولا یک طرح جذاب روی آن چاپ شده که مربوط به تیم های ورزشی و یا نقش های کاراکترها و غیره است. این نسخه ها معمولا گران ترین و کمیاب ترین نسخه از کیبورد های سری سرفیس پرو هستند.

کارکرد با این کیبورد ها بسیار راحت و لذت بخش است اما در کنار ارگونومی و طراحی خوبی که کیبورد های سرفیس پرو دارند ضعف هایی هم وجود دارد.

ضعف اصلی کیبوردهای سرفیس پرو که در بحث تعمیر کیبورد سرفیس به آن زیاد برمی خوریم، مربوط به جنس پارچه ای آن است. کاور و روکشی که برای کیبورد های سرفیس پرو استفاده شده به صورت پارچه ای می باشد که به مرور زمان امکان ساییدگی و پارگی دارد. استفاده از این نوع جنس امکان تمیز کردن را از شما می گیرد.

نکته دیگری که در رابطه با کیبورد سرفیس پرو وجود دارد قابلیت تاچ پد است. تاچ پد و یا همان تاچ موس روی همین کیبورد جذاب قرار گرفته و اتفاقا حساسیت بسیار بالایی دارد و کارکردن با این صفحه کوچک تاچ بسیار جذاب است.

نسخه های کپی و یا های کپی از این کیبورد در بازار وجود دارد که به هیچ عنوان به شما پیشنهاد خرید آن ها را نمی دهیم. این کار ممکن است هزینه کمتری جهت خرید داشته باشد اما آسیب های احتمالی که دستگاه ارزشمند شما را تهدید می کند ارزش این ریسک را ندارد.

جهت تهیه نسخه های متنوع و اصلی کیبورد مایکروسافت سرفیس پرو میتوانید با نمایندگی رسمی سرفیس در تهران تماس بگیرید.

قلم مایکروسافت سرفیس

از دیگر جذابیت های مایکروسافت سرفیس قابلیت تاچ اسکرین این برند است. در عین حال که میتوانید با دست با صفحه تاچ دستگاه خود کار کنید قابلیت استفاده از قلم نیز برای شما وجود دارد.

مایکروسافت قلم های مخصوص خود را جهت استفاده طراحان ، گرافیست ها و …. ارائه کرده است. نسخه های متعددی از قلم های سرفیس در بازار عرضه شده است.

این قلم ها معمولا از یک باتری سایز AAAA استفاده می کنند که مصرف بسیار پایینی هم دارد.

این وسیله بسیار ظریف و حساس است و باید مراقب های لازم را جهت حفظ آن انجام دهید. در صورت ضربدیدگی و مایع خوردن قلم امکان تعمیر آن بسیار پایین است.

نمایندگی مایکروسافت سرفیس علاوه بر تعمیر قلم سرفیس در صورت امکان، تمامی نسخه های قلم سرفیس را با ضمانت و مهلت تست ارائه می کند و همچنین باتری های با کیفیت و اورجینال را جهت مصرف در قلم مایکروسافت سرفیس عرضه مینماید.

شارژر و آداپتور مایکروسافت سرفیس

به جرات اصلی ترین لوازم جانبی و پر مصرف ترین آن در رابطه با مایکروسافت سرفیس آداپتور و شارژر است. این وسیله در عین ساده بودن بسیار اهمیت ویژه ای دارد.

همان طور که می دانید وظیفه آداپتور تبدیل برق شهری به ولتاژ و آمپری است که سرفیس شما به آن نیاز دارد.

تنوع بسیار زیادی از شارژر در بازار وجود دارد و حتی قیمت بعضی از آن ها به یک سوم و یا یک چهارم قیمت نسخه های اصلی میرسد.

اما استفاده از این نسخه ها و پذیرفتن ریسک آن بسیار بالاست. بسیاری از شارژرهای غیر اصلی و فیک دستگاه شما و همینطور باتری سرفیس را دچار مشکل میکنند.

بسیاری از این مدل های شارژر غیر اصلی در هنگام اتصال به دستگاه باعث اختلال در تاچ دستگاه میشوند. و با جدا کردن آن کارایی دستگاه به حالت اول برمیگردد.

اینها برخی از مشکلاتی هستند که مایکروسافت سرفیس شما با شارژر غیر اصل با آن مواجه میشوند.

ریسک از دست دادن اطلاعات و دیتا و همینطور آسیب دیدن باتری و یا حتی مادربرد اصلا توجیه منطقی ندارد.

بهترین راهکار تهیه یک شارژر اصلی و اورجینال از نمایندگی مایکروسافت سرفیس است.

این آداپتور و شارژرها دارای ضمانت و گارانتی بوده و تضمین می کند که تا مدت ها خیال شما را از بابت تامین انرژی راحت خواهد کرد.

تهیه قلم و محافظ صفحه نمایش اصلی از ضروریات استفاده از سرفیس ها

لوازم جانبی سرفیس

شرکت مایکروسافت همچنان سرفیس های خود را بدون قلم و کیبورد در اختیار مشتریان قرار می دهد و کاربران باید برای خرید جداگانه ی آن اقدام نمایند.

کاربران شاید بتوانند از کیبورد های با شرایط و جانمایی صفحه کلید مختلف مطابقت پیدا کرده و از آن ها استفاده نمایند، اما برای تهیه ی قلم های سرفیس باید حتما از مراکز که در زمینه ی لوازم جانبی اصل فعالیت می کنند، این محصول را مطابق با مدل سرفیس ها خریداری نمود.

کیفیت بالای قلم سرفیس اگر به از مراکز معتبر تهیه شود علاوه بر روان بودن و کاربری بسیار بالا می تواند باعث حفظ کیفیت صفحه نمایش دستگاه برای سال های متوالی نیز شود.

علاوه بر این محافظ صفحه نمایش سرفیس ها نیز با توجه به نوع کاربری آن ها که بیشتر در هنگام حرکت مورد استفاده قرار می گیرند، می تواند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد تا از هر گونه صدمه در هنگام کار کردن و یا ضرب دیدگی دستگاه جلوگیری نماید.

قیمت بسیار مناسب لوازم جانبی سرفیسلوازم جانبی سرفیس

شاید بسیاری از مخاطبان امروزه به دنبال فاکتور های مختلفی برای خرید لوازم جانبی باشند اما هنوز هم نمی توان از اهمیت قیمت و تاثیر آن در روند تهیه ی این محصولات به سادگی عبور نمود.

در این مرکز به عنوان نمایندگی مایکروسافت سرفیس سعی شده است با توجه به شرایط نوسانات اقتصادی اخیر کشور و بالا رفتن قیمت لوازم و تجهیزات جانبی دیجیتال، مناسب ترین قیمت ها برای هر محصول در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند با پرداخت  هزینه های بسیار مناسب، اقدام به خریداری این محصولات نمایند.

در ضمن خرید انواع لوازم جانبی در این مرکز می توانید از گارانتی معتبر آن که در تمام مدت گارانتی محصول به صورت کامل توسط تیم فنی و متخصص مرکز پشتیبانی می شود، استفاده نمود تا از این راه دغدغه های خود را برای استفاده از این تجهیزات جانبی و البته مدل های مختلف سرفیس از بین برد.

پس با خرید لوازم جانبی سرفیس از این مرکز علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها به واسطه ی قیمت پایین این محصولات، لوازم جانبی اصل و اورجینال شرکت های معتبر را با گارانتی خریداری نمایید تا به خوبی محافظ کیفیت و کارایی سرفیس خود در هر مکانی باشید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

No Comments

پیام بگذارید

درخواست تعمیرات سرفیس